Nyt on koko viikon pyörinyt mielessä Sorkkis siellä sikalassa pitelemässä karjun stagaa käsissä. Ei lähde mielikuva kulumaan millään. Ei oo ollut helppoa. Vaikka olen kuinka yrittänyt ajatella muita asioita, aina tunkeutuu alitajunnasta kuvaruutuun Sorkkis karjun aisa kädessään. Yritin jopa miettiä niitä Joharan 500 pääskystä siellä puhelinlangalla, mutta jo siellä pääskyjen välissä istui Sorkkis karjun parru kädessä.
Lainaus käyttäjältä: mah - 05.11.10 - klo:18:14Nyt on koko viikon pyörinyt mielessä Sorkkis siellä sikalassa pitelemässä karjun stagaa käsissä. Ei lähde mielikuva kulumaan millään. Ei oo ollut helppoa. Vaikka olen kuinka yrittänyt ajatella muita asioita, aina tunkeutuu alitajunnasta kuvaruutuun Sorkkis karjun aisa kädessään. Yritin jopa miettiä niitä Joharan 500 pääskystä siellä puhelinlangalla, mutta jo siellä pääskyjen välissä istui Sorkkis karjun parru kädessä. No voi ***** sentään . Karjuthan on käymässä vähiin tai sitten niiltä otataan nuljua joka laimennetaan ja pakataan pussiin . Emakot keinosiemennetään joka on luvan varaista mutta miltei jokaisella sikalan pitäjä'llä sellainen on . Karjuen kalunohjaus johtuu siitä että emakko ja karju on erikokoisia . On myöskin karjuja jotka hyppää emakon selkään ja hoitaa hommansa ilma mitään apuja . Voi ***** mitä porukkaa . Kovia maatalous asiantuntioita , vai oletteko .
Lainaus käyttäjältä: mah - 05.11.10 - klo:18:14Nyt on koko viikon pyörinyt mielessä Sorkkis siellä sikalassa pitelemässä karjun stagaa käsissä. Ei lähde mielikuva kulumaan millään. Ei oo ollut helppoa. Vaikka olen kuinka yrittänyt ajatella muita asioita, aina tunkeutuu alitajunnasta kuvaruutuun Sorkkis karjun aisa kädessään. Yritin jopa miettiä niitä Joharan 500 pääskystä siellä puhelinlangalla, mutta jo siellä pääskyjen välissä istui Sorkkis karjun parru kädessä. No voi ***** sentään . Karjuthan on käymässä vähiin tai sitten niiltä otataan nuljua joka laimennetaan ja pakataan pussiin . Emakot keinosiemennetään joka on luvan varaista mutta miltei jokaisella sikalan pitäjä'llä sellainen on . Karjuen kalunohjaus johtuu siitä että emakko ja karju on erikokoisia . On myöskin sorkkis jotka hyppää emakon selkään ja sössii senkin hommansa ilma mitään apuja . Voi ***** mitä porukkaa . Kovia maatalous asiantuntioita , vai oletteko .
Viimeksi muokattu: 05.11.10 - klo:20:29 kirjoittanut Neke
Lainaus käyttäjältä: mah - 05.11.10 - klo:18:14Nyt on koko viikon pyörinyt mielessä Sorkkis siellä sikalassa pitelemässä karjun stagaa käsissä. Ei lähde mielikuva kulumaan millään. Ei oo ollut helppoa. Vaikka olen kuinka yrittänyt ajatella muita asioita, aina tunkeutuu alitajunnasta kuvaruutuun Sorkkis karjun aisa kädessään. Yritin jopa miettiä niitä Joharan 500 pääskystä siellä puhelinlangalla, mutta jo siellä pääskyjen välissä istui Sorkkis karjun parru kädessä. ...sama vika Rahikaisella Tää on ihan kauheeta, kohta tulee varmaan uniin tuo tapaus Toivon vaan, että tämä ajatus katoaa päästä ennen Joulua, kun pitäisi hyvillä mielin pupeltaa possunpotkaa, huoh!
Tuo mielikuva on jäänyt myös minun pieneen sieluuni elämään. Mielessäni risteilevät monet asiat muodostaen lopputtoman ja päättymättömän sekamelskan. Moni kysymys nousee mieleen mutta vastauksia ei vaan tule:-Mistä se haju sorkkiksen sormiin tuli? Oliko se niissä aluksi, tuliko se karjusta vaiko emakosta?-Miksi emakko ei antanut karjulle ilman ohjailua? Oliko sorkkiksen läsnäolo emokolle häiritsevää vaiko lupaus seikkailusta?-Jos siat vaativat ihmisen kättä lisääntyäkseen niin miten villisiat lisääntyvät?
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 07.11.10 - klo:13:40Tuo mielikuva on jäänyt myös minun pieneen sieluuni elämään. Mielessäni risteilevät monet asiat muodostaen lopputtoman ja päättymättömän sekamelskan. Moni kysymys nousee mieleen mutta vastauksia ei vaan tule:-Mistä se haju sorkkiksen sormiin tuli? Oliko se niissä aluksi, tuliko se karjusta vaiko emakosta?-Miksi emakko ei antanut karjulle ilman ohjailua? Oliko sorkkiksen läsnäolo emokolle häiritsevää vaiko lupaus seikkailusta?-Jos siat vaativat ihmisen kättä lisääntyäkseen niin miten villisiat lisääntyvät?Oletkos käynyt koulua ? Oletkos nukkunut tunnilla ? Jorkkikarju on , jaamut mitäs jorkissa on eroa maatiaiseen verrattuna ?Mikä onpi kolmirotu ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 07.11.10 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 07.11.10 - klo:13:40Tuo mielikuva on jäänyt myös minun pieneen sieluuni elämään. Mielessäni risteilevät monet asiat muodostaen lopputtoman ja päättymättömän sekamelskan. Moni kysymys nousee mieleen mutta vastauksia ei vaan tule:-Mistä se haju sorkkiksen sormiin tuli? Oliko se niissä aluksi, tuliko se karjusta vaiko emakosta?-Miksi emakko ei antanut karjulle ilman ohjailua? Oliko sorkkiksen läsnäolo emokolle häiritsevää vaiko lupaus seikkailusta?-Jos siat vaativat ihmisen kättä lisääntyäkseen niin miten villisiat lisääntyvät?Oletkos käynyt koulua ? Oletkos nukkunut tunnilla ? Jorkkikarju on , jaamut mitäs jorkissa on eroa maatiaiseen verrattuna ?Mikä onpi kolmirotu ? Eix se oo York