Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Erotettu koulusta!!  (Luettu 37731 kertaa)

3070 E

  • Vieras
Erotettu koulusta!!
Tänään minut erotettiin koulusta kahdeksi viikoksi, ei sitten viitsineet sitä eilen kertoa kun minut asuntolasta erottivat toisen varoituksen antamisen jälkeen, ensimmäinen: väittivät viime keväänä lähettäneen kotiini kirjallisen varoituksen kun olin ryypännyt (näin karkeasti sanottuna) asuntolassa, no eipä kuitenkaan ole vieläkään näkynyt, toinen: luvaton oleskelu koulun asuntolassa, eivät ole kyllä edes maininneet että se olisi minulta pois otettu ja tarvitsee hakea uudelleen vasta kun nyt syksylle sen toista kautta kuulin, lisäksi lisäsivät listaan minun (entisen) kaverini tekemät rikkeet, että mitenköhän asuntola asioiden perusteella voivat minut koulusta erottaa!! Koulusta erottamisilmoitus kuulemma tulee postissa leiman ja rehtorin ja leiman kera (tuskin olisivat edes lähettäneet ellen olisi allekirjoituksen puutteesta maininnut) , että eniten tässä ärsyttää ettei sana kierrä koulussa henkilökunnalla mihinkään ja puhuvat jatkuvasti ristiin eikä mikään ole paperilla, että itse en todellakaan tule laskemaan tulevia jälkeläisäni kyseisen opiston kirjoille/pompoteltavaksi, että toivottavasti nyt ottaisivat opikseen tästä, pidätte varmaan tätä jälleen lapsellisena nuoren ihmisen vuodatuksena ja käskette kopioimaan ja lukemaan kymmenen vuoden päästä, mutta myös perheeni on näiden sanojen takana.

Viimeksi muokattu: 07.11.10 - klo:13:41 kirjoittanut 3070 E

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Erotettu koulusta!!
odotaas vaan kun viljelijäksi pääset sit se pompotus alkaakin ;D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:03 kirjoittanut webmaster2L

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Erotettu koulusta!!
Hyi kun ilkeetä >:( Ennenvanhaan eli kohta dinosaurusten joukkotuhon jälkeen, kun Courtney oli nuori tääkin oli parempata, ilman varoituksia lensit kuukaudeksi pihalle  :D ...ja sait vielä aika läheltä tarkastella rehtorin huutoon taipuneita ja punoittavia äänihuulia  :o

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:04 kirjoittanut webmaster2L

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Erotettu koulusta!!
Erottivat kuitenkin vain kahdeksi viikoksi. Suosittelen keräämään opiskelumotivaatiota. Tietysti sinun kuuluu vaatia myös oikeuksiasi. Yksilöity nimelläsi varustettu kirjallinen valitus koulun epäkohdista rehtorille ja tarvittaessa eteenpäin.
  Kaikkihan tietävät että rahan perässä nuo kaikki koulut ovat. Opiskelijoiden pitää itse vaatia opetukselleen laatua jos sitä haluavat.

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:04 kirjoittanut webmaster2L

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Erotettu koulusta!!
Tästä aiheesta minulla ei ole varaa viisastella mitään.  :-X

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:05 kirjoittanut webmaster2L

Tuottaja -82

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Erotettu koulusta!!
Tänään minut erotettiin koulusta kahdeksi viikoksi, ei sitten viitsineet sitä eilen kertoa kun minut asuntolasta erottivat toisen varoituksen antamisen jälkeen, ensimmäinen: väittivät viime keväänä lähettäneen kotiini kirjallisen varoituksen kun olin ryypännyt (näin karkeasti sanottuna) asuntolassa, no eipä kuitenkaan ole vieläkään näkynyt, toinen: luvaton oleskelu koulun asuntolassa, eivät ole kyllä edes maininneet että se olisi minulta pois otettu ja tarvitsee hakea uudelleen vasta kun nyt syksylle sen toista kautta kuulin, lisäksi lisäsivät listaan minun (entisen) kaverini tekemät rikkeet, että mitenköhän asuntola asioiden perusteella voivat minut koulusta erottaa!! Koulusta erottamisilmoitus kuulemma tulee postissa leiman ja rehtorin ja leiman kera (tuskin olisivat edes lähettäneet ellen olisi allekirjoituksen puutteesta maininnut) , että eniten tässä ärsyttää ettei sana kierrä koulussa henkilökunnalla mihinkään ja puhuvat jatkuvasti ristin eikä mikään ole paperilla, että itse en todellakaan tule laskemaan tulevia jälkeläisäni kyseisen opiston kirjoille/pompoteltavaksi, että toivottavasti nyt ottaisvat opikseen tästä, pidätte varmaan tätä jälleen lapsellisena nuoren ihmisen vuodatuksena ja käskette kopioimaan ja lukemaan kymmenen vuoden päästä, mutta myös perheeni on näiden sanojen takana.

Isooon talooon poika ja palttooo auki... ;D Ehkä pitäis jo ymmärtää ettei julkisissa paikoissa sovi rellestää kuin maailman omistaja. Vaikka kuinka oliskin maata ja mammonaa.

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:05 kirjoittanut webmaster2L

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Erotettu koulusta!!
Tänään minut erotettiin koulusta kahdeksi viikoksi, ei sitten viitsineet sitä eilen kertoa kun minut asuntolasta erottivat toisen varoituksen antamisen jälkeen, ensimmäinen: väittivät viime keväänä lähettäneen kotiini kirjallisen varoituksen kun olin ryypännyt (näin karkeasti sanottuna) asuntolassa, no eipä kuitenkaan ole vieläkään näkynyt, toinen: luvaton oleskelu koulun asuntolassa, eivät ole kyllä edes maininneet että se olisi minulta pois otettu ja tarvitsee hakea uudelleen vasta kun nyt syksylle sen toista kautta kuulin, lisäksi lisäsivät listaan minun (entisen) kaverini tekemät rikkeet, että mitenköhän asuntola asioiden perusteella voivat minut koulusta erottaa!! Koulusta erottamisilmoitus kuulemma tulee postissa leiman ja rehtorin ja leiman kera (tuskin olisivat edes lähettäneet ellen olisi allekirjoituksen puutteesta maininnut) , että eniten tässä ärsyttää ettei sana kierrä koulussa henkilökunnalla mihinkään ja puhuvat jatkuvasti ristin eikä mikään ole paperilla, että itse en todellakaan tule laskemaan tulevia jälkeläisäni kyseisen opiston kirjoille/pompoteltavaksi, että toivottavasti nyt ottaisvat opikseen tästä, pidätte varmaan tätä jälleen lapsellisena nuoren ihmisen vuodatuksena ja käskette kopioimaan ja lukemaan kymmenen vuoden päästä, mutta myös perheeni on näiden sanojen takana.
Asiaa! Eipä ole huolta huomisesta, vaan vielä riittää Suomen nuorissa toivoa. Tommosta se opiskeluaika pitääkin olla. Vauhtia ja marmatusta. Eihän sitä muuten ole vanhana mitä muistella :D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:06 kirjoittanut webmaster2L

JoHaRa

  • Vieras
Vs:Erotettu koulusta!!
Tästä aiheesta minulla ei ole varaa viisastella mitään.  :-X

Eli... kuuluit niiden hitaiden joukkoon jotka eivät päässeen Arg-Aria karkuun  ;D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:06 kirjoittanut webmaster2L

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs:Erotettu koulusta!!
Hyi kun ilkeetä >:( Ennenvanhaan eli kohta dinosaurusten joukkotuhon jälkeen, kun Courtney oli nuori tääkin oli parempata, ilman varoituksia lensit kuukaudeksi pihalle  :D ...ja sait vielä aika läheltä tarkastella rehtorin huutoon taipuneita ja punoittavia äänihuulia  :o


Sait rehtorilta ns. hiustenkuivaajakäsittelyn ;D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:06 kirjoittanut webmaster2L

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs:Erotettu koulusta!!
Mustialasta lensi pihalle jos oli kaljapullo asuntolan pöydällä.

Nyt siellä valmistetaan kaljaa.

 ;D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:06 kirjoittanut webmaster2L

Kui mää ain olen paras?

Fuller

  • Vieras
Vs:Erotettu koulusta!!
Me tehtiin maamieskoulussa salmiakkivodkaa,joka tuli oikeasti markkinoille salmiakkikossuna. Joku kavereista keksi että kaadetaan dry vodkapullo maitokannuun ja sinne sekoitettiin pussillinen akkossalmiakkia. Oli mukava ottaa napsuja iltaisin sieltä. Että ei menny maamieskoulu hukkaan :D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:07 kirjoittanut webmaster2L

Sepedeus

  • Vieras
Vs:Erotettu koulusta!!
Me tehtiin maamieskoulussa salmiakkivodkaa,joka tuli oikeasti markkinoille salmiakkikossuna. Joku kavereista keksi että kaadetaan dry vodkapullo maitokannuun ja sinne sekoitettiin pussillinen akkossalmiakkia. Oli mukava ottaa napsuja iltaisin sieltä. Että ei menny maamieskoulu hukkaan :D

  Sulla on menny kaikki hukkaan. Sun isäs työkin meni täysin hukkaan ;D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:07 kirjoittanut webmaster2L

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Erotettu koulusta!!
Mustialasta lensi pihalle jos oli kaljapullo asuntolan pöydällä.

Nyt siellä valmistetaan kaljaa.

 ;D

Mul`oli kerra korillinen pöydällä kun Arg-Ari tuli sisälle kämppään. Ei huomannut  ??? ;D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:07 kirjoittanut webmaster2L

sorkkis

  • Vieras
Vs: Erotettu koulusta!!
Me tehtiin maamieskoulussa salmiakkivodkaa,joka tuli oikeasti markkinoille salmiakkikossuna. Joku kavereista keksi että kaadetaan dry vodkapullo maitokannuun ja sinne sekoitettiin pussillinen akkossalmiakkia. Oli mukava ottaa napsuja iltaisin sieltä. Että ei menny maamieskoulu hukkaan :D

  Sulla on menny kaikki hukkaan. Sun isäs työkin meni täysin hukkaan ;D
Menes Sepe kasvamaan johonkin .  :P

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:08 kirjoittanut webmaster2L

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Erotettu koulusta!!
Hyi kun ilkeetä >:( Ennenvanhaan eli kohta dinosaurusten joukkotuhon jälkeen, kun Courtney oli nuori tääkin oli parempata, ilman varoituksia lensit kuukaudeksi pihalle  :D ...ja sait vielä aika läheltä tarkastella rehtorin huutoon taipuneita ja punoittavia äänihuulia  :o

 Mikä se ikäraja on lasten ruumillisen kurituksen rangaistavuudessa..


Sait rehtorilta ns. hiustenkuivaajakäsittelyn ;D

Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:10:08 kirjoittanut webmaster2L