Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Big Brother 2010  (Luettu 16158 kertaa)

Hexen

  • Vieras
Big Brother 2010
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2240759

Aikooko kukaan katsoa kyseistä ohjelmaa???

Tuulia

  • Vieras

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Big Brother 2010
Komppaan Tuulia, ei katsota.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Big Brother 2010
Just kattelin subilta, ja kyllä veti tänä vuonna meikäläisenkin hiljaseksi, BB-meijeri kiertue, missä maakuntien isotissisimpiä(ja tyhmimpiä) naikkosia etsitään taloon. :o Onneksi ei lehmät näe ikkunasta telkkaria, olisivat kateuksissaan masentuneet. Eli EHDOTTOMASTI!  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Big Brother 2010
En. Kertakaikkiaan ahdistava ohjelma  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Big Brother 2010
Samanlaista kuin agrossakin .  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Big Brother 2010
Mä oon ainakin tarpeekseni saanut asuntolaelämästä, jota tarkkailee rehtorin valvova silmä  :P  :o Mitään tollasta laimeeta versioo ei vaan jaksa  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Big Brother 2010
Mä oon ainakin tarpeekseni saanut asuntolaelämästä, jota tarkkailee rehtorin valvova silmä  :P  :o Mitään tollasta laimeeta versioo ei vaan jaksa  ;D

Sie oot tainnu olla aika tuhma tyttö  ;D
Ootko  vieläkin?  :D

3070 E

  • Vieras
Vs: Big Brother 2010
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2240759

Aikooko kukaan katsoa kyseistä ohjelmaa???
EI !
En. Kertakaikkiaan ahdistava ohjelma  :P

Jossain sentään olette samaa mieltä. Parilla ekalla kaudella tuli katsottuakin ja kuukausi olisi viellä työharjoittelua ja sit tarttis mennä kattomaan jos viellä sais asuntola paikkansa.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Big Brother 2010
Mä oon ainakin tarpeekseni saanut asuntolaelämästä, jota tarkkailee rehtorin valvova silmä  :P  :o Mitään tollasta laimeeta versioo ei vaan jaksa  ;D

Sie oot tainnu olla aika tuhma tyttö  ;D
Ootko  vieläkin?  :D
Nykyään mä oon tämmönen kiltti, asiallinen ja nössö  ::) Mut nuorempana tuli kieltämättä "joskus" tempastua  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Big Brother 2010
bb on idiooteille ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Big Brother 2010
bb on idiooteille ;D
Ja apilaksille. Siellä ne hitsaa toinen toistansa hanskaan porealtaassa, kuten viime vuonna. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Big Brother 2010
Mä oon ainakin tarpeekseni saanut asuntolaelämästä, jota tarkkailee rehtorin valvova silmä  :P  :o Mitään tollasta laimeeta versioo ei vaan jaksa  ;D

Sie oot tainnu olla aika tuhma tyttö  ;D
Ootko  vieläkin?  :D
Nykyään mä oon tämmönen kiltti, asiallinen ja nössö  ::) Mut nuorempana tuli kieltämättä "joskus" tempastua  :D
Eli Mustialan markkia on tullut juostua ympäri tissit paljaana A.M perässä pilkkihaalarit päällä...  ;D ;) :-*
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Big Brother 2010
evvk
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Big Brother 2010
Mä oon ainakin tarpeekseni saanut asuntolaelämästä, jota tarkkailee rehtorin valvova silmä  :P  :o Mitään tollasta laimeeta versioo ei vaan jaksa  ;D

Sie oot tainnu olla aika tuhma tyttö  ;D
Ootko  vieläkin?  :D
Nykyään mä oon tämmönen kiltti, asiallinen ja nössö  ::) Mut nuorempana tuli kieltämättä "joskus" tempastua  :D
Eli Mustialan markkia on tullut juostua ympäri tissit paljaana A.M perässä pilkkihaalarit päällä...  ;D ;) :-*
Nyt on parempi, että suljen muistojen arkun, ette nuorempi henkilöstö järkyty  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.