Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK:n jäsenkortti  (Luettu 2893 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
MTK:n jäsenkortti
Nyt olen sitten ihmisten kirjoilla kun tuli MTK:n jäsenkortti äsken postissa  8) En oo kyllä firmaan liittynyt, kun mä muistaakseni protestoin asialla jotain minkä olen jo unohtanut  ???

Mutta kortissa lukee "Pidä jäsenkortti aina mukanasi"

Täytyykö pitää  ??? Ammutaanko vai viedäänkö Siperiaan jos tavataan kylillä ilman tuota korttia  ???

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: MTK:n jäsenkortti
Kepulimeininkiä, nyt varmaan lähetetty ämteekoon-jäsenkortti niille, jotka eivät maksaneet sitä pyytämättä tullutta kepun jäsenyyttä  ??? Törkeetä  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Minua tämä ihmetyttää  ???

plini

• Vieras
tiekkö  rajoha  ett
  pittääkö olla kortti jos on
     tuleva nuori viljeliä
       vai
riittääkö pelkkä
  eläkeläiskortti+

ntk  sucs
  plini  fucs

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Jos vaimosi on liittynyt ja ilmoittanut sinut perheenjäsenjäseneksi ??? Pitääkin muistaa liittää sinut myös mtk-huittisten jäseneksi ensi kokouksessa.  ;)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mutta kortissa lukee "Pidä jäsenkortti aina mukanasi"

Täytyykö pitää  ??? Ammutaanko vai viedäänkö Siperiaan jos tavataan kylillä ilman tuota korttia  ???

Se selviää, kun korttiasi joskus vaaditaan näytille. Minun korttia ei vielä kukaan ole halunnut nähdä, vaikka siinä ei olekaan kuvaa.

;)                                                                                                               ;D

JoHaRa

• Vieras
Jos vaimosi on liittynyt ja ilmoittanut sinut perheenjäsenjäseneksi ??? Pitääkin muistaa liittää sinut myös mtk-huittisten jäseneksi ensi kokouksessa.  ;)

Juu, rouva on liittynyt 2,5 vuotta sitten ja kieltänyt perheenjäsenten liittämisen. Tänä keväänä asiaa oli tiedusteltu uudelleen jolloin oli kieltänyt taas. Eli on vasta kahdesti kielletty. Kortti menee vanhaksi 4/2011 joten voisi ajatella että minut on kuitenkin liitetty listoille 4/2010 jos jäsenyys vanhenee vuosittain  ???
Tässä on nyt varmaan joku juoni taustalla  :D Seuraavaksi varmaan ilmoitetaan että minut on valittu "sihteeriksi" tai johonkin muuhun lopunkin vapaa-ajan syövään luottamustoimeen  :P Näin on nimittäin tapahtunut jo kahdesti eri yhdistysten kohdalla-> Ensin jäsenyys ja sitten töitä perään  :P Toivottavasti huomenna ei tule laskua perässä.

Ja SB:lle  :D Liitä vaan Huittisten MTK:on, tulen paikalle varmasti ajamaan C-alueen emolehmätuotannon asiaa yms.  ;D

sorkkis

• Vieras

Juu, rouva on liittynyt 2,5 vuotta sitten ja kieltänyt perheenjäsenten liittämisen. Tänä keväänä asiaa oli tiedusteltu uudelleen jolloin oli kieltänyt taas. Eli on vasta kahdesti kielletty. Kortti menee vanhaksi 4/2011 joten voisi ajatella että minut on kuitenkin liitetty listoille 4/2010 jos jäsenyys vanhenee vuosittain  ???
Tässä on nyt varmaan joku juoni taustalla  :D Seuraavaksi varmaan ilmoitetaan että minut on valittu "sihteeriksi" tai johonkin muuhun lopunkin vapaa-ajan syövään luottamustoimeen  :P Näin on nimittäin tapahtunut jo kahdesti eri yhdistysten kohdalla-> Ensin jäsenyys ja sitten töitä perään  :P Toivottavasti huomenna ei tule laskua perässä.

Ja SB:lle  :D Liitä vaan Huittisten MTK:on, tulen paikalle varmasti ajamaan C-alueen emolehmätuotannon asiaa yms.  ;D
Ajat siis C-alueen hankalaan asemaan , se varmasti sulta käy  ;)

JoHaRa

• Vieras
Sulta kuulemma käy hyvin B-alueella ajelu   ::)

sorkkis

• Vieras
A-C alue . Lähellä muuten teikäläisen kortteeriakin , poikkeen joskus kun et ole kotona . ;)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
...ladyshavella... :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
A-C alue . Lähellä muuten teikäläisen kortteeriakin , poikkeen joskus kun et ole kotona . ;)

Tervetuloa vaan, en jaksakkaan aina kutsua oman kylän eunukkeja vahtimaan "taloa" kun olen matkoilla  ;D

JoHaRa

• Vieras
...ladyshavella... :D

... tarkoitin sitä ajelua joka tehdään tuon sheivailun jälkeen  ;D

sorkkis

• Vieras

Tervetuloa vaan, en jaksakkaan aina kutsua oman kylän eunukkeja vahtimaan "taloa" kun olen matkoilla  ;D
Ei heistä haittaa ole  ;D ;D

JoHaRa

• Vieras
Ja heti selvisi! Sain tuon kortin tietysti koska MTK:on kuulumattomat eivät uusimman tiedon mukaan joudu maksamaan TOS-maksuja  :o Näitä on nyt sitten varmaan tulossa muillekkin  ::)

No ei se mitään.. Onneksi viitesato on edelleen alle rajan  :P