Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi elämä Italiassa  (Luettu 2115 kertaa)

simmo

  • Vieras
Uusi elämä Italiassa
www.aamiainenitaliassa.com
Casa Bianca

Laitoin tämän linkin,koska olis kiva tietää,onko teistä kukaan käynyt täällä lomalla?
Minulle tämä paikan omistaja on tuttu,olen tuntenut hänet pienestä asti ja hänen äitinsä on entinen työkaveri nuoruudessani.
Hänellä oli oma hirsilinna Suomessa ja hän pyöritti monenlaista yritystoimintaa Joensuun seutuvilla,kunnes äitinsä soitti minulle eräänä päivänä n.4 vuotta sitten ja kertoi,että Vesa on on myynyt kaiken omaisuutensa  ja muuttanut Italiaan.Se oli meille valtava yllätys,heillä on kolme lasta,kouluikäisiä ja vaatii totisesti rohkeutta lähteä täysin kielitaidottomana uuteen maahan.He ostivat Milanon läheltä vanhan maatilan jonka kunnostivat ja perustivat siihen matkailuyrityksen.Ensi vuonna, jos Herra suo, lähden sinne lomalle.Mielenkiintoista nähdä,miten he ovat kotiutuneet.Lapset oppivat italian kielen heti,mutta vanhemmat kävivät kursseja.Rohkeita suomalaisia  ::)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Uusi elämä Italiassa
www.aamiainenitaliassa.com
Casa Bianca

Laitoin tämän linkin,koska olis kiva tietää,onko teistä kukaan käynyt täällä lomalla?
Minulle tämä paikan omistaja on tuttu,olen tuntenut hänet pienestä asti ja hänen äitinsä on entinen työkaveri nuoruudessani.
Hänellä oli oma hirsilinna Suomessa ja hän pyöritti monenlaista yritystoimintaa Joensuun seutuvilla,kunnes äitinsä soitti minulle eräänä päivänä n.4 vuotta sitten ja kertoi,että Vesa on on myynyt kaiken omaisuutensa  ja muuttanut Italiaan.Se oli meille valtava yllätys,heillä on kolme lasta,kouluikäisiä ja vaatii totisesti rohkeutta lähteä täysin kielitaidottomana uuteen maahan.He ostivat Milanon läheltä vanhan maatilan jonka kunnostivat ja perustivat siihen matkailuyrityksen.Ensi vuonna, jos Herra suo, lähden sinne lomalle.Mielenkiintoista nähdä,miten he ovat kotiutuneet.Lapset oppivat italian kielen heti,mutta vanhemmat kävivät kursseja.Rohkeita suomalaisia  ::)

Olen käynyt pohjois-italiassa pari kertaa. Hienoa seutua ja ihmiset on mukavia. Italian kielikin tarttuu suhteelisen helposti suuhun.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Uusi elämä Italiassa
Maitojunassa tulevat kipinkapin kotiin.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Uusi elämä Italiassa
Onpa viihtyisän näköinen paikka, hieno, sinne siis...

simmo

  • Vieras
Vs: Uusi elämä Italiassa
Maitojunassa tulevat kipinkapin kotiin.

 :D
---------------niinkö luulet?He ovat saaneet rakennukset jo melko valmiiksi,mutta mies tekee muita rakennusurakoita italialaisille,vaimo pitää tätä matkailutilaa.
Yrittäjäksi voi ryhtyä,jos on rohkeutta,tietääkseni kummallakaan ei ole ammattikoulua isompaa koulutusta.Lapset ovat kotiutuneet Italiaan hyvin,eivätkä pode koti-ikävää.Kerron sitten teille,kun olen käynyt siellä.Yritin etsiä Sarin blogia,mitä hän piti ensivuosina,mutten löytänyt.Etsin googlesta

simmo

  • Vieras
Vs: Uusi elämä Italiassa
http://casabianca.blogs.fi/
--löytyi blogi,tässä se on.