Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kääntäisinkö takin minäkin....  (Luettu 7020 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Tuo on ihan mielenkiintoinen ajatus. Pohdittavaksi vain jää mitä mannaa PerSut toisivatkaan meille nykyisen menon sijaan.
  Persujen ideat olisivat todennäköisesti niin kalliita, et valtiontalous ei niitä kestäisi. Lukuunottamatta kiristyvää maahanmuuttopolitiikkaa. Se toisi ehkä hieman säästöjä.

PerSujen ns. "ideat" ovat populistisia ja näin ollen p**seestä. Ehkä joku agron PerSu voisikin kertoa miten heidän politiikkansa voisi toimia.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Tuo on ihan mielenkiintoinen ajatus. Pohdittavaksi vain jää mitä mannaa PerSut toisivatkaan meille nykyisen menon sijaan.
  Persujen ideat olisivat todennäköisesti niin kalliita, et valtiontalous ei niitä kestäisi. Lukuunottamatta kiristyvää maahanmuuttopolitiikkaa. Se toisi ehkä hieman säästöjä.

PerSujen ns. "ideat" ovat populistisia ja näin ollen p**seestä. Ehkä joku agron PerSu voisikin kertoa miten heidän politiikkansa voisi toimia.
  Kansa tarttuu helposti PerSujen täkyihin, mutta saa nähdä, miten he perustelevat politiikkaansa vaaliväittelyissä ???

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Tuo on ihan mielenkiintoinen ajatus. Pohdittavaksi vain jää mitä mannaa PerSut toisivatkaan meille nykyisen menon sijaan.
  Persujen ideat olisivat todennäköisesti niin kalliita, et valtiontalous ei niitä kestäisi. Lukuunottamatta kiristyvää maahanmuuttopolitiikkaa. Se toisi ehkä hieman säästöjä.

PerSujen ns. "ideat" ovat populistisia ja näin ollen p**seestä. Ehkä joku agron PerSu voisikin kertoa miten heidän politiikkansa voisi toimia.
  Kansa tarttuu helposti PerSujen täkyihin, mutta saa nähdä, miten he perustelevat politiikkaansa vaaliväittelyissä ???

Populismilla pärjätään tunnetusti vaaleissa mutta kannatuksen lasku voi olla tosi nopea. Itse asiassa minua kiinnostaa suuresti se mitä PerSuilla ja eräillä muillakin kriittisillä eduskuntavaaliehdokkailla on tarjottavana meille maamme luonnonolosuhdeiden äärirajoilla ammattiaan harjoittaville viljelijöille.

Viimeksi muokattu: 09.11.10 - klo:17:00 kirjoittanut Luomujussi

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Minäkin ajattelin antaa protestiäänen, mutta kun haluan protestoida meedian valtaa vastaan, niin ääneni menee silloin kepulle.

Jooo, mutta niinhän se on Suomessa ollut aina, että kansa menee sen puolelle jota lyödään ...

kepun uskonsoturin päivän sana ;D ;D ;D ;D
Mikä kepulainen se semmoinen on, joka ei koskaan äänestä, eikä omista jäsenkirjaakaan ? Näin hän on itse  kertonut.

etkö ole kuullut rehellisestä lapin miehestä;  emo on yksi niistä :P

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Puoluekanta on henk.koht.asia . Minkähän takia monet järki MIEHET ovat eri puolueissa. Jos jotain demaria pitäisi äänestää niin silloin minulle  kelpaisi vain Jakob Söderman.
 Minä voisin äänestää kyllä emo-heikkiä tai muutamia muita palstalaisia .
Sen verran kun olen nyt palstaa seurannut ainakin tiedän ketä täältä en äänestäisi missään tapauksessa. ;D
Onko emo-heikki ehdokkaana ???
Emo-heikki toisi kiinteistöveron maatalousmaalle jos pääsisi päättämään, maanviljelijän ei ainakaan häntä kannattaisi äänestää :o

Kyllä siihen varmaan joku syy on, että saksassa on tämmönen verojärjestelmä, jossa maajussit maksaa vain kiinteistöveroa, eikä mitään muita veroja ????
Olisiko paikallista kepukaunaa ...
Kerro nyt kun olet asiantuntija miten ne saksalaisten viljelijöiden eläkkeet, lomitukset  ja sairauskassat on järjestetty? Saksassa maatalousmaan tuotto myös hieman eri luokkaa. Eikä suomessa olla luopumassa mistään maatalouteen kohdistuvasta verosta, päinvastoin. Kaikki verot jotka pystytään torjumaan on kotiinpäin!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.