Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mf 595  (Luettu 15830 kertaa)

3070 E

  • Vieras
Vs: mf 595
tota,sori mä ostin ih:n 1046 ::)

Otan osaa!  :(

Alat muuten pahasti kuullostaa siltä palosammuttimen tyhjentäjältä, hän kun on kova Nyykkäri mies, niin muista ei saisi edes puhuakkaan ja noin hänkin sanoi...  ;D

Tällä palstalla on tuota sammutinrikosta tutkittu useamman hutkijan voimin, ja vakaa ja vankkumaton päätös on ollut, että syylinen on nimim 3070-metsäohjaamo. Päätös perustuu perusteelliseen ristikuulusteluun ja psykologiseen täyttäymmärrystävaillatestiin. Alistu tuomioosi nöyrin mielin ja kärsi rangaistuksesi. Parin vuoden päästä tapaus on jo melkein unohdettu.

Ja tieto on vakaa kuin Forzan saunasta tulleena.  :-*

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: mf 595
tota,sori mä ostin ih:n 1046 ::)

Otan osaa!  :(

Alat muuten pahasti kuullostaa siltä palosammuttimen tyhjentäjältä, hän kun on kova Nyykkäri mies, niin muista ei saisi edes puhuakkaan ja noin hänkin sanoi...  ;D

Tällä palstalla on tuota sammutinrikosta tutkittu useamman hutkijan voimin, ja vakaa ja vankkumaton päätös on ollut, että syylinen on nimim 3070-metsäohjaamo. Päätös perustuu perusteelliseen ristikuulusteluun ja psykologiseen täyttäymmärrystävaillatestiin. Alistu tuomioosi nöyrin mielin ja kärsi rangaistuksesi. Parin vuoden päästä tapaus on jo melkein unohdettu.

Ja tieto on vakaa kuin Forzan saunasta tulleena.  :-*

Se on teromannin valtakuntaa. Minä otan tietoni varmasta Hevosmiesten tietotoimistosta.