niin pistäytykää täällä. http://www.pispalanpulteri.fi/ Hyvät pihvit http://www.pispalanpulteri.fi/img/superpihvi.jpg
Ei voi käydä, kun tampereen ohitustie kääntää väkisin 9 tieltä helsinkiin.
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 30.08.10 - klo:22:03Ei voi käydä, kun tampereen ohitustie kääntää väkisin 9 tieltä helsinkiin. Siitä ysitieltä kun käännyt Hervannan valtaväylälle ja ajat ohi Näsinneulan ja käännyt vasemmalle niin oot perillä
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 30.08.10 - klo:22:19Lainaus käyttäjältä: Terminator - 30.08.10 - klo:22:03Ei voi käydä, kun tampereen ohitustie kääntää väkisin 9 tieltä helsinkiin. Siitä ysitieltä kun käännyt Hervannan valtaväylälle ja ajat ohi Näsinneulan ja käännyt vasemmalle niin oot perillä Minun auto on niin hyvälle opetettu että se on ainoa risteys missä se kääntyy väkisin vasemmalle.Navigaatorinkin näytössä lukee siinä kohdassa että vasemmalle kääntyjät on stalinisteja tai kommareita.
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 30.08.10 - klo:22:23Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 30.08.10 - klo:22:19Lainaus käyttäjältä: Terminator - 30.08.10 - klo:22:03Ei voi käydä, kun tampereen ohitustie kääntää väkisin 9 tieltä helsinkiin. Siitä ysitieltä kun käännyt Hervannan valtaväylälle ja ajat ohi Näsinneulan ja käännyt vasemmalle niin oot perillä Minun auto on niin hyvälle opetettu että se on ainoa risteys missä se kääntyy väkisin vasemmalle.Navigaatorinkin näytössä lukee siinä kohdassa että vasemmalle kääntyjät on stalinisteja tai kommareita. Niin siinä lähellä on se Lenin museo
Viimeksi muokattu: 31.08.10 - klo:15:02 kirjoittanut Strimari
Kuulostaa hyvältä.Ethän vaan sepe mennyt tilaamaan ruokajuomaksi maitua? Paitti jos pihivi brasiliasta?Sen kanssa on sama vaikka ryystää suomi kuraa...
Lainaus käyttäjältä: Syväkurkku - 31.08.10 - klo:22:52Kuulostaa hyvältä.Ethän vaan sepe mennyt tilaamaan ruokajuomaksi maitua? Paitti jos pihivi brasiliasta?Sen kanssa on sama vaikka ryystää suomi kuraa... Eläimet laiduntaa pampalla,lähes luomua.
Sepe vetäköön brassiseebua... ja hörppiköön suomimaitua aivan homona. Tissinkoittajat saavat kohta itse kasvattaa nämä jauhelihavärkit, jos kerran lihantuotanto-ominaisuuksiin ei tissinkoitto-jalostuksessa kiinnitetä mitään huomiota. Omanapa tissinkoittaja heittäköön volttia! Takuumureata suomi äykkyä..... tuottajaosuustoiminnan lahja Suomen kulinaristeille.