Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Terveisiä Ukkovarpaalta  (Luettu 7490 kertaa)

simmo

  • Vieras
Terveisiä Ukkovarpaalta
Tavataan tuolla veispookissa.Se ei pysty kirjottaan enää tänne ja sillä on meitä kovasti ikävä 8)
Onko täällä jollakin ikävä ukkovarvasta.  ??? Jos on niin vois pyytää vebmasteria päästämään hänet pannasta.Mie oon jäävi täsä' asiasa ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Terveisiä Ukkovarpaalta
Mulla on vähän ikävä  :-X Nykyään joutuu lukemaan MaasTullia kun ukki-armas ei päivitä uutisia tänne heti aamulla.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ukkovarvas...
Saitin ylläpidon päätös sulkea IP-osoitetta myöten hänen pääsynsä... se on todella erikoista toimintaa... ja vailla mitään perusteita - hän ei pääse tänne siis minunkaan tunnuksillani... ihme, että omianikin IP:eitä ei ole suljettu, mutta dynaamisen sulkeminen onkin "hieman" hankalampaa  ;D ;D ;D ... ja ainahan keinoja tänne pääsemiseksi on  ;D ;D ;D

Jerry Jee

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 359
Vs: Terveisiä Ukkovarpaalta
Kyllä ukkoo täällä kaivattaisiin

sorkkis

  • Vieras
Vs: Ukkovarvas...
Saitin ylläpidon päätös sulkea IP-osoitetta myöten hänen pääsynsä... se on todella erikoista toimintaa... ja vailla mitään perusteita - hän ei pääse tänne siis minunkaan tunnuksillani... ihme, että omianikin IP:eitä ei ole suljettu, mutta dynaamisen sulkeminen onkin "hieman" hankalampaa  ;D ;D ;D ... ja ainahan keinoja tänne pääsemiseksi on  ;D ;D ;D

Olettekos huomanneet miten juttujen poistamiset ovat vähentyneet tuntuvasti Ukkovarpaan pois jäämisen jälkeen .

Ei tarvita Ukkovarvasta .  ;)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ukkovarvas...
Saitin ylläpidon päätös sulkea IP-osoitetta myöten hänen pääsynsä... se on todella erikoista toimintaa... ja vailla mitään perusteita - hän ei pääse tänne siis minunkaan tunnuksillani... ihme, että omianikin IP:eitä ei ole suljettu, mutta dynaamisen sulkeminen onkin "hieman" hankalampaa  ;D ;D ;D ... ja ainahan keinoja tänne pääsemiseksi on  ;D ;D ;D

Olettekos huomanneet miten juttujen poistamiset ovat vähentyneet tuntuvasti Ukkovarpaan pois jäämisen jälkeen .


 Ilman muuta, kun sä et nyt sekoo täysin ;D

Viimeksi muokattu: 13.10.10 - klo:17:56 kirjoittanut Sepedeus

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ukkovarvas...
Saitin ylläpidon päätös sulkea IP-osoitetta myöten hänen pääsynsä... se on todella erikoista toimintaa... ja vailla mitään perusteita - hän ei pääse tänne siis minunkaan tunnuksillani... ihme, että omianikin IP:eitä ei ole suljettu, mutta dynaamisen sulkeminen onkin "hieman" hankalampaa  ;D ;D ;D ... ja ainahan keinoja tänne pääsemiseksi on  ;D ;D ;D

  On muuten tosi vaarallinen mies. Taitaa olla supo kintereillä.  ;D

Viimeksi muokattu: 13.10.10 - klo:20:04 kirjoittanut Sepedeus

sorkkis

  • Vieras
Vs: Ukkovarvas...
Saitin ylläpidon päätös sulkea IP-osoitetta myöten hänen pääsynsä... se on todella erikoista toimintaa... ja vailla mitään perusteita - hän ei pääse tänne siis minunkaan tunnuksillani... ihme, että omianikin IP:eitä ei ole suljettu, mutta dynaamisen sulkeminen onkin "hieman" hankalampaa  ;D ;D ;D ... ja ainahan keinoja tänne pääsemiseksi on  ;D ;D ;D

Olettekos huomanneet miten juttujen poistamiset ovat vähentyneet tuntuvasti Ukkovarpaan pois jäämisen jälkeen .


 Ilman muuta, kun sä et nyt sekoo täysin ;D
Kuules runkkari : Olet itte pahimman luokan ******* , mitä muuta voi kuivurin telineita pudonneelta odottaakkaan . Kehuit jokin aika sitten miten toisten yksityis viestien lukeminen on laillista jos se on matkalla . Kerros miten "murtaiduit" palvelimeen , viruksellako ?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ukkovarvas...
Saitin ylläpidon päätös sulkea IP-osoitetta myöten hänen pääsynsä... se on todella erikoista toimintaa... ja vailla mitään perusteita - hän ei pääse tänne siis minunkaan tunnuksillani... ihme, että omianikin IP:eitä ei ole suljettu, mutta dynaamisen sulkeminen onkin "hieman" hankalampaa  ;D ;D ;D ... ja ainahan keinoja tänne pääsemiseksi on  ;D ;D ;D

Olettekos huomanneet miten juttujen poistamiset ovat vähentyneet tuntuvasti Ukkovarpaan pois jäämisen jälkeen .


 Ilman muuta, kun sä et nyt sekoo täysin ;D
Kuules runkkari : Olet itte pahimman luokan ******* , mitä muuta voi kuivurin telineita pudonneelta odottaakkaan . Kehuit jokin aika sitten miten toisten yksityis viestien lukeminen on laillista jos se on matkalla . Kerros miten "murtaiduit" palvelimeen , viruksellako ?

 No nythän puhut taas aivan pehmosia. Tuota se ammoniakki tekee.  ;D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Terveisiä Ukkovarpaalta
Enemmän ihmettelen sitä, miten viestien määrä korreloi kuunkiertoa. Odottakaahan seuraavaa täyskuuta.... Ukkovarpaan ystävät voivat mennä veisbookiin ja perustaa sinne vaikka Ukkovarvasta tukevan ryhmän. Vaalitkin lähestyvät ja hyviä ehdokkaita kaivataan...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Terveisiä Ukkovarpaalta
Mutta jännä ilmiö: Kun Ukkovarvas yms. aina Kepun haitallisuudesta niin kovin moni vastusti häntä ja kehui puoluetta. Nyt kun UV yms. ei enää kirjoittele niin Keskustan puolustajat ovat myös jotenkin lamaantuneet... Entinen agressiivisuus on muuttunut hiljaiseksi mutinaksi.

Jotenkin Agronetin henki on muuttunut Kepu-vastaiseksi tämän vuoden aikana kuin mitä minä olen jorinoita seurannut  ??? Ennen moni kehui puoluetta, mutta nykyään aika harvoin.

Mistä tämä johtuu? Luulisi että aatteellisia ihmisiä eivät nämä tämän hetken vastoinkäymiset hetkauta. Olen hyvin hämilläni tästä. Oikeasti  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Terveisiä Ukkovarpaalta
Mutta jännä ilmiö: Kun Ukkovarvas yms. aina Kepun haitallisuudesta niin kovin moni vastusti häntä ja kehui puoluetta. Nyt kun UV yms. ei enää kirjoittele niin Keskustan puolustajat ovat myös jotenkin lamaantuneet... Entinen agressiivisuus on muuttunut hiljaiseksi mutinaksi.

Jotenkin Agronetin henki on muuttunut Kepu-vastaiseksi tämän vuoden aikana kuin mitä minä olen jorinoita seurannut  ??? Ennen moni kehui puoluetta, mutta nykyään aika harvoin.

Mistä tämä johtuu? Luulisi että aatteellisia ihmisiä eivät nämä tämän hetken vastoinkäymiset hetkauta. Olen hyvin hämilläni tästä. Oikeasti  ???
PÖLJIÄ ON JOKA PUOlueessa . Sepe oiva esimerkki . Maa on konkassa , Vanhasen typerä ajojahti jossa ei muut kuin Sasi ole innokkaana touhuamassa .
Ukkovarvas ja Aulis ovat niitä kokoomuslaisia jotka vaan touhuu jotakin mutta eivät saa aikaan mitään , eli pellejä .

Lukekaa kirja vaaranvuodet , tiedätte mitä henkiinjäämistaistelu todellisuudessa on .

Mikäs maa meitä ahdinkossa on eniten auttanut ?

Taitaapi olla Ruotsi .

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Terveisiä Ukkovarpaalta
Enemmän ihmettelen sitä, miten viestien määrä korreloi kuunkiertoa. Odottakaahan seuraavaa täyskuuta.... Ukkovarpaan ystävät voivat mennä veisbookiin ja perustaa sinne vaikka Ukkovarvasta tukevan ryhmän. Vaalitkin lähestyvät ja hyviä ehdokkaita kaivataan...
Sitä minäkin olen ihmetellyt  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Terveisiä Ukkovarpaalta
Enemmän ihmettelen sitä, miten viestien määrä korreloi kuunkiertoa. Odottakaahan seuraavaa täyskuuta.... Ukkovarpaan ystävät voivat mennä veisbookiin ja perustaa sinne vaikka Ukkovarvasta tukevan ryhmän. Vaalitkin lähestyvät ja hyviä ehdokkaita kaivataan...
Sitä minäkin olen ihmetellyt  ::)

Täysikuu kumottaa ukkovarpaan päälakeen eikä se saa nukuttua  :D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."