Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nuuska "Kielletty mälli".  (Luettu 5439 kertaa)

jeep

  • Vieras
Nuuska "Kielletty mälli".
http://areena.yle.fi/ohjelma/874c3b75a8bfe04b6fbb3439d6e7d76e

Kyllä nousi arvostus ahvenanmaan ihmisiä kohtaan tuon dokumentin jälkeen. On sen verran suora selkäisempää porukkaa kuin nämä manner suomalaiset. Siellä ei periksi anneta sille että kansalaisen itsemäärämisoikeutta yritetään rajoittaa, toisin on täällä mantereella, ihan "lapasia" koko manner Suomi :P :D

Suomalaiset on direktiivi pellejä ;D  

Viimeksi muokattu: 12.11.10 - klo:11:24 kirjoittanut jeep

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Teerenkakasta saa hyvää luomunuuskaa.

Kaupoissa myydään näköjään nikotiinitonta nuuskaa  ??? Haloo... Seuraavaksi odotamme vesi kielellä alkoholittoman Koskenkorvan saapumista markkinoille. Miksi joku ostaisi nuuskaa ilman nikotiinia, mitä positiivista ostaja saa itselleen sijoittaessaan ko. tuotteeseen. Eikö huuleen voisi työntää vaikka vanhan armeijasta varastetun EAR-korvatulpan jos haluaa painella kylillä huuli pystyssä kuten suippohuulisarvikuono  ???

jeep

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Teerenkakasta saa hyvää luomunuuskaa.

Kaupoissa myydään näköjään nikotiinitonta nuuskaa  ??? Haloo... Seuraavaksi odotamme vesi kielellä alkoholittoman Koskenkorvan saapumista markkinoille. Miksi joku ostaisi nuuskaa ilman nikotiinia, mitä positiivista ostaja saa itselleen sijoittaessaan ko. tuotteeseen. Eikö huuleen voisi työntää vaikka vanhan armeijasta varastetun EAR-korvatulpan jos haluaa painella kylillä huuli pystyssä kuten suippohuulisarvikuono  ???
Sinä et ehkä ymmärrä nuuskan käyttöä, se on tuiki tavallista niillä osaa suomalaisia jotka eivät koskaan  ole
"kussutkaan meri veteen"  ;D

Itse ajattelen niin että, viina kortille ja kannabis lailliseksi, kuin myös nuuska 8)

Viimeksi muokattu: 12.11.10 - klo:12:45 kirjoittanut jeep

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".


Itse ajattelen niin että, viina kortille ja kannabis lailliseksi, kuin myös nuuska 8)

  Taidat ajatella niin ,että se mikä sulle sopii, niin m uidenkin pitää siihen tyytyä.

  Jospa meille muille sopis paremmin kotipolton salliminen. Tätä nimittäin ei EU ole kieltänyt ;D

jeep

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".


Itse ajattelen niin että, viina kortille ja kannabis lailliseksi, kuin myös nuuska 8)

  Taidat ajatella niin ,että se mikä sulle sopii, niin m uidenkin pitää siihen tyytyä.

  Jospa meille muille sopis paremmin kotipolton salliminen. Tätä nimittäin ei EU ole kieltänyt ;D
Luuletko ettei kansa sallisi kannabiksen ja nuuskan laillistamista ? :D :D :D
Viina ja tupakka on jo laillista, vaikka ovat terveydelle haitallisempia nautinto aineita ;)

Taidat sepe itse ajatella kuin Homlund :P

jeep

  • Vieras

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".


Itse ajattelen niin että, viina kortille ja kannabis lailliseksi, kuin myös nuuska 8)

  Taidat ajatella niin ,että se mikä sulle sopii, niin m uidenkin pitää siihen tyytyä.

  Jospa meille muille sopis paremmin kotipolton salliminen. Tätä nimittäin ei EU ole kieltänyt ;D
Luuletko ettei kansa sallisi kannabiksen ja nuuskan laillistamista ? :D :D :D
Viina ja tupakka on jo laillista, vaikka ovat terveydelle haitallisempia nautinto aineita ;)

Taidat sepe itse ajatella kuin Homlund :P

  Ei mulla ole merkonoomin aivoja sentään ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=2271218
Sepe, Sepe, Sepe ;D


  Ei mulla ole mitään kokemuksia heroiinin haitallisuudesta. No voitais palata 60 vuotta ajassa taakseppäin, niin tältähän se sit näyttäis. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Heroiini+oli+pula-ajan+Suomen+suosittu+superl%C3%A4%C3%A4ke/1135244950759

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Höh. Olen minä nuuskaa kokeillut, ihan miellyttävä tapa saada pää nikotiinihuuruista sekaisin. Todella sekaisin. Suosittelen muillekkin. Mutta... nikotiiniton nuuska??? Mitä muuta hyötyä siitä on kuin että saa ikenet ruskeiksi.

Kannabiskeskusteluun en aio osallistua. Kannabis muuttaa ihmisen persoonallisuutta, alkoholi tuo esiin ihmisen oikean persoonallisuuden. Jos joku on valmiiksi hullu niin noista kumpikaan ei ole hyväksi. Kannabis auttaa kuulemma taiteilijoita luomistyössään kun OMAT ideat ovat loppuneet  ::) Parei olis jos ainakin nuoriso pitäisi näppinsä erossa aineesta joka pakkaa saostumaan mm. aivojen rasvakudoksiin..

jeep

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".


Itse ajattelen niin että, viina kortille ja kannabis lailliseksi, kuin myös nuuska 8)

  Taidat ajatella niin ,että se mikä sulle sopii, niin m uidenkin pitää siihen tyytyä.

  Jospa meille muille sopis paremmin kotipolton salliminen. Tätä nimittäin ei EU ole kieltänyt ;D
Luuletko ettei kansa sallisi kannabiksen ja nuuskan laillistamista ? :D :D :D
Viina ja tupakka on jo laillista, vaikka ovat terveydelle haitallisempia nautinto aineita ;)

Taidat sepe itse ajatella kuin Homlund :P

  Ei mulla ole merkonoomin aivoja sentään ;D
Hyvä, huolestuin jo :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Höh. Olen minä nuuskaa kokeillut, ihan miellyttävä tapa saada pää nikotiinihuuruista sekaisin. Todella sekaisin. Suosittelen muillekkin. Mutta... nikotiiniton nuuska??? Mitä muuta hyötyä siitä on kuin että saa ikenet ruskeiksi.

Kannabiskeskusteluun en aio osallistua. Kannabis muuttaa ihmisen persoonallisuutta, alkoholi tuo esiin ihmisen oikean persoonallisuuden. Jos joku on valmiiksi hullu niin noista kumpikaan ei ole hyväksi. Kannabis auttaa kuulemma taiteilijoita luomistyössään kun OMAT ideat ovat loppuneet  ::) Parei olis jos ainakin nuoriso pitäisi näppinsä erossa aineesta joka pakkaa saostumaan mm. aivojen rasvakudoksiin..

   Tämä brittitutkimus mihin tässä on vedottu, on vähän niin ja näin. Sen tekijänä on tutkija joka sai brittihallitukselta potkut, kun hallitus ei hyväksynyt hänen esittämäänsä kannabiksen huumeluokittelun lieventämistä.

   Meikäläisellä tää huumekokeilu perustuu kahviin ja alkoon. Simmo vois nyt kertoo mikä tilanne lähi-idässä nyt. Kairossa vedetään hashista vesipiipulla joka kuppilassa. YK- miehillä oli Zenimassa paikallinen parturi ja räätäli. Joka aamu nää papparaiset veteli piipulla hilpeenä. Itse kun en ole polttajia niin kokeilu jäi. Helppoa se kokeilu olis ollu.  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Hyvä muistaa että sana hassis tulee arabiankielestä. Hasis on suomennettuna "hyvä yrtti" tai "paras yrtti". Muhammed tiesi kieltää hiekkakansalta viinan, mutta hasanvetoa ei huomannut  :D

jeep

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Hyvä muistaa että sana hassis tulee arabiankielestä. Hasis on suomennettuna "hyvä yrtti" tai "paras yrtti". Muhammed tiesi kieltää hiekkakansalta viinan, mutta hasanvetoa ei huomannut  :D
Tajunta laajeni, näki "kauas", yrtti paras ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Hyvä muistaa että sana hassis tulee arabiankielestä. Hasis on suomennettuna "hyvä yrtti" tai "paras yrtti". Muhammed tiesi kieltää hiekkakansalta viinan, mutta hasanvetoa ei huomannut  :D
Tajunta laajeni, näki "kauas", yrtti paras ;D

  Luitko tuon hesarin linkin. Se juttu selvittää hyvin miksi suomi voitti Talvisodan ja pärjäsi niinkin hyvin jatkosodassa.
Meillä oli paremmat pillerit ;D

jeep

  • Vieras
Vs: Nuuska "Kielletty mälli".
Hyvä muistaa että sana hassis tulee arabiankielestä. Hasis on suomennettuna "hyvä yrtti" tai "paras yrtti". Muhammed tiesi kieltää hiekkakansalta viinan, mutta hasanvetoa ei huomannut  :D
Tajunta laajeni, näki "kauas", yrtti paras ;D

  Luitko tuon hesarin linkin. Se juttu selvittää hyvin miksi suomi voitti Talvisodan ja pärjäsi niinkin hyvin jatkosodassa.
Meillä oli paremmat pillerit ;D
Luin, hyvä artikkeli, kiitos. Ihmekkös nuo viihty rintamalla ja kaiholla muistelee "noita" aikoja ;D Nyt sekin selvis, miksi suomalaiset odottaa että tänne hyökättäisiin taas :D