Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fendt SCR !  (Luettu 8622 kertaa)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Fendt SCR !
http://www.tractorhouse.com/listingsdetail/detail.aspx?OHID=5744645

Pistää tuon vaikka siihen fendtin eteen, niin ei tarvii leikkiä. Tulee koko letka perässä kyselemättä. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Fendt SCR !
Minä ainakaan en laittaisi kusi konetta etenkään maatiaiskoneeseen. No jos ajoa vain kesällä niin voi joskus toimiakkin.
eiköhän nämä ylivoiman kannattajat oo jo lämpimät tallit joutunu rakentamaan ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Fendt SCR !
Minä ainakaan en laittaisi kusi konetta etenkään maatiaiskoneeseen. No jos ajoa vain kesällä niin voi joskus toimiakkin.
eiköhän nämä ylivoiman kannattajat oo jo lämpimät tallit joutunu rakentamaan ;)

Lämmin tai edes jonkin verran ulkotilaa lämpimämpi suoja hyväksi kaiklle merkeille  8)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

JCM

  • Vieras
Vs: Fendt SCR !
Itse en laittaisi traktoria adblue järjestelmällä. Tai jos haluaa vielä lisää kuluja itselle, niin ok.  :D Kokemusta on adbluesta, kun rekkaa on tullut ajettua renkinä. Jos auto liikkuu paljon, niin kerran vuorokauteen saat lisätä. Ennen on ollut talvella ongelmia. Ei nykyisin. Ja sit kun hankkii traktorin tai kuorma-auton adblue järjestelmällä, niin sitä on oikeasti käytettävä. Tehot tippuu ja pitempi aikaisesta käyttämättömyydestä tulee remonttia. Mutta jokainen tekee niin kuin parhaamakssi näkee ja saa taas yhden syy lisää asioida esim. Yaran kanssa.  ;D

http://www.raskaspari.fi/index2.php?page=shop.product_details&product_id=319&flypage=flypage_images.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=104&vmcchk=1&Itemid=104&pop=1&tmpl=component

kuu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Fendt SCR !
Itse en laittaisi traktoria adblue järjestelmällä.

Onko mitään muuta vaihtoehtoa?

JCM

  • Vieras
Vs: Fendt SCR !
Lainaus
Onko mitään muuta vaihtoehtoa?

On... Vähemmän tehoa ja huonompi vetävyys = vähemmän päästöjä.  ;) Eli adblueta käytetään, että moottori saadaa täyttämään päästöjen euro luokitukset. Esim. Scanialla on euro viitosen luokituksen mukainen moottori ilman adblueta. Mutta ero on kuin yöllä päivällä scanialla ilman adblueta ja volvolla adbluen kanssa. Molempia on tullut kokeiltua renkinä. Kieltämättä volvo adbluella on parempi menee kuorma päällä kuin scania ilman adblueta. Vaikka aikaisemmin tuli kirjoiteltua, että en itse laittaisi adbluella olevaa traktoria, niin renkinä ennemmin ajelisin adblue volvolla. Mutta silloin mä en joudu maksamaan itse tuota litkua....  ;D Toisin kuin maataloudessa, joka ei ole muutenkaan mikään kultakaivos.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Fendt SCR !
Lainaus
Onko mitään muuta vaihtoehtoa?

On... Vähemmän tehoa ja huonompi vetävyys = vähemmän päästöjä.  ;) Eli adblueta käytetään, että moottori saadaa täyttämään päästöjen euro luokitukset. Esim. Scanialla on euro viitosen luokituksen mukainen moottori ilman adblueta. Mutta ero on kuin yöllä päivällä scanialla ilman adblueta ja volvolla adbluen kanssa. Molempia on tullut kokeiltua renkinä. Kieltämättä volvo adbluella on parempi menee kuorma päällä kuin scania ilman adblueta. Vaikka aikaisemmin tuli kirjoiteltua, että en itse laittaisi adbluella olevaa traktoria, niin renkinä ennemmin ajelisin adblue volvolla. Mutta silloin mä en joudu maksamaan itse tuota litkua....  ;D Toisin kuin maataloudessa, joka ei ole muutenkaan mikään kultakaivos.
kaaniois kuitenkin eniten nyyttoneita hevosvoimaa kohren, semmosen mainoksen oon nähny. vissiin kalliita korjauksia on tehty nuihin kusiruiskuihin, het monella tuhannella eurolla. henkilöautoissahan nuita pakokaasun takaisinkierrätyksiä on ollut vaikka kuinka kauan ja kyllä lähtee nää uudet nokivasarat kun kaasuun polkasee
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

elvis

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: Fendt SCR !
Kyllä ei ole kusi vehkeet kunnossa jos kerran päivässä pitää tankata adblueta. Ja Scaniassa ainakin tulee het onkelmia jos ilma vaihtelee niin et esim yöllä pakkasta ja päivällä plussa keli. Ainakin meillä "toimii" näin. Ohittaakkin sen voi...

JCM

  • Vieras
Vs: Fendt SCR !
Lainaus
Kyllä ei ole kusi vehkeet kunnossa jos kerran päivässä pitää tankata adblueta. Ja Scaniassa ainakin tulee het onkelmia jos ilma vaihtelee niin et esim yöllä pakkasta ja päivällä plussa keli. Ainakin meillä "toimii" näin. Ohittaakkin sen voi...

Ei varmaan normi ajossa tarvitse lisätä kerran vuorokaudessa. Eli auto liikkuu 24/7. Sen verran parkissa, että mitä kuski pitää taukoa ja tuurin vaihdon yhteydessä (Kolme vuoroa). Kuorman lastauksessa ja purussa ei mene kauan aikaa. Kyllä tuo vuorokauden ajon jälkeen on alle puolen tankin ja olen tankannut sen silloin täyteen.  ;D Ja edellisen talven pelasi ilman ongelmia...

kuu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Fendt SCR !
Pakokaasuja ei kuulu kierrättää takaisin moottoriin.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Fendt SCR !
Pakokaasuja ei kuulu kierrättää takaisin moottoriin.
samaa mieltä egr ei toimi yhdessäkään autossa,koettakaa katsoa egr koneen imusarja täynnä nokea parin vuoden ajon jälkeen.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Fendt SCR !
http://www.youtube.com/watch?v=fbp3MFjOAuU

On varmasti käytännön töissä mahtava säätää renkaiden paineita ja nuo abs jarrut talvella ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Fendt SCR !
Pakokaasuja ei kuulu kierrättää takaisin moottoriin.
samaa mieltä egr ei toimi yhdessäkään autossa,koettakaa katsoa egr koneen imusarja täynnä nokea parin vuoden ajon jälkeen.
kuudenkympin lätkä peräs ??? ??? ohan nuo egr:ät pelanneet kohtuu hyvin ja ei oo kovin iso työ henkilöautossa nykästä imusarja kouraan ja puhdistaa se, imukanava myös kun kyseinen imuventtiili on kiinni, lopuks tehokkaalla, ohuella ja taipuisalla imurinpäällä moskat pois. käsittääkseni myös kaanian 6 koneet ylittänneet miljoona kilometriä ilman mitään ongelmia vaikka egr:ää käyttävätkin.
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

elvis

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: Fendt SCR !
Lainaus
Lainaus
Kyllä ei ole kusi vehkeet kunnossa jos kerran päivässä pitää tankata adblueta. Ja Scaniassa ainakin tulee het onkelmia jos ilma vaihtelee niin et esim yöllä pakkasta ja päivällä plussa keli. Ainakin meillä "toimii" näin. Ohittaakkin sen voi...

Ei varmaan normi ajossa tarvitse lisätä kerran vuorokaudessa. Eli auto liikkuu 24/7. Sen verran parkissa, että mitä kuski pitää taukoa ja tuurin vaihdon yhteydessä (Kolme vuoroa). Kuorman lastauksessa ja purussa ei mene kauan aikaa. Kyllä tuo vuorokauden ajon jälkeen on alle puolen tankin ja olen tankannut sen silloin täyteen.  ;D Ja edellisen talven pelasi ilman ongelmia...

Ihme homma jos pakkasellakin pelasi ongelmitta ::) Paljonko tulee maileja vuorokaudessa?

Verku

Vs: Fendt SCR !
Näköjään Deutz tosiaan säilyi.Tuleekohan Valtterina seuraavaksi yli 400hp malli?

Tuskin tulee, samasta syystä kuin mistä tähänkään ei tullut.

Konsernin sisällä halutaan säilyttää Fentin ja Massikan välillä muutakin eroa kuin väri jotta vanhat asiakkaat pysyy. Tämä oli se syy minkä moottoritehtaan ukot talvella sanoi ja näyttää pitävän kutinsa ainakin tämän perusteella. Tästä aiheestä on jossakin arkiston uumenissa pitkä ketju jos joku jaksaa kaivaa, siellä jo tiesin tämän tulevaksi, profeetta olen siis..... ;D
Kypsä tapaus