Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lippisongelma.  (Luettu 7023 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Lippisongelma.

Saksi lippikset katkipoikki, singerillä runttaat puolikkaat yhteen.


Tässä hattuun sopiva, täydellinen kyntöasu kokonaisuus.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Lippisongelma.
Suurennuslasilla voi sit tutkailla, millai viilu kääntyy :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lippisongelma.
Tuo puku on siitä hyvä että voi jättää kaikki alusvaatteet pois.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Lippisongelma.
Tämä on tosi mielenkiintoinen aihe! Minä olen jo jonkun aikaa ihmetellyt että MITEN te arvoisat kanssa kollegat olette saaneet MYYTYÄ tuota mainostilaa noin paljon?

Itsekkin olen koettanut markkinoida (rahanpuutteessa...) mainostilaa lippalakista esim. 500€ logo lippalakin etupuolelle ja tonnilla koko päähine maksajan väreihin ja takinselkämyksen olisin voinut myydä 5000€ kesäkaudeksi. Mutta ei, ei mene kaupaksi? Miten te sen teette? :-[ :-\

Kun kauppoja ei ole syntynyt on ollut pakko esiintyä ihan blancossa standardi stetsonissa.

Sillä eikai kukaan ole niin hölmö että mainostaa ilmaiseksi?  ;D

Eihän? ???

Viimeksi muokattu: 26.08.10 - klo:19:52 kirjoittanut Shrek

"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Lippisongelma.
Tämä on tosi mielenkiintoinen aihe! Minä olen jo jonkun aikaa ihmetellyt että MITEN te arvoisat kanssa kollegat olette saaneet MYYTYÄ tuota mainostilaa noin paljon?

Itsekkin olen koettanut markkinoida (rahanpuutteessa...) mainostilaa lippalakista esim. 500€ logo lippalakin etupuolelle ja tonnilla koko päähine maksajan väreihin ja takinselkämyksen olisin voinut myydä 5000€ kesäkaudeksi. Mutta ei, ei mene kaupaksi? Miten te sen teette? :-[ :-\

Kun kauppoja ei ole syntynyt on ollut pakko esiintyä ihan blancossa standardi stetsonissa.

Sillä eikai kukaan ole niin hölmö että mainostaa ilmaiseksi?  ;D

Eihän? ???
Me ylikoneellistajat kärsimme jatkuvasta pers'aukisuudesta ja siksi on otettava ne mitä annetaan kaupantekijäisinä ja kannettava ne ylpeänä.  ;D
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Lippisongelma.
heh, ja haasto tosa naapurin isäntä ostaneensa alkuperäisen hankkija lippiksen farmarista muistakseen jotain 11 ekua kipale!       joten se siitä sitten!                            kyl on kivempi kulkee firman lippis päässä kuin joku epämääränen teksti ulkona kuten t-paidoissa joskus lukee aivan tajutonta sontaa!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Lippisongelma.
Dimppa, paa pipo päähän ja vedä silmille, sillain tulee kyntöhommastakin paljo jännempää!,,
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Lippisongelma.
Tämä on tosi mielenkiintoinen aihe! Minä olen jo jonkun aikaa ihmetellyt että MITEN te arvoisat kanssa kollegat olette saaneet MYYTYÄ tuota mainostilaa noin paljon?

Itsekkin olen koettanut markkinoida (rahanpuutteessa...) mainostilaa lippalakista esim. 500€ logo lippalakin etupuolelle ja tonnilla koko päähine maksajan väreihin ja takinselkämyksen olisin voinut myydä 5000€ kesäkaudeksi. Mutta ei, ei mene kaupaksi? Miten te sen teette? :-[ :-\

Kun kauppoja ei ole syntynyt on ollut pakko esiintyä ihan blancossa standardi stetsonissa.

Sillä eikai kukaan ole niin hölmö että mainostaa ilmaiseksi?  ;D

Eihän? ???
Me ylikoneellistajat kärsimme jatkuvasta pers'aukisuudesta ja siksi on otettava ne mitä annetaan kaupantekijäisinä ja kannettava ne ylpeänä.  ;D

Mutta eikö sen lippiksen sais halvemmalla ilman konetta? Ja toisaalta miksi julistaa maailmalle että tämän merkkisellä koneellakin mua on kusetettu?
Jos tuo mainokseen verhoutuminen antaa kosketuksen rallikuskin glamourista? Mutta hei: niille ihan oikeesti maksetaan siitä....  ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Lippisongelma.
Täs on Timpalle sopiva lippis. Päisteissä voi kääntää lipan suunnan, jos haluaa.  :D

http://www.talouselama.fi/multimedia/archive/00060/propellihattu_60941a.jpg
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Lippisratkaisu
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.... Sen virman lippistä pidät, minkä rahoitusliikkeen orja olet. ???


- Yleensäkin mitätön mainoslippalakki on erittäin halpa konsti saada isäntä pistämään nimensä alle melkeinpä mihin tahansa kauppakirjaan.
"Eikös tehdä kaupat?..... Pannaan tästä vielä lippis sulle mukaan ja kossille kans omansa."


- Isännän puolestaan kannattaisi säilyttää lippalakkiaan kassakaapissa, onhan siihen pantu rahaa kymmeniä, ellei satoja tuhansia euroja kiinni.

Viimeksi muokattu: 27.08.10 - klo:01:20 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Lippisongelma.
Uuden navetan avajaisista kun on lehdessä juttua, niin yleensä aina on isännällä ja emännällä uudet haalarit päällä ja lakit päässä.. Onko kustannus ollut niin kova ettei ole enää varaa ostaa itse vaatteita missä esiintyä julkisesti?  ??? Minusta se osoittaa arvostelukyvyn puutetta.

Ensin maksetaan robottifirmalle itsensä kipeäksi ja sitten vielä vedetään huonosti istuvat mainoskamppeet päälle sen ainoa kerran, kun olisi omalla työmaalla aihetta juhlaan ja ihmisiä tulee satamäärin onnittelemaan urakan valmistumisesta...

Kun oman investoinnin yhteydessä viimeisteltiin sopimusta lypsyjärjestelmätoimittajan kanssa, viimeinen ehto josta neuvoteltiin oli: "Toimitukseen EI SAA sisältyä yhtään lippalakkia..."  ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Lippisongelma.
Oikea Massikan mies ei muita lippiksiä kaipaa!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Lippisongelma.
Uuden navetan avajaisista kun on lehdessä juttua, niin yleensä aina on isännällä ja emännällä uudet haalarit päällä ja lakit päässä.. Onko kustannus ollut niin kova ettei ole enää varaa ostaa itse vaatteita missä esiintyä julkisesti?  ??? Minusta se osoittaa arvostelukyvyn puutetta.

Ensin maksetaan robottifirmalle itsensä kipeäksi ja sitten vielä vedetään huonosti istuvat mainoskamppeet päälle sen ainoa kerran, kun olisi omalla työmaalla aihetta juhlaan ja ihmisiä tulee satamäärin onnittelemaan urakan valmistumisesta...

Kun oman investoinnin yhteydessä viimeisteltiin sopimusta lypsyjärjestelmätoimittajan kanssa, viimeinen ehto josta neuvoteltiin oli: "Toimitukseen EI SAA sisältyä yhtään lippalakkia..."  ;D
Hah! Veitpä vihree poika jalat suustani, just noin kuuluu toimia! Minä en ainakaan osta MITÄÄN, jos en saa tingattua niitä hirveitä lippiksiä, t-paitoja tms pois siitä kaupasta...yäk!  :P Siitä pääsiskin aiheeseen, millainen kylkiäinen olisi hyvä? Henk.koht tykkäsin joskus kun eräällä firmalla, jonka myyntimies täälläkin aktiivisesti hengailee, oli tarjous, jossa kivennäisenostaja sai Kalevala Korun kaulaketjun! Siistii! Luulen kyl, et täällä muut eri mieltä, mut olishan se hyvä ja näppärä lahjus kierrättää vaikka äitienpäivälahjaksi  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Lippisongelma.

Hah! Veitpä vihree poika jalat suustani, just noin kuuluu toimia! Minä en ainakaan osta MITÄÄN, jos en saa tingattua niitä hirveitä lippiksiä, t-paitoja tms pois siitä kaupasta...yäk!  :P Siitä pääsiskin aiheeseen, millainen kylkiäinen olisi hyvä? Henk.koht tykkäsin joskus kun eräällä firmalla, jonka myyntimies täälläkin aktiivisesti hengailee, oli tarjous, jossa kivennäisenostaja sai Kalevala Korun kaulaketjun! Siistii! Luulen kyl, et täällä muut eri mieltä, mut olishan se hyvä ja näppärä lahjus kierrättää vaikka äitienpäivälahjaksi  ;D

Sveton bensiksellä on hyvät kylkiäiset. Et saa suomen asemilla semmosta bensan päälle, se on varma.  ;D Navettakalusteistakaan ei saa, kun jonkun joulukalenterin. Moottorisahakaupat on ainoita ,joista olen saanut oikeasti hyviä kylkiäisiä. Huskua ostaessa sain lämpimän takin, ja turvavarusteita, millon mitäkin. Kaikki muut tyrkyttää jotain hyödytöntä krääsää, mihin voi korkeintaan pyyhkästä perseensä.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Lippisongelma.
Massikalla ajaessa pitää olla lippis silmillä ja kaulukset ylös käännettynä . Tummennetut lasit auttaa asiaa .  ;)