Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naistenkutsut  (Luettu 12507 kertaa)

Tuulia

  • Vieras
Naistenkutsut
( Nimi johtaa harhaan, kyllä miehetkin ovat tervetulleita) . Suunnittelen täs justiinsa PartyLite- (kynttilöitä, yms) -kutsujen järjestämistä. Talvella sitten on vuorossa Tupperware ja keväällä laukkukutsut ! Naiset keksivät piristystä arkeen.   :D  Onkos miehillä mitään vastaavaa toimintaa ?   :P  Pitäisköhän, ilkeyttäni, kutsua koko Agron jengi kynttiläkutsuille ?   :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naistenkutsut
Yäk! Mä kyllä jätän noi bileet väliin, enpä tiedä teennäisempiä kyyläys/juoruilukutsuja kuin nuo  :P Idea noissa on, että pakko ostaa ylihintaista krääsää. Porukan paine, nääs...Siis onhan se sairasta, että joku ostaa vaik 200 eurolla jotain ***** tuikkuja, en vaan tajuu... Mun mielestä ei oo myöskään normaalin heteromiehen paikka tuolla...  ::) Sori, mun mielestä pelkästään ahdistusta arkeen, piristys kaukana  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Naistenkutsut
Mites olis ne semmosten tuhmien tyttöjen kynttilähut..kutsut?  ;D Semmosia kynttilöitä mitkä sanoo sur-rur-rur..Siinä emännän arki kummasti piristyy.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naistenkutsut
Mites olis ne semmosten tuhmien tyttöjen kynttilähut..kutsut?  ;D Semmosia kynttilöitä mitkä sanoo sur-rur-rur..Siinä emännän arki kummasti piristyy.
Toi oliskin huomattavasti kivempi...JOS voi TARKKAAN valita seuran...ei kiinnosta naapuruston ryhävalaita nähdä hiblaamassa dildoja tahi jotain stringejä venyttelemässä  :P Joo ja mielellään joku näkäräistarjoillu, eikä mitään hikistä kahvia ja pullaa :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Naistenkutsut
Miehille vois järjestää vaikka traktorikutsuja, leikkuupuimurikutsuja,  kylvölannoitinkutsuja ym.  Runsas juomatarjoilu tietenkin  ja seuraavana päivänä isänniltä löytyisi taskuista ryppyisiä allekirjoitettuja koneenostokauppakirjoja.

Viimeksi muokattu: 25.09.10 - klo:15:01 kirjoittanut YlikylänJotenSaletistiHot

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naistenkutsut
Miehet vois järjestää vaikka traktorikutsuja, leikkuupuimurikutsuja,  kylvölannoitinkutsuja ym.  Runsas juomatarjoilu, ja seuraavana päivänä isänniltä löytyisi taskuista ryppyisiä allekirjoitettuja koneenostokauppakirjoja.
Vrt. konemessumatkat  ???  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Tuulia

  • Vieras
Vs: Naistenkutsut
Miehille vois järjestää vaikka traktorikutsuja, leikkuupuimurikutsuja,  kylvölannoitinkutsuja ym.  Runsas juomatarjoilu tietenkin  ja seuraavana päivänä isänniltä löytyisi taskuista ryppyisiä allekirjoitettuja koneenostokauppakirjoja.
Loistoidea, tosin juomat alkoholifreenä!   :P

Tuulia

  • Vieras
Vs: Naistenkutsut
Mites olis ne semmosten tuhmien tyttöjen kynttilähut..kutsut?  ;D Semmosia kynttilöitä mitkä sanoo sur-rur-rur..Siinä emännän arki kummasti piristyy.
Toi oliskin huomattavasti kivempi...JOS voi TARKKAAN valita seuran...ei kiinnosta naapuruston ryhävalaita nähdä hiblaamassa dildoja tahi jotain stringejä venyttelemässä  :P Joo ja mielellään joku näkäräistarjoillu, eikä mitään hikistä kahvia ja pullaa :D
Ne on mun kavereita, tai muuten kivoja ihmisiä, jotka mun kutsuilleni pääsevät. Räyhävalailla ei mitään asiaa!  Tarjoilu ei todellakaan ole hikistä pullaa! Vähänpä sinä tiedät   ;D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Naistenkutsut
Miehille vois järjestää vaikka traktorikutsuja, leikkuupuimurikutsuja,  kylvölannoitinkutsuja ym.  Runsas juomatarjoilu tietenkin  ja seuraavana päivänä isänniltä löytyisi taskuista ryppyisiä allekirjoitettuja koneenostokauppakirjoja.

Variokerhon saunailta !   

Edelläkävujöitä tässäkin asiassa  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naistenkutsut
Mites olis ne semmosten tuhmien tyttöjen kynttilähut..kutsut?  ;D Semmosia kynttilöitä mitkä sanoo sur-rur-rur..Siinä emännän arki kummasti piristyy.
Toi oliskin huomattavasti kivempi...JOS voi TARKKAAN valita seuran...ei kiinnosta naapuruston ryhävalaita nähdä hiblaamassa dildoja tahi jotain stringejä venyttelemässä  :P Joo ja mielellään joku näkäräistarjoillu, eikä mitään hikistä kahvia ja pullaa :D
Ne on mun kavereita, tai muuten kivoja ihmisiä, jotka mun kutsuilleni pääsevät. Räyhävalailla ei mitään asiaa!  Tarjoilu ei todellakaan ole hikistä pullaa! Vähänpä sinä tiedät   ;D
No mä voin valaista, että noin puolet niistä kavereista tai kivoista ihmisistä ihan paskana, kun joutuvat tulemaan ja  esittämään, että kiinnostaa, vaikka ei siis kiinnosta yhtään ja jurputus tarjoiluista yms alkaa sitten jo pihalla matkalla autolle...näin se vaan menee  ;D Noissa geimeissä aina pari ihmistä, jotka jaksaa joka purnukan kohdalla avautua, että "tuo on kyllä hyvä, pidän siinä mannaryyneja/kaurahiutaleita/kahvia/jne, ei vaan mahdu koko pussillinen jne oleellista"...ja osa porukasta on ihan, että nou shit, kiinnostaa vitusti, mutta jotkut kyllä hirveen taitavia esittämään kiinnostunutta tms ::)  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Tuulia

  • Vieras
Vs: Naistenkutsut
Mites olis ne semmosten tuhmien tyttöjen kynttilähut..kutsut?  ;D Semmosia kynttilöitä mitkä sanoo sur-rur-rur..Siinä emännän arki kummasti piristyy.
Toi oliskin huomattavasti kivempi...JOS voi TARKKAAN valita seuran...ei kiinnosta naapuruston ryhävalaita nähdä hiblaamassa dildoja tahi jotain stringejä venyttelemässä  :P Joo ja mielellään joku näkäräistarjoillu, eikä mitään hikistä kahvia ja pullaa :D
Ne on mun kavereita, tai muuten kivoja ihmisiä, jotka mun kutsuilleni pääsevät. Räyhävalailla ei mitään asiaa!  Tarjoilu ei todellakaan ole hikistä pullaa! Vähänpä sinä tiedät   ;D
No mä voin valaista, että noin puolet niistä kavereista tai kivoista ihmisistä ihan paskana, kun joutuvat tulemaan ja  esittämään, että kiinnostaa, vaikka ei siis kiinnosta yhtään ja jurputus tarjoiluista yms alkaa sitten jo pihalla matkalla autolle...näin se vaan menee  ;D Noissa geimeissä aina pari ihmistä, jotka jaksaa joka purnukan kohdalla avautua, että "tuo on kyllä hyvä, pidän siinä mannaryyneja/kaurahiutaleita/kahvia/jne, ei vaan mahdu koko pussillinen jne oleellista"...ja osa porukasta on ihan, että nou shit, kiinnostaa vitusti, mutta jotkut kyllä hirveen taitavia esittämään kiinnostunutta tms ::)  ;D
Mää pistän yleensä niin hyvät safkat pöytään, et jurputusta ei tule, päinvastoin.  ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Naistenkutsut
Juu, mutta heti, kun ovesta ulos pääsevät: Maistoit sää sitä Tuulian nisupullaa? Kyl mää sanon jotta kovin kuivaa juu oli... Ja entäs ne kaffet sitten? juu, en mää koskan viittis niin paljon poroja laittaa....Sano mun sanoneen jottai muutkin outoo siin oli juu...Se mies ei ollu taaskaan kotona, vieraissa se käypi niin... ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naistenkutsut
Juu, mutta heti, kun ovesta ulos pääsevät: Maistoit sää sitä Tuulian nisupullaa? Kyl mää sanon jotta kovin kuivaa juu oli... Ja entäs ne kaffet sitten? juu, en mää koskan viittis niin paljon poroja laittaa....Sano mun sanoneen jottai muutkin outoo siin oli juu...Se mies ei ollu taaskaan kotona, vieraissa se käypi niin... ;D ;D ;D
Vois epäillä, että oot joskus soluttautunut joukkoon  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Tuulia

  • Vieras
Vs: Naistenkutsut
Juu, mutta heti, kun ovesta ulos pääsevät: Maistoit sää sitä Tuulian nisupullaa? Kyl mää sanon jotta kovin kuivaa juu oli... Ja entäs ne kaffet sitten? juu, en mää koskan viittis niin paljon poroja laittaa....Sano mun sanoneen jottai muutkin outoo siin oli juu...Se mies ei ollu taaskaan kotona, vieraissa se käypi niin... ;D ;D ;D
Vois epäillä, että oot joskus soluttautunut joukkoon  :D
Se on kuullu , ku kotona emäntä on kutsuilta tullessa paapattanu  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naistenkutsut
Toi on hyvä toi jos Tuulian (tai jonkun muun  ;) ) mies ei ole paikalla, niin vieraissa varmaan on...ja jos on paikalla, niin varmaan vieraissa ollu ja nyt hyvittelee  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.