Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhteydenottopyyntöihin vastauksia, vai vastataanko ollenkaan???  (Luettu 4979 kertaa)

Ellu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 42
On tässä viimeviikkojen aikana tullut eteen pari tapausta, kun pitäsi saada yhteyttä toimitsijoihin niin ei sitten mitenkään onnistu. Pari viikkoa sitten isännän vuosi sitten kuolleelle veljelle tuli Elisalta puhelinlaskua datasiirrosta... Viime keväänä hoidettiin liittymät ja laskut selväksi vaan vielä oli näköjään ottanut yhtyttä Elisan kautta.
Yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse. Lähetin sähköpostilla yhteydenottopyynnön ja se kuitattiin vastaanotetuksi ja kopio tuli omaan sähköpostiin, mutta ei sieltä ole kukaan vaivautunut yhteyttä ottamaan.
Vapolle laitoin palautetta ja yhtydenottopyynnön kun kuiveiketurpeessa oli sepeliä ja kiviä. Sopivan pieniä mennäkseen lehmän sorkkaan ja aiheuttamaan ongelmia. No taas netin kautta yhteydenottopyyntöä havittelin.  Tuli sähköpostiin ilmoitus, että viesti kuitattu ja välikäsi pyysi korkeampaa vastuuhenkilöä ottamaan yhtyttä, vaan mitään ei ole kuulunut.
Kuinka tavallista tällainen on noin tunnetuilla firmoilla? Toiseen suuntaan jos ei asioitaan huolehdi tulee reklamaatioita toisensa jälkeen ja euromäärät vain kasvavat... No en kyllä yleensä jätä asioita hoitamatta. Jotenkin tällainen välinpitämättömyys pistää älälle.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
...
Kuinka tavallista tällainen on noin tunnetuilla firmoilla? Toiseen suuntaan jos ei asioitaan huolehdi tulee reklamaatioita toisensa jälkeen ja euromäärät vain kasvavat... No en kyllä yleensä jätä asioita hoitamatta. Jotenkin tällainen välinpitämättömyys pistää älälle.

Suurin piirtein samanlaisia havaintoja on, tosin on positiivisia poikkeuksiakin. Itse pyrin hoitamaan kaikki asiat kirjallisesti, ts. nykyisin sähköpostilla, se kun on dokumentoitua toisin kuin puhelut. Paha vaan, että nykyisin mistään firmoista eivät henkilöt vastaa asioista vaan "palvelu". Olen joskus kysynytkin, että harjanvarretko siellä näistä posteja kirjoittavat, kun ei ole henkilökohtaista allekirjoitusta. Johtuneeko sitten vuorotyöstä vai mistä?

Muutama perkele viestiin tuotti viimeksi tulosta DNAn kanssa väännettäessä :) Eihän se kovin aikuismaista ole, mutta eipä toimi palvelukaan muuten.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Loordi Fordson

  • Vieras
On tässä viimeviikkojen aikana tullut eteen pari tapausta, kun pitäsi saada yhteyttä toimitsijoihin niin ei sitten mitenkään onnistu. Pari viikkoa sitten isännän vuosi sitten kuolleelle veljelle tuli Elisalta puhelinlaskua datasiirrosta... Viime keväänä hoidettiin liittymät ja laskut selväksi vaan vielä oli näköjään ottanut yhtyttä Elisan kautta.
Yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse. Lähetin sähköpostilla yhteydenottopyynnön ja se kuitattiin vastaanotetuksi ja kopio tuli omaan sähköpostiin, mutta ei sieltä ole kukaan vaivautunut yhteyttä ottamaan.
Vapolle laitoin palautetta ja yhtydenottopyynnön kun kuiveiketurpeessa oli sepeliä ja kiviä. Sopivan pieniä mennäkseen lehmän sorkkaan ja aiheuttamaan ongelmia. No taas netin kautta yhteydenottopyyntöä havittelin.  Tuli sähköpostiin ilmoitus, että viesti kuitattu ja välikäsi pyysi korkeampaa vastuuhenkilöä ottamaan yhtyttä, vaan mitään ei ole kuulunut.
Kuinka tavallista tällainen on noin tunnetuilla firmoilla? Toiseen suuntaan jos ei asioitaan huolehdi tulee reklamaatioita toisensa jälkeen ja euromäärät vain kasvavat... No en kyllä yleensä jätä asioita hoitamatta. Jotenkin tällainen välinpitämättömyys pistää älälle.

Vapo on pitänyt jonkun vuoden ajan ns. asiakasraatia, itsekin joskus kuuluneena ko. ryhmään. Palautetta on näissä ryhmissä annettu paljonkin, ihan toimiva kanava asiakkaiden ja Vapon välillä. Mutta tuo sepelijuttu on ihan uutta. Eniten minua risoo nyt tuossa kuiviketurpeessa tavaran saatavuus. Olivat joutuneet taasen seulomaan polttoturvetta kuivikkeeksi. Eli mustaa ja imukyvyltään heikkoa, helposti tahraavaa. >:(.  Otettu usein puheeksi kantosilpun osuus irtoturpeessa ( kannot kaivurinostona, ei syväjyrsimällä, tulee laatukuiviketta ) ja tavaran riittävyys. Vapon kanta on, että mieluummin yhden vuoden tarvetta vastaava määrä nostetaan kuiviketta mm. aumassa koksaantumisen vuoksi. Mutta koksaantuminen on vielä pieni riesa, jos laatu ei vastaa sitä mitä pitäisi olla. Paaliturve on hyvälaatuista, mutta hinta nousee...Palaute kannattaa antaa Vapolle suoraan puhelimitse. Ovat joskus jopa vaihtaneet tavaran ( mm. märkää turvetta ) muutamissa tapauksissa.

renki68

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Älkää antako periksi vapolle nuissa asioissa vaan vaatikaa parempaa kuiviketta. Ainaskin ennen niillä oli ns. talviaumoja minne pääsi rekalla kun maa jäätyi. Joskus joutuivat ajamaan traktorilla nuita aumoja paremman tien varteen kun routaa ei tullut, kallista vapolle, mutta pakkohan se oli kun isännät vaati laatutavaraa ja sopimus oli tehty.
Tuota polttoturvetta en itse missään tapauksessa hyväksyis kuivikkeeksi. Eihän sillä ole minkäänlaista imukykyä vaikka kuinka seulotaan.
Ajoin aikanaan 7 vuotta turverekkaa ja jonkun kerran piti viedä toinenkin kuorma kun ensimmäinen ei kelvannu, jollekkin oli liikaa puuta seassa, toiselle kosteaa jne.
Ja onhan muitakin turpeentoimittajia olemassa!

KT

  • Vieras
On tässä viimeviikkojen aikana tullut eteen pari tapausta, kun pitäsi saada yhteyttä toimitsijoihin niin ei sitten mitenkään onnistu. Pari viikkoa sitten isännän vuosi sitten kuolleelle veljelle tuli Elisalta puhelinlaskua datasiirrosta... Viime keväänä hoidettiin liittymät ja laskut selväksi vaan vielä oli näköjään ottanut yhtyttä Elisan kautta.
Yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse. Lähetin sähköpostilla yhteydenottopyynnön ja se kuitattiin vastaanotetuksi ja kopio tuli omaan sähköpostiin, mutta ei sieltä ole kukaan vaivautunut yhteyttä ottamaan.
Vapolle laitoin palautetta ja yhtydenottopyynnön kun kuiveiketurpeessa oli sepeliä ja kiviä. Sopivan pieniä mennäkseen lehmän sorkkaan ja aiheuttamaan ongelmia. No taas netin kautta yhteydenottopyyntöä havittelin.  Tuli sähköpostiin ilmoitus, että viesti kuitattu ja välikäsi pyysi korkeampaa vastuuhenkilöä ottamaan yhtyttä, vaan mitään ei ole kuulunut.
Kuinka tavallista tällainen on noin tunnetuilla firmoilla? Toiseen suuntaan jos ei asioitaan huolehdi tulee reklamaatioita toisensa jälkeen ja euromäärät vain kasvavat... No en kyllä yleensä jätä asioita hoitamatta. Jotenkin tällainen välinpitämättömyys pistää älälle.

Vapo on pitänyt jonkun vuoden ajan ns. asiakasraatia, itsekin joskus kuuluneena ko. ryhmään. Palautetta on näissä ryhmissä annettu paljonkin, ihan toimiva kanava asiakkaiden ja Vapon välillä. Mutta tuo sepelijuttu on ihan uutta. Eniten minua risoo nyt tuossa kuiviketurpeessa tavaran saatavuus. Olivat joutuneet taasen seulomaan polttoturvetta kuivikkeeksi. Eli mustaa ja imukyvyltään heikkoa, helposti tahraavaa. >:(.  Otettu usein puheeksi kantosilpun osuus irtoturpeessa ( kannot kaivurinostona, ei syväjyrsimällä, tulee laatukuiviketta ) ja tavaran riittävyys. Vapon kanta on, että mieluummin yhden vuoden tarvetta vastaava määrä nostetaan kuiviketta mm. aumassa koksaantumisen vuoksi. Mutta koksaantuminen on vielä pieni riesa, jos laatu ei vastaa sitä mitä pitäisi olla. Paaliturve on hyvälaatuista, mutta hinta nousee...Palaute kannattaa antaa Vapolle suoraan puhelimitse. Ovat joskus jopa vaihtaneet tavaran ( mm. märkää turvetta ) muutamissa tapauksissa.
No varmasti jotain alennusta sais vapolta isommasta paalimäärästä ja loppupeleissä kun mitään ei tarvitse heittä hukkaa ja varastointi on helppoa, niin hintaero pienenee.

KT

  • Vieras
On tässä viimeviikkojen aikana tullut eteen pari tapausta, kun pitäsi saada yhteyttä toimitsijoihin niin ei sitten mitenkään onnistu. Pari viikkoa sitten isännän vuosi sitten kuolleelle veljelle tuli Elisalta puhelinlaskua datasiirrosta... Viime keväänä hoidettiin liittymät ja laskut selväksi vaan vielä oli näköjään ottanut yhtyttä Elisan kautta.
Yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse. Lähetin sähköpostilla yhteydenottopyynnön ja se kuitattiin vastaanotetuksi ja kopio tuli omaan sähköpostiin, mutta ei sieltä ole kukaan vaivautunut yhteyttä ottamaan.
Vapolle laitoin palautetta ja yhtydenottopyynnön kun kuiveiketurpeessa oli sepeliä ja kiviä. Sopivan pieniä mennäkseen lehmän sorkkaan ja aiheuttamaan ongelmia. No taas netin kautta yhteydenottopyyntöä havittelin.  Tuli sähköpostiin ilmoitus, että viesti kuitattu ja välikäsi pyysi korkeampaa vastuuhenkilöä ottamaan yhtyttä, vaan mitään ei ole kuulunut.
Kuinka tavallista tällainen on noin tunnetuilla firmoilla? Toiseen suuntaan jos ei asioitaan huolehdi tulee reklamaatioita toisensa jälkeen ja euromäärät vain kasvavat... No en kyllä yleensä jätä asioita hoitamatta. Jotenkin tällainen välinpitämättömyys pistää älälle.

Mulle alko Valituista Paloista tulla taas ennakkokirjettä sun muuta postia. Laiton asiakaspalveluun palautteen, että poistakaa minut listoila ja niin tekivätkin eikä ole yhtään tullu postia. Yksi kaveri oli laittanu Valittujen Palojen  Kaarina Mäkelälle kirjeen, jossa oli ollu ruostuneen pyykinpesukoneen kannentiiviste. Mukaan oli laittanut tekstin: Hyvä Kaarina Mäkelä. Laitan sinulle tämän ennakkolahjan ja palauttamalla sen oheisessa "KYLLÄ" kirjekuoressa (postimaksu maksettu) osallistut koko pesukoneen arvontaan. Ja voin taata, että voitto on varma, kun sinä olet ainoa arvontaan osallistuja. Oli kirjeen laittelut loppuneet siihen.

Loordi Fordson

  • Vieras
On tässä viimeviikkojen aikana tullut eteen pari tapausta, kun pitäsi saada yhteyttä toimitsijoihin niin ei sitten mitenkään onnistu. Pari viikkoa sitten isännän vuosi sitten kuolleelle veljelle tuli Elisalta puhelinlaskua datasiirrosta... Viime keväänä hoidettiin liittymät ja laskut selväksi vaan vielä oli näköjään ottanut yhtyttä Elisan kautta.
Yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse. Lähetin sähköpostilla yhteydenottopyynnön ja se kuitattiin vastaanotetuksi ja kopio tuli omaan sähköpostiin, mutta ei sieltä ole kukaan vaivautunut yhteyttä ottamaan.
Vapolle laitoin palautetta ja yhtydenottopyynnön kun kuiveiketurpeessa oli sepeliä ja kiviä. Sopivan pieniä mennäkseen lehmän sorkkaan ja aiheuttamaan ongelmia. No taas netin kautta yhteydenottopyyntöä havittelin.  Tuli sähköpostiin ilmoitus, että viesti kuitattu ja välikäsi pyysi korkeampaa vastuuhenkilöä ottamaan yhtyttä, vaan mitään ei ole kuulunut.
Kuinka tavallista tällainen on noin tunnetuilla firmoilla? Toiseen suuntaan jos ei asioitaan huolehdi tulee reklamaatioita toisensa jälkeen ja euromäärät vain kasvavat... No en kyllä yleensä jätä asioita hoitamatta. Jotenkin tällainen välinpitämättömyys pistää älälle.

Vapo on pitänyt jonkun vuoden ajan ns. asiakasraatia, itsekin joskus kuuluneena ko. ryhmään. Palautetta on näissä ryhmissä annettu paljonkin, ihan toimiva kanava asiakkaiden ja Vapon välillä. Mutta tuo sepelijuttu on ihan uutta. Eniten minua risoo nyt tuossa kuiviketurpeessa tavaran saatavuus. Olivat joutuneet taasen seulomaan polttoturvetta kuivikkeeksi. Eli mustaa ja imukyvyltään heikkoa, helposti tahraavaa. >:(.  Otettu usein puheeksi kantosilpun osuus irtoturpeessa ( kannot kaivurinostona, ei syväjyrsimällä, tulee laatukuiviketta ) ja tavaran riittävyys. Vapon kanta on, että mieluummin yhden vuoden tarvetta vastaava määrä nostetaan kuiviketta mm. aumassa koksaantumisen vuoksi. Mutta koksaantuminen on vielä pieni riesa, jos laatu ei vastaa sitä mitä pitäisi olla. Paaliturve on hyvälaatuista, mutta hinta nousee...Palaute kannattaa antaa Vapolle suoraan puhelimitse. Ovat joskus jopa vaihtaneet tavaran ( mm. märkää turvetta ) muutamissa tapauksissa.
No varmasti jotain alennusta sais vapolta isommasta paalimäärästä ja loppupeleissä kun mitään ei tarvitse heittä hukkaa ja varastointi on helppoa, niin hintaero pienenee.
Paaleja otan kyllä seuraavaksi, kun käyttö ei niin suurta ( olkea vielä sekaan ), mutta tuo Vapon tapa toimia ei saa aina ymmärrystä. Hyvinä kesinä olen ihmetellyt kun nostomahdollisuuksia olisi, mutta ei enää anneta urakoitsijoiden nostaa kun tavoitteet täynnä. Märkänä kesänä otetaan sitten takapakkia ja talvella etsitään kuumeisesti vaihtoehtoisia kuivikkeita. Mm. ruokohelvestä ja kutterinpurusta tehtyyn polttoturveseokseen....Varmaan on hinnakkaampaa tehdä näitä korvikkeita kuin nostattaa suoraan suolta kuiviketta hyvänä kesänä.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Mulle alko Valituista Paloista tulla taas ennakkokirjettä sun muuta postia. Laiton asiakaspalveluun palautteen, että poistakaa minut listoila ja niin tekivätkin eikä ole yhtään tullu postia. Yksi kaveri oli laittanu Valittujen Palojen  Kaarina Mäkelälle kirjeen, jossa oli ollu ruostuneen pyykinpesukoneen kannentiiviste. Mukaan oli laittanut tekstin: Hyvä Kaarina Mäkelä. Laitan sinulle tämän ennakkolahjan ja palauttamalla sen oheisessa "KYLLÄ" kirjekuoressa (postimaksu maksettu) osallistut koko pesukoneen arvontaan. Ja voin taata, että voitto on varma, kun sinä olet ainoa arvontaan osallistuja. Oli kirjeen laittelut loppuneet siihen.

Alkaa muuten Suorina Tasalalla olla kokemusta alalta. Muistan jostain 70/80-luvun vaihteesta kun vanhempani lähettivät tarjouskirjeen: "Olette jo voinut voittaa kuorman jäätynyttä karjanlantaa, toimikaa nopeasti ettei voittonne ehdi sulaa."

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
On tässä viimeviikkojen aikana tullut eteen pari tapausta, kun pitäsi saada yhteyttä toimitsijoihin niin ei sitten mitenkään onnistu. Pari viikkoa sitten isännän vuosi sitten kuolleelle veljelle tuli Elisalta puhelinlaskua datasiirrosta... Viime keväänä hoidettiin liittymät ja laskut selväksi vaan vielä oli näköjään ottanut yhtyttä Elisan kautta.
Yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse. Lähetin sähköpostilla yhteydenottopyynnön ja se kuitattiin vastaanotetuksi ja kopio tuli omaan sähköpostiin, mutta ei sieltä ole kukaan vaivautunut yhteyttä ottamaan.
Vapolle laitoin palautetta ja yhtydenottopyynnön kun kuiveiketurpeessa oli sepeliä ja kiviä. Sopivan pieniä mennäkseen lehmän sorkkaan ja aiheuttamaan ongelmia. No taas netin kautta yhteydenottopyyntöä havittelin.  Tuli sähköpostiin ilmoitus, että viesti kuitattu ja välikäsi pyysi korkeampaa vastuuhenkilöä ottamaan yhtyttä, vaan mitään ei ole kuulunut.
Kuinka tavallista tällainen on noin tunnetuilla firmoilla? Toiseen suuntaan jos ei asioitaan huolehdi tulee reklamaatioita toisensa jälkeen ja euromäärät vain kasvavat... No en kyllä yleensä jätä asioita hoitamatta. Jotenkin tällainen välinpitämättömyys pistää älälle.

Kannattaa ottaa aina yhteyttä mahdollisimman suureen viskaaliin, niillä ei ole enää herranpelkoa ja uskaltavat tehdäkkin asioille jotakin/ tehdä itsenäisiä päätöksiä.

PS. Kokemusta on  :)