Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aktiivinen kirjoittelia  (Luettu 5126 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Aktiivinen kirjoittelia
Äsken oli yhtä lukuunottamatta jokaisen aiheen viimeinenviesti Teromanilta.On se hurja :-\

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
Äsken oli yhtä lukuunottamatta jokaisen aiheen viimeinenviesti Teromanilta.On se hurja :-\

  Mitäs väärää siinä on.  ;D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
Maaninen vaihe menossa?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Verku

Vs: Aktiivinen kirjoittelia
Mitäs väärää siinä on.  ;D

Viitataten omaan kommenttiisi, ahneella.... ;D
Kypsä tapaus

Teroman

Vs: Aktiivinen kirjoittelia

Sairaan nopee ?
 :'(

Verku

Vs: Aktiivinen kirjoittelia
Maaninen vaihe menossa?
Sai varmaan jotakin kaupaksi niin nyt sitten voi taas viilettää kun ei hommat paina päälle.
Kypsä tapaus

Verku

Vs: Aktiivinen kirjoittelia

Hei, mistä apua kirjoitusvimmaani?


Hei Teroman, kannattaa ainakin nukkua pari päivää niin sitten jaksaa juoda pari-kolme päivää ja sitten tätä ennen kannattaa ainakin laittaa nettiliittymä poikki.

Auttaa ainakin kaikkia muita.

 :D
Kypsä tapaus

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Aktiivinen kirjoittelia

Hei, mistä apua kirjoitusvimmaani?


Hei Teroman, kannattaa ainakin nukkua pari päivää niin sitten jaksaa juoda pari-kolme päivää ja sitten tätä ennen kannattaa ainakin laittaa nettiliittymä poikki.

Auttaa ainakin kaikkia muita.

 :D



 Tyhmänä kysyn miksi? Onko Fullerilla sit parempi fiilis ;D

Bentti

  • Vieras
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
'Kirjoittelija' se pitää kirjoittaa......ei kirjoittelia...vähän huomiota siihen oikeinkirjoitukseen, ei näytä sitten niin rumalta.....saan tästä tietysti pilkunnussijan maineen, mutta sanon silti.

Viimeksi muokattu: 10.11.10 - klo:22:18 kirjoittanut Bentti

Teutsi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 243
Vs: Aktiivinen kirjoittelia

Hei, mistä apua kirjoitusvimmaani?


Hei Teroman, kannattaa ainakin nukkua pari päivää niin sitten jaksaa juoda pari-kolme päivää ja sitten tätä ennen kannattaa ainakin laittaa nettiliittymä poikki.

Auttaa ainakin kaikkia muita.

 :D
Teromanin koneeseen pitää asentaa alkolukko-ohjelma Social Media Sobriety Test, http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2010/11/1221098/alkolukko-pysayttaa-nettikanniaalion
loppuu se turhanpäiväinen kirjoittelu

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
   Mä oon huomannu kans monesti kun etusivun avaa niin joka aihe-alueen kohdalla lukee: Uusin viesti kirjoittanut TEROMAN.
Sitten saattaa olla taas jopa muutama tunti normaalia keskustelua, jonka jälkeen Tero iskee kuin herhiläisparvi joka aiheeseen. Olikin hienoa tossa muutama kuukausi kun Tero oli banskussa. Ei sillä että ittekään nyt niin fiksuja juttuja kirjoittelisin , mutta useampaankin kertaan on moni ihmetellyt mitä järkeä konekauppiaan on tehdä itsestään pelleä mahdollisten asiakkaiden silmissä?
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
Terolla on iltavilli tähän aikaan päivästä  :o ;D
Ihan niinkuin pienillä lapsilla ja kissanpennuilla...
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Bentti

  • Vieras
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
   Mä oon huomannu kans monesti kun etusivun avaa niin joka aihe-alueen kohdalla lukee: Uusin viesti kirjoittanut TEROMAN.
Sitten saattaa olla taas jopa muutama tunti normaalia keskustelua, jonka jälkeen Tero iskee kuin herhiläisparvi joka aiheeseen. Olikin hienoa tossa muutama kuukausi kun Tero oli banskussa. Ei sillä että ittekään nyt niin fiksuja juttuja kirjoittelisin , mutta useampaankin kertaan on moni ihmetellyt mitä järkeä konekauppiaan on tehdä itsestään pelleä mahdollisten asiakkaiden silmissä?


Onko herra Teroman todellakin konekauppias? Mitä koneita hän kauppaa?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
   Mä oon huomannu kans monesti kun etusivun avaa niin joka aihe-alueen kohdalla lukee: Uusin viesti kirjoittanut TEROMAN.
Sitten saattaa olla taas jopa muutama tunti normaalia keskustelua, jonka jälkeen Tero iskee kuin herhiläisparvi joka aiheeseen. Olikin hienoa tossa muutama kuukausi kun Tero oli banskussa. Ei sillä että ittekään nyt niin fiksuja juttuja kirjoittelisin , mutta useampaankin kertaan on moni ihmetellyt mitä järkeä konekauppiaan on tehdä itsestään pelleä mahdollisten asiakkaiden silmissä?


Onko herra Teroman todellakin konekauppias? Mitä koneita hän kauppaa?
  Klikka sen nimimerkkiä, sieltä löytyy linkki. Sivutkin ovat raikas tuulahdus 90-luvulta.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Aktiivinen kirjoittelia
Saako tällä palstalla sitten mainostaa  ja kehua itteäänkin  ????