Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vanhojen kaivelu  (Luettu 6619 kertaa)

ristoreipas

• Vieras
Vanhojen kaivelu
Näköjään palstalla kuin palstalla kaivellaan aika ajoin vuosien vanhoja juttuja ylös. Jos juttu on tuolloin ollut ajankohtainen asia silloin niin sitä se välttämättä ole enää.
Itse luen uudet jutut jos aihe on kiinnostava ,mutta jokin nokittelu jossa menossa  jo 5-6 sivua viestejä alkaa olla lopuun kaluttu aihe ja  ne jää kyllä lukematta .
Nyt eletään tätä päivää ja vanhat jutut  ovat menneitä ja niiden lukeminen vie sitäpaitsi liikaa aikaa.

JoHaRa

• Vieras
Vs: Vanhojen kaivelu
Näköjään palstalla kuin palstalla kaivellaan aika ajoin vuosien vanhoja juttuja ylös. Jos juttu on tuolloin ollut ajankohtainen asia silloin niin sitä se välttämättä ole enää.
Itse luen uudet jutut jos aihe on kiinnostava ,mutta jokin nokittelu jossa menossa  jo 5-6 sivua viestejä alkaa olla lopuun kaluttu aihe ja  ne jää kyllä lukematta .
Nyt eletään tätä päivää ja vanhat jutut  ovat menneitä ja niiden lukeminen vie sitäpaitsi liikaa aikaa.

Mä olen ajatellut että noita vanhoja nostellaan esiin ihan vaan huvikseen ja sattumalta  ;D

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Toisilla on aikaa tonkia....

Minulla mielenkiinto alkaa lopahtamaan, kun aiheesta on kolme sivua kasassa. Yleensä siinä vaiheessa keskustelu on jo kääntynyt vahvasti eipäs-juupas mtk-kepu-kok-karpela-tuksu-lautakasa-linjalle.

Tosin nykyään harvemmin. Mistähän mahtaa johtua...?    :D

TyttöMaalta

• Vieras
Monilla on myös tapana nostaa itsealoittamansa uudelleen ja uudelleen ylös, sit ovat tyytyväisiä, kun juttua on kymmenen sivua. Ainahan sitä joku kommentoi, kun ylimmäksi nostetaan.  :D

Sepedeus

• Vieras
Nyt olis aika ruveta keskustelemaan uuden hallituksen kokoonpanosta. Olisko kok,sdp, persut sopiva kokoonpano ;D

emo-heikki

• Vieras
Nyt olisi aika jälleen kerran ruveta keskustelemaan aiheesta naisen orgasmi ...
Osalle porukasta ilmeisesti ihan outo aihe ????
Spedeteus ainakin kantaa kaunaa kepuisännille, niiden naiset kun yleensä saa näitä orgasmeja myös kotona ...

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Jahka tässä ehdin, niin kaivan esiin JakkeJäyhän (ja minun) ketjut, jotta saatte kerrata miksi tukierot on perusteettomat. Laitan lisäksi muutaman uuden taulukon...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

emo-heikki

• Vieras
Jahka tässä ehdin, niin kaivan esiin JakkeJäyhän (ja minun) ketjut, jotta saatte kerrata miksi tukierot on perusteettomat. Laitan lisäksi muutaman uuden taulukon...

Ihan rauhassa vaan, tosiasia vaan on, että maajussit ei kilpaile keskenään, joten siinä mielessä on ihan sama mitä ne näyttää ...

Suuri Ajattelija

• Vieras
Oikein hyvä idea, mutta taitaa olla sekin loppuun kaluttu aihe. Miehen elimen kokokin taitaa olla loppuun puhuttu aihe, mutta vähemmälle lienee jäänyt naisen tavaran koko. Koska palsta on miesvoittoinen, sopii tehdä kysymys, kenen eukolla on väljä kone?

gutiguti

• Vieras
Nyt olis aika ruveta keskustelemaan uuden hallituksen kokoonpanosta. Olisko kok,sdp, persut sopiva kokoonpano ;D
Mitäpä jos nykisistä 3 suuresta 2 olisikin oppositiossa. SDP ja kako.

ristoreipas

• Vieras
Oikein hyvä idea, mutta taitaa olla sekin loppuun kaluttu aihe. Miehen elimen kokokin taitaa olla loppuun puhuttu aihe, mutta vähemmälle lienee jäänyt naisen tavaran koko. Koska palsta on miesvoittoinen, sopii tehdä kysymys, kenen eukolla on väljä kone?

Ja sinä sitten aloitat tämän keskustelun ja  tarkastelet asian joka puolelta etten sanoisi .......  ja me muut sitten  harkitsemme voidaanko tästä aihesta keskustella  :D

JoHaRa

• Vieras
Tuommoinen "vanhojen kaivelu" kuullostaa kyllä vähän nekrofiilien hommilta  ???

Sepedeus

• Vieras
Osalle porukasta ilmeisesti ihan outo aihe ????
Spedeteus ainakin kantaa kaunaa kepuisännille, niiden naiset kun yleensä saa näitä orgasmeja myös kotona ...

Niinpä, kun rehuedustaja käy. Nykyisin on valinnanvara supistunut, kun lihavirmojen hankintamiehet on poistettu.  ;D

Turkka

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
kuinka monen eukosta saa kertoa?? :D

Sepedeus

• Vieras
kuinka monen eukosta saa kertoa?? :D

Naapurin emännästä saa kertoa ;D