Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maksattaako vvm:mä laman viljeliöillä?  (Luettu 3156 kertaa)

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Maksattaako vvm:mä laman viljeliöillä?
mutta mutta, mitä vika siinä voi olla että kaadetaaan luonnonkeuhoja sademetsiä ja raivataan sinne plantaaseja joissa kasvaa 3-6 vuoteen öölipalmuja joitten öölillä pelastetaan suomen maailmaa ja sitten kun eivät enää kasva öölipalmua nin jätetään lisäämään maailmanautiomaakiintiöä!   sehän on oikkein ekollookista toimintaa!         haitat jääpi sinne ja täällä vaan kirotaan paskaöljyistä pöttoainetta joka ei vanhoissa kunnon autoissa toimi !      vain hoolimaton toimii näin!

ei ku vika on siinä että ihmiset on tottuneet halpaan öljyyn, jolloin yhteiskunta on tullut öljystä liian riippuvaiseksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Maksattaako vvm:mä laman viljeliöillä?
Keskieuroopassa maataloukoneissa käytetään yleisesti Dieseliä, mukaanlukien ruotsissa.
Tätä juuri tarkoitin, muualla ei meikäläistä "tupaöljyä" tunneta. Ruotsissa myös lämmitysöljy on vastaavasti verotettua kuin liikennepolttoneste.

Petri

  Tämä lämmitysöljy on kaikkien järjettömin keksintö. Ei mitään järkee tehdä sitten palmuöljystä dieseliä ja hakata sademetsät nurin. Kyllä öljyn polttaminen pitäisi lailla kieltää.

Kyllä palmuöljy on ihan yhtä järkevää, kuin kaikki muutkin öljyt on, ainoa haitta siinä on se, että sivutuotteena syntyy sama määrä karjanrehua täysin ilmaiseksi ????

 Tule apuun ZoHaRa, mutta muistelenpa, että ystävämme Raisio kookosta menneisyydessä naudanrehuihin laittoi, eipä laita enää...

Joo, jotain palmusotkua kai oli rehuissa muutama vuosi sitten. Se oli halpaa ja laskennallisesti kai aika hyvää. Tuonti taisi kaatua hinnan nousemiseen ja siihen dioksiinikohuun.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maksattaako vvm:mä laman viljeliöillä?
Keskieuroopassa maataloukoneissa käytetään yleisesti Dieseliä, mukaanlukien ruotsissa.
Tätä juuri tarkoitin, muualla ei meikäläistä "tupaöljyä" tunneta. Ruotsissa myös lämmitysöljy on vastaavasti verotettua kuin liikennepolttoneste.

Petri

  Tämä lämmitysöljy on kaikkien järjettömin keksintö. Ei mitään järkee tehdä sitten palmuöljystä dieseliä ja hakata sademetsät nurin. Kyllä öljyn polttaminen pitäisi lailla kieltää.

Kyllä palmuöljy on ihan yhtä järkevää, kuin kaikki muutkin öljyt on, ainoa haitta siinä on se, että sivutuotteena syntyy sama määrä karjanrehua täysin ilmaiseksi ????

 Tule apuun ZoHaRa, mutta muistelenpa, että ystävämme Raisio kookosta menneisyydessä naudanrehuihin laittoi, eipä laita enää...

Joo, jotain palmusotkua kai oli rehuissa muutama vuosi sitten. Se oli halpaa ja laskennallisesti kai aika hyvää. Tuonti taisi kaatua hinnan nousemiseen ja siihen dioksiinikohuun.

Ei kai sen rehun kuljetuksessa mitään järkeä ole, sieltä tulee kohta naudanlihaa ja paljon ????