Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vasenkätiset-> syrjitty vähemmistö  (Luettu 15786 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Meitä vasenkätisiä ihmisiä on kansasta sellaiset 10-13%. Kyllä tämä sorsinta on aina ollut pahaa ja hirveitä traumoja joutuu päivittäin kokemaan. Ovet aukeavat väärin, auton vaihdekeppi on väärällä puolella, koulussa kiusattiin ja oikeakätisen aviopuolison etsiminen oli työn ja tuskan takana.

Joku vähemmistöryhmästatus olisi saatava ja heti. Vasenkätisten pitäisi saada elää 2100-luvun SUOMESSA ilman syrjintää. Vasenkätisten pitäisi myös voida mennä naimisiin keskenään tai sitten voida elää vasenkätisenä sinkkuja jos se kiinnostaa.

Julkisiin virastoihin ja joukkoliikenteen ajoneuvoihin olisi saatava ovet jotka aukeavat meille vähemmistöryhmäläisille oikealla tavalla. Myös työkaluja pitäisi olla paremmin tarjolla. Esim. Kaikki sorkkapukit on tehty vain oikeakätisille. Miksi? Kysyn minä ja yli 500 000 muuta suomalaista vähemmistöryhmäläistä.

Luulisi tämän nyt kiinnostavan ainakin PerSuja, häh.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: Vasenkätiset-> syrjitty vähemmistö
Olen aina ollut sitä mieltä, että vasenkätisyys on homouteen verrattava luonnonoikku.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vasenkätisten pitäisi myös voida mennä naimisiin keskenään tai sitten voida elää vasenkätisenä sinkkuja jos se kiinnostaa

tuleekos tosta käsipuolineutraali liittu ::) :D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
VASENKÄTISYYS ON SAATANASTA  :D Eikös joskus ennenvanhaan kahlittu vasurien vasen käsi, että oppivat meidän normaalien tavoille  ??? Esi-rehuuuukko ollut  ketjuineen heilumassa  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vasenkätisenä voisin sanoa,
mutta en sano.

Sepedeus

• Vieras
Meitä vasenkätisiä ihmisiä on kansasta sellaiset 10-13%. Kyllä tämä sorsinta on aina ollut pahaa ja hirveitä traumoja joutuu päivittäin kokemaan. Ovet aukeavat väärin, auton vaihdekeppi on väärällä puolella, koulussa kiusattiin ja oikeakätisen aviopuolison etsiminen oli työn ja tuskan takana.

Joku vähemmistöryhmästatus olisi saatava ja heti. Vasenkätisten pitäisi saada elää 2100-luvun SUOMESSA ilman syrjintää. Vasenkätisten pitäisi myös voida mennä naimisiin keskenään tai sitten voida elää vasenkätisenä sinkkuja jos se kiinnostaa.

Julkisiin virastoihin ja joukkoliikenteen ajoneuvoihin olisi saatava ovet jotka aukeavat meille vähemmistöryhmäläisille oikealla tavalla. Myös työkaluja pitäisi olla paremmin tarjolla. Esim. Kaikki sorkkapukit on tehty vain oikeakätisille. Miksi? Kysyn minä ja yli 500 000 muuta suomalaista vähemmistöryhmäläistä.

Minä olen käsipuolineutraali ;D

JoHaRa

• Vieras
VASENKÄTISYYS ON SAATANASTA  :D Eikös joskus ennenvanhaan kahlittu vasurien vasen käsi, että oppivat meidän normaalien tavoille  ??? Esi-rehuuuukko ollut  ketjuineen heilumassa  ;D

Kirkko on ollut aina yksi vasenkätisten dissaaja. Saatanalla oli aina hiilihanko vasemmassa kädessä ja vasen käsi on "saastainen käsi" joka on varattu navanalaisten paikkojen pesuun ja siisteyteen.

Matti Vanhanenkin on vasuri! Rakensi ko. kädellään talon ja ****** *********** Tanjalta ja ties keltä muilta ihan ohimennen. Matin alasajokin oli tätä oikeakätisten salaliittoa ja vielä pahimmillaan.

Vasurit kuolevat nuorempina mutta vaikuttaako se vaikka eläkemaksuihin tai palkkaan? Naisten alempia palkkoja perustellaan juuri korkeammalla eliniällä. Eläkelaitokset eivät pystyisi maksamaan eläkkeitä ikivanhoille mummoille jos laskentaperusteen palkka olisi korkeampi. Miksi vasureita sorretaan tässä?

Vasurit: Aliarvostettu ja syrjitty vähemmistö  ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vasurin on helpompi vannustaa vasemmalla kädellä.
Kui mää ain olen paras?

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mistä sää sen tiedät?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitäs jos on ns.molempikätinen  ??? Sillonhan vasta hyvä onkin vannustaa, säilyy jännite kun voi välillä käydä "vieraissa"  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mistä sää sen tiedät?

Olen useinkin testaillut. Ei ole oikiakätiselle niin helppoa.
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Toisaalta vois olla hirveen hyvä, että täälläkin vasurit merkattaisiin esim.vaikka keltaisella tähdellä...osaisi varoa ja tarvittaessa ilmoittaa heistä myös web...eiku viranomaisille  ::)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Olisko marssin aika..
Kyllä vasenkätisiäkin tarvitaan,minulla oli rakennustyömailla vasuri kumppani,monessa kohteessa oli hyvä kun joku vasarointi tai muu juttu kävi paremmin toiselta kuin itseltä,ehkä se on vaan itsetunnosta kiinni .

Muuten just sen kaverin opettajana oli homo,ja se pakotti aikoinaan vasurit kirjoittamaan oikealla,jotenkin se tuli ilmi kun ihmettelin kun se kirjoitti kuitenkin oikealla niin se sanoi että koulussa pakotettiin,kävisköhän se sama juttu homoihinkin,kaikki muu homma vois olla homoilua mutta se akti suoritettaisiin niinkuin enemmistö sen tekee..
  Jotenkin luulen onks se geeneissä vai missä,mutta minun suvussani on vasureita varmasti enemmän kun tuo prosenttimäärä..
 En nyt ole kylä katsonut sen olevan uhkana itselleni kummankaan ryhmän,eihän ne homotkaan sunkaan raiskaa  sen enempää kun muutkaan.
 Sehän on kyllä myönnettävä että useimmat jutut on tehty oikeakätisille.

Luulisan sen muuten homoillakin onnistuvan kun laskis vaan reikää alemmas...

JoHaRa

• Vieras

Mistä sää sen tiedät?

Oletko kokeillut sekä myötä- että vastaotteella  ???

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mistä sää sen tiedät?

Oletko kokeillut sekä myötä- että vastaotteella  ???
  Mitä H......tiä kuinka paljon on tarpeessa olevia jotka eivät kysele kätisyyttä,ottakaa sen verran aikaa että käytte vähän tutkimassa mestoja..