Mulla on suihkun seinässä tommonen deelavalin karjaharja:Siihen on helppo krassutella persus puhtaaksi.
Olen sitä mieltä, että hygienian nimissä pitäisi säätää laki, jonka mukaan kättely ja perseen pyyhkiminen pitäisi tehdä eri kädellä. Onkos pidetty galluppia siitä, kummalla kädellä perse pyyhitään?
Ensin mäntysoopaa, sit wc-harjalla ylös ja alas, tarvittaessa myös sisäänpäin. Lopuksi huuhtelu päältä ja sisältä.
Pistetäämpä linkkiä kuinka intialaiset suorittavat toimituksen puhdistautuakseen myös henkisesti, vaviskoot suomalaiset jätevesitirektiivit.http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.html
Lainaus käyttäjältä: SKN - 31.10.10 - klo:20:13Ensin mäntysoopaa, sit wc-harjalla ylös ja alas, tarvittaessa myös sisäänpäin. Lopuksi huuhtelu päältä ja sisältä. Rappurallinharja käsienpesualtaassa on kätevämpi
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 31.10.10 - klo:20:07Olen sitä mieltä, että hygienian nimissä pitäisi säätää laki, jonka mukaan kättely ja perseen pyyhkiminen pitäisi tehdä eri kädellä. Onkos pidetty galluppia siitä, kummalla kädellä perse pyyhitään?Mää kyllä paperilla . Käsi haisee monta päivää jos.....Hajusta pahimman saa käteen jos joutuu karjun *****a ohjaamaan paljainkäsin .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 31.10.10 - klo:20:15Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 31.10.10 - klo:20:07Olen sitä mieltä, että hygienian nimissä pitäisi säätää laki, jonka mukaan kättely ja perseen pyyhkiminen pitäisi tehdä eri kädellä. Onkos pidetty galluppia siitä, kummalla kädellä perse pyyhitään?Mää kyllä paperilla . Käsi haisee monta päivää jos.....Hajusta pahimman saa käteen jos joutuu karjun *****a ohjaamaan paljainkäsin . ... mitäköhän tähän nyt oikein sanoisi..
Viimeksi muokattu: 31.10.10 - klo:20:39 kirjoittanut sorkkis
Lainaus käyttäjältä: Nikujussi - 31.10.10 - klo:19:04Pistetäämpä linkkiä kuinka intialaiset suorittavat toimituksen puhdistautuakseen myös henkisesti, vaviskoot suomalaiset jätevesitirektiivit.http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.htmlIntialaiset taitavat periä tämän maapallon. Jos ei tuommoiseen kierrätysliemeen kuole, niin tuskinpa sitten mihinkään muuhun kuin vanhuuteen.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 31.10.10 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 31.10.10 - klo:20:15Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 31.10.10 - klo:20:07Olen sitä mieltä, että hygienian nimissä pitäisi säätää laki, jonka mukaan kättely ja perseen pyyhkiminen pitäisi tehdä eri kädellä. Onkos pidetty galluppia siitä, kummalla kädellä perse pyyhitään?Mää kyllä paperilla . Käsi haisee monta päivää jos.....Hajusta pahimman saa käteen jos joutuu karjun *****a ohjaamaan paljainkäsin . ... mitäköhän tähän nyt oikein sanoisi..Älä sano mitään....