Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tänä iltana Persujen Ukkoylijumala Soini A-plus ohjelmassa  (Luettu 5074 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Nyt kuullaan ja nähdään tämän hetken taitavin ja vakuuttavin talouspolitiikko mitä Suomi voi tarjota Persujen Pj. Soini.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Nyt kuullaan ja nähdään tämän hetken taitavin ja vakuuttavin talouspolitiikko mitä Suomi voi tarjota Persujen Pj. Soini.

luottakaa kepuusit vaan kreikkalaisiin  ;D ;D ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Nyt kuullaan ja nähdään tämän hetken taitavin ja vakuuttavin talouspolitiikko mitä Suomi voi tarjota Persujen Pj. Soini.

luottakaa kepuusit vaan kreikkalaisiin  ;D ;D ;D

Ei noin vaan PerSut meille kaikille onnen tuo.....Tai itse asiassa ollut havaitsevinaan Soinin esiintymisessä pientä jarruttelua. Onhan se tunnettua että mikä nopeasti nousee se myös nopeasti laskee.

Soini siis yrittää nyt kohuja rauhoitellen pitää kannatuksen korkealla.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Nyt kuullaan ja nähdään tämän hetken taitavin ja vakuuttavin talouspolitiikko mitä Suomi voi tarjota Persujen Pj. Soini.

luottakaa kepuusit vaan kreikkalaisiin  ;D ;D ;D

Ei noin vaan PerSut meille kaikille onnen tuo.....Tai itse asiassa ollut havaitsevinaan Soinin esiintymisessä pientä jarruttelua. Onhan se tunnettua että mikä nopeasti nousee se myös nopeasti laskee.

Soini siis yrittää nyt kohuja rauhoitellen pitää kannatuksen korkealla.

älä ny niin kauheesti koohoo persuista,  pikemminkin sinun pitäisi olla
hommaamassa  hyviä asianajajia kepulaisille ;D ;D ;D ;D ;D ;D

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Totta kai toivoisin, että perssuomalaisista löytyisi ihan oikeaa asiaosaamista ja asinatuntemusta yhteiskunnan eri alueilta, mutta pahoin pelkään ettei löydy.  Soinin suosio perustuu siihen että hän osaa laukoa hauskoja sloganeita  oikeissa yhteyksissä ja piikitellä  osuvasti kolmea suurta puoluetta, mutta onko Soinilla todellista substanssia? Hänellä ehkä on,  mutta tuskin kovinkaan monella perssuomalaisten ehdokkaalla, heidän asiaosaamisensa  on todennäköisesti keskikaljakuppilan  turinoiden tasolla.  ;D :D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Totta kai toivoisin, että perssuomalaisista löytyisi ihan oikeaa asiaosaamista ja asinatuntemusta yhteiskunnan eri alueilta, mutta pahoin pelkään ettei löydy.  Soinin suosio perustuu siihen että hän osaa laukoa hauskoja sloganeita  oikeissa yhteyksissä ja piikitellä  osuvasti kolmea suurta puoluetta, mutta onko Soinilla todellista substanssia? Hänellä ehkä on,  mutta tuskin kovinkaan monella perssuomalaisten ehdokkaalla, heidän asiaosaamisensa  on todennäköisesti keskikaljakuppilan  turinoiden tasolla.  ;D :D

suomalaista kehä kolmosen ulkopuolella asuvaa ei auta se mitä karpela, autio, salovaara
alatalo, mieto, kaikkonen tai muut pellekeput osaavat soittoruokalassa turinoida,
joten valitse elämänkokemusta ennemmin keskikaljakuppilasta ;D ;D ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Nyt kuullaan ja nähdään tämän hetken taitavin ja vakuuttavin talouspolitiikko mitä Suomi voi tarjota Persujen Pj. Soini.

luottakaa kepuusit vaan kreikkalaisiin  ;D ;D ;D

Ei noin vaan PerSut meille kaikille onnen tuo.....Tai itse asiassa ollut havaitsevinaan Soinin esiintymisessä pientä jarruttelua. Onhan se tunnettua että mikä nopeasti nousee se myös nopeasti laskee.

Soini siis yrittää nyt kohuja rauhoitellen pitää kannatuksen korkealla.

älä ny niin kauheesti koohoo persuista,  pikemminkin sinun pitäisi olla
hommaamassa  hyviä asianajajia kepulaisille ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Minä olen nyt huolissani teidän PerSujen mielenrauhasta kun kannatus alkaa laskea. Odotettavissa on että katkera ruikutus ja muiden syyttely täyttää koko foorumin....on siinä muilla kestämistä.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Eipä ole persuilla ministeriehdokkaita ellei muista puolueista loikkaa....vai kuinka?

TyttöMaalta

  • Vieras
Nyt kuullaan ja nähdään tämän hetken taitavin ja vakuuttavin talouspolitiikko mitä Suomi voi tarjota Persujen Pj. Soini.

luottakaa kepuusit vaan kreikkalaisiin  ;D ;D ;D

Ei noin vaan PerSut meille kaikille onnen tuo.....Tai itse asiassa ollut havaitsevinaan Soinin esiintymisessä pientä jarruttelua. Onhan se tunnettua että mikä nopeasti nousee se myös nopeasti laskee.

Soini siis yrittää nyt kohuja rauhoitellen pitää kannatuksen korkealla.

älä ny niin kauheesti koohoo persuista,  pikemminkin sinun pitäisi olla
hommaamassa  hyviä asianajajia kepulaisille ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Minä olen nyt huolissani teidän PerSujen mielenrauhasta kun kannatus alkaa laskea. Odotettavissa on että katkera ruikutus ja muiden syyttely täyttää koko foorumin....on siinä muilla kestämistä.
Tällä saitilla persut voittais näköjään. Kuvittelin, et täällä on enin osa kepulaisia. Olin ilmeisestikin väärässä. Pitäiskö pistää Agroon varjovaalit pystyyn?   ;D

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Samaa paskaa persut ovat kuin kepulaiset. Vain eri säkissä.   ;D

Maajuissit vaan ovat liian yksinkertaisia kun vetävät kepun varjoa MTK:n perässä ja ihmettelevät miksi "etujärjestön" paikka on aina peräpenkissä silloin kun hallitusvastuuta kantaa jokin muu puolue kuin "oma" kepu. Yhteistyöstä muiden kanssa ei ole puhettakaan.
Poliittinen *****.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Nyt kuullaan ja nähdään tämän hetken taitavin ja vakuuttavin talouspolitiikko mitä Suomi voi tarjota Persujen Pj. Soini.

luottakaa kepuusit vaan kreikkalaisiin  ;D ;D ;D

Ei noin vaan PerSut meille kaikille onnen tuo.....Tai itse asiassa ollut havaitsevinaan Soinin esiintymisessä pientä jarruttelua. Onhan se tunnettua että mikä nopeasti nousee se myös nopeasti laskee.

Soini siis yrittää nyt kohuja rauhoitellen pitää kannatuksen korkealla.

älä ny niin kauheesti koohoo persuista,  pikemminkin sinun pitäisi olla
hommaamassa  hyviä asianajajia kepulaisille ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Minä olen nyt huolissani teidän PerSujen mielenrauhasta kun kannatus alkaa laskea. Odotettavissa on että katkera ruikutus ja muiden syyttely täyttää koko foorumin....on siinä muilla kestämistä.

meinaakkos että persuille käy kuten teille kepuluusereille , on siinä meillä ollut kestämistä ;D ;D :P :P

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
No eikös kaikki puolueet, persut mukaan lukien tarjoa samaa mantraa eri paketissa vain. "Työttömyyden poistamista(mitä ei koskaan tulla tekemään) ja ostovoiman jatkuvaa kasvua(mikä ei tule ikinä onnistumaan)". ::)

Stalinin Neuvosto-Liitossa ja Hitlerin saksassa kumpikin toteutettiin ja lopputuloksen jokainen tietää.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
No eikös kaikki puolueet, persut mukaan lukien tarjoa samaa mantraa eri paketissa vain. "Työttömyyden poistamista(mitä ei koskaan tulla tekemään) ja ostovoiman jatkuvaa kasvua(mikä ei tule ikinä onnistumaan)". ::)

Stalinin Neuvosto-Liitossa ja Hitlerin saksassa kumpikin toteutettiin ja lopputuloksen jokainen tietää.

työttömyyden nuo herrat poistivat mutta siitä ostovoiman kasvusta en ole kuullut ::)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
No eikös kaikki puolueet, persut mukaan lukien tarjoa samaa mantraa eri paketissa vain. "Työttömyyden poistamista(mitä ei koskaan tulla tekemään) ja ostovoiman jatkuvaa kasvua(mikä ei tule ikinä onnistumaan)". ::)

Stalinin Neuvosto-Liitossa ja Hitlerin saksassa kumpikin toteutettiin ja lopputuloksen jokainen tietää.

työttömyyden nuo herrat poistivat mutta siitä ostovoiman kasvusta en ole kuullut ::)

Sulta on jäänyt probagada lehtiset väliin.
"Neuvostoliitolainen hävittäjä lentäjä kertoi että Luutnantin kuukausi palkka on Neuvostoliitossa n.8000mk vuonna 1939. Kun se Suomessa oli siihen aikaan 800mk kuukaudessa, tosin voikin maksoi neuvostoliitossa 300mk/kg ja asunto oli jo silloin mallia 10 neliötä." ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Eipä ole persuilla ministeriehdokkaita ellei muista puolueista loikkaa....vai kuinka?

Onhan niillä se Halla-ahon Jussi...  Minusta siinä olisi oikein ministeriainesta. Ja tietysti se Soinikin jonain hömmäministerinä menisi :) :)