Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulossa...  (Luettu 3222 kertaa)

Tuulia

  • Vieras
Tulossa...
...kylmin talvi tuhanteen vuoteen! Näin kirkui lehtiotsikko tänään, kun lehtihyllyn ohi kuljin... Tahallaan vain pelotellaan vilukissoja...

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tulossa...
...kylmin talvi tuhanteen vuoteen! Näin kirkui lehtiotsikko tänään, kun lehtihyllyn ohi kuljin... Tahallaan vain pelotellaan vilukissoja...

Toiset sanoo et leuto . Keväällä ollaan viisaampia .  8)

3070 E

  • Vieras
Vs: Tulossa...
Onneks Ferkus on tiivis ja lämmin hytti niin kelpaa linkoilla, toista se on Valmetilla...  ;D

ana111

  • Vieras
Vs: Tulossa...
Onneks Ferkus on tiivis ja lämmin hytti niin kelpaa linkoilla, toista se on Valmetilla...  ;D
Ei se lähe käymään,jos on 40 piiruu pakkast

3070 E

  • Vieras
Vs: Tulossa...
Onneks Ferkus on tiivis ja lämmin hytti niin kelpaa linkoilla, toista se on Valmetilla...  ;D
Ei se lähe käymään,jos on 40 piiruu pakkast

Johon nokast, hullukaan ruppee traktoria pakkaskeleillä kiusaan.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Tulossa...
Onneks Ferkus on tiivis ja lämmin hytti niin kelpaa linkoilla, toista se on Valmetilla...  ;D

*****iletko jotenki, mitenkäs käy minun natikkani taitaa tarjeta t-paidalla  ;D ;D

3070 E

  • Vieras
Vs: Tulossa...
Onneks Ferkus on tiivis ja lämmin hytti niin kelpaa linkoilla, toista se on Valmetilla...  ;D

*****iletko jotenki, mitenkäs käy minun natikkani taitaa tarjeta t-paidalla  ;D ;D

Tarkenee hyvin kesät/talvet t-paidalla kuhan ei säädä kesällä ilmastointia turhan kylmälle jo ihan pelkästään jo terveydenkin takia, riippuu paljon Natikasta.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Tulossa...
vilkaiseppas tuosta linkisä niin näät  ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tulossa...
Onneks Ferkus on tiivis ja lämmin hytti niin kelpaa linkoilla, toista se on Valmetilla...  ;D

*****iletko jotenki, mitenkäs käy minun natikkani taitaa tarjeta t-paidalla  ;D ;D

Tarkenee hyvin kesät/talvet t-paidalla kuhan ei säädä kesällä ilmastointia turhan kylmälle jo ihan pelkästään jo terveydenkin takia, riippuu paljon Natikasta.

Ei oo mulla Natikkaa ja siltikin olen vielä tarennut, vaikkei sen t-paidan ja kalsonkien alla ole muuta kuin paljas sisuskumi.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Tulossa...
Puut pitää olla ens talvena kuivia... ja palijo.

Tai voihan sitä sillä sähkölaskullakin lämmitellä, hikeä pukkaa kun laskua avaa. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Tulossa...
Puut pitää olla ens talvena kuivia... ja palijo.

Tai voihan sitä sillä sähkölaskullakin lämmitellä, hikeä pukkaa kun laskua avaa. :D

totta viimetalvena laitettu maalämpö, hieman hirvittää  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Tulossa...
...kylmin talvi tuhanteen vuoteen! Näin kirkui lehtiotsikko tänään, kun lehtihyllyn ohi kuljin... Tahallaan vain pelotellaan vilukissoja...

Nou hätä. Halkoja on pinossa taatusti riittävästi vaikka kuinka ankaraan pakkastalveen.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Tulossa...
Onneks Ferkus on tiivis ja lämmin hytti niin kelpaa linkoilla, toista se on Valmetilla...  ;D

*****iletko jotenki, mitenkäs käy minun natikkani taitaa tarjeta t-paidalla  ;D ;D
;D

http://www.youtube.com/watch?v=N0Jm7SnjJXw

sorkkis

  • Vieras
sillä varauksella ....
Jos golfvirta lakkaa toimimasta niin silloin tulee kylmä talvi .

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vaikkapa veljeskansamme luo Somaliaan
Jos golfvirta lakkaa toimimasta niin silloin tulee kylmä talvi .

Sillon tulee kyllä lähtö koko kansalla päiväntasaajan suuntaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.