Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kääntäisinkö takin minäkin....  (Luettu 7014 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Kyyyllä persuja kannattaa äänestää, mutta ethän sinä ole tähänkään asti kepua äänestänyt ????

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Puoluekanta on henk.koht.asia . Minkähän takia monet järki MIEHET ovat eri puolueissa. Jos jotain demaria pitäisi äänestää niin silloin minulle  kelpaisi vain Jakob Söderman.
 Minä voisin äänestää kyllä emo-heikkiä tai muutamia muita palstalaisia .
Sen verran kun olen nyt palstaa seurannut ainakin tiedän ketä täältä en äänestäisi missään tapauksessa. ;D

mah

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Aloita ensin varovaisesti. Käännä vaikka pikkarit  :D
Merkki eteenpäin vaiko merkki ulkopuolelle?  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Aloita ensin varovaisesti. Käännä vaikka pikkarit  :D
Merkki eteenpäin vaiko merkki ulkopuolelle?  ???
[/quote

Monissa naisten pikkareissa merkki on valmiiksi ulkopuolella joten en voi tähän vastata  :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Kirkko kielsi naisten pikkuhousut 1800 luvulla vielä, kielto on jostakin keskiajalta kotoisin ...
Naisten pikkuhousut oli seksivaatteita ja bordellien rekvisiittaa, kunnon kristillinen nainen ei pikkuhousuja pitänyt.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Puoluekanta on henk.koht.asia . Minkähän takia monet järki MIEHET ovat eri puolueissa. Jos jotain demaria pitäisi äänestää niin silloin minulle  kelpaisi vain Jakob Söderman.
 Minä voisin äänestää kyllä emo-heikkiä tai muutamia muita palstalaisia .
Sen verran kun olen nyt palstaa seurannut ainakin tiedän ketä täältä en äänestäisi missään tapauksessa. ;D
Onko emo-heikki ehdokkaana ???

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Kyyyllä persuja kannattaa äänestää, mutta ethän sinä ole tähänkään asti kepua äänestänyt ????
Aina, paitsi kerran Kokoomusta, ku niil oli niin hyvä ehdokas   :D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Aloita ensin varovaisesti. Käännä vaikka pikkarit  :D
  Päätin sittenkin ekaks kääntää nämä uudet pitsi-Triumphit   :D

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Kirkko kielsi naisten pikkuhousut 1800 luvulla vielä, kielto on jostakin keskiajalta kotoisin ...
Naisten pikkuhousut oli seksivaatteita ja bordellien rekvisiittaa, kunnon kristillinen nainen ei pikkuhousuja pitänyt.

Mutta eipä tuo tasa-arvo toteudu vieläkään esim. urheilussa . yleisurheilulajeissa vain harva nainen pitää shortseja ja sitten pikkuhousut luistaa pakaroiden väliin ja niitä pitää oikoa. Mutta mies ei voi urheilla ilman shortseja .Luistelussa naisilla  on lyhyt liruhame ja pikkuhousut ,ei kuitenkaan alushousut ja miehillä pitkät housut .
Minä en ymmärrä tätä logiikkaa lainkaan ,kuka on määritellyt miten pitää pukeutua yleiurheilussa ja taitoluistelussa . Joku Per Verssi vissiin ;D

Ennenvanhaan taisi käydä kova viima talvisin hameen alla ,mutta mitä helekuttia tämä liittyy perussuomalaisiin ????

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Puoluekanta on henk.koht.asia . Minkähän takia monet järki MIEHET ovat eri puolueissa. Jos jotain demaria pitäisi äänestää niin silloin minulle  kelpaisi vain Jakob Söderman.
 Minä voisin äänestää kyllä emo-heikkiä tai muutamia muita palstalaisia .
Sen verran kun olen nyt palstaa seurannut ainakin tiedän ketä täältä en äänestäisi missään tapauksessa. ;D
Onko emo-heikki ehdokkaana ???

No ei ole, en ole minkään puolueen jäsen, enkä ole koskaan ollutkaan, enkä ole ikinä ollut ehdokkaana mihinkään virkaan.
Ei mulla mitään poliitikkoja vastaan ole, mutta kyllä ne pärjää ilman minun mielipiteitä tai neuvoja, ehkä jopa paremmin ????
Ei systeemi yhtä miestä kaipaa, näin olen ajatellut kun yleensä en edes äänestä ...

SatuE

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Minäkin ajattelin antaa protestiäänen, mutta kun haluan protestoida meedian valtaa vastaan, niin ääneni menee silloin kepulle.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Minäkin ajattelin antaa protestiäänen, mutta kun haluan protestoida meedian valtaa vastaan, niin ääneni menee silloin kepulle.

Jooo, mutta niinhän se on Suomessa ollut aina, että kansa menee sen puolelle jota lyödään ...

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Minäkin ajattelin antaa protestiäänen, mutta kun haluan protestoida meedian valtaa vastaan, niin ääneni menee silloin kepulle.

Jooo, mutta niinhän se on Suomessa ollut aina, että kansa menee sen puolelle jota lyödään ...
  ELI KEPU TULLEE VOITTAMAAN HUHTI-VAALIT !   ;D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
...eli uisin virran mukana ja äänestäisinkin PerSuja Kepun sijasta  ???  Suositteletteko ???

Minäkin ajattelin antaa protestiäänen, mutta kun haluan protestoida meedian valtaa vastaan, niin ääneni menee silloin kepulle.
On totta, että MEDIA syö Soinin kädestä ja ryömii sen jalkojen juuressa    :D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Kääntäisinkö takin minäkin....
Puoluekanta on henk.koht.asia . Minkähän takia monet järki MIEHET ovat eri puolueissa. Jos jotain demaria pitäisi äänestää niin silloin minulle  kelpaisi vain Jakob Söderman.
 Minä voisin äänestää kyllä emo-heikkiä tai muutamia muita palstalaisia .
Sen verran kun olen nyt palstaa seurannut ainakin tiedän ketä täältä en äänestäisi missään tapauksessa. ;D
Onko emo-heikki ehdokkaana ???
Emo-heikki toisi kiinteistöveron maatalousmaalle jos pääsisi päättämään, maanviljelijän ei ainakaan häntä kannattaisi äänestää :o
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.