Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joopa joo.  (Luettu 4402 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Joopa joo.
  Taitaa olla asiat aika vähissä ,kun näistä homojen jutuista saadaan tällänen mekkala.  ;D
Mulle sopis hyvin tää, että vois parin muijaa ottaa hommiin. Toinen olis kammarissa toinen köksässä ;D

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Korhola+Sukupuolineutraalin+liiton+j%C3%A4lkeen+vaadittaisiin+moniavioisuutta/1135259110785

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Joopa joo.
  Taitaa olla asiat aika vähissä ,kun näistä homojen jutuista saadaan tällänen mekkala.  ;D
Mulle sopis hyvin tää, että vois parin muijaa ottaa hommiin. Toinen olis kammarissa toinen köksässä ;D

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Korhola+Sukupuolineutraalin+liiton+j%C3%A4lkeen+vaadittaisiin+moniavioisuutta/1135259110785
Millai mahtais sopu säilyä  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikös sukupuolineutraali avioliitto ole sellainen jossa esim. eunukki menee naimisiin mahon naisen kanssa?
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mikäs se on jos hermafrodiitit menee keskenään naimisiin ??? Tai jos hermafrodiitti menee naimisiin itsensä kanssa  ???  ??? Nyt meni jännäks  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mikäs se on jos hermafrodiitit menee keskenään naimisiin ??? Tai jos hermafrodiitti menee naimisiin itsensä kanssa  ???  ??? Nyt meni jännäks  :o

Ei se ole sukupuolineutraali, siinä on molemmat sukupuolet molemmissa puolisoissa.
Kui mää ain olen paras?

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Sepen kannattaa mormooniksi ruveta. Saa pitää akkoja, vaikka yhden joka kammarissa, ja tuvassa kaksi.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sepen kannattaa mormooniksi ruveta. Saa pitää akkoja, vaikka yhden joka kammarissa, ja tuvassa kaksi.

Eihän sepe pysty yhtäkään hoitelemaan.  :D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Yks peräkammariinkin  ;D

Sepedeus

• Vieras

Se muuten on aika jännä juttu.  Suomessa on yleensä kirurgit hoidellu nää jutut pois päiväjärjestyksestä.  ;D

Sepedeus

• Vieras

Elä pelkää, meil on satoja kilometrejä välis. En mää tuu sun reviirille.  ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Elä pelkää, meil on satoja kilometrejä välis. En mää tuu sun reviirille.  ;D
Meinasit jättää Timpsukan Elovenan rauhaan?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Todellinen esimerkki sukupuolinetraalista vois olla landehanden liitto kumppaninsa kanssa.

"Paljon saksien suhinaa, vähän villoja."

;D
Kui mää ain olen paras?

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Rekisteröity triplasuhde...
  Taitaa olla asiat aika vähissä ,kun näistä homojen jutuista saadaan tällänen mekkala. 
Mulle sopis hyvin tää 
Toimentamosta saamieni faksien ja tekstiviestien mukaan voimakolomikko on anonut Tartsanilta erivapautta ensimmäiseen rekisteröityyn kolmen miehen triplasuhteeseen. Vahvistamattomien huhujen mukaan itse Tartsan vihkii onnellisen kolomikon viimeisillä Lepakkoluolanjuhlilla 6.12.2011...  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

JoHaRa

• Vieras

Ei se ole sukupuolineutraali, siinä on molemmat sukupuolet molemmissa puolisoissa.

Mutta jos se hermafrodiitin miesosa on eunukki ja naisosa on maho. Voisko sitten rekisteröidä itsensä sukupuolineutraaliin yksilöliittoon  ??? Saako tuollainen naisen palkan vai kaksi palkkaa ja tuleeko sormeen monta sormusta  ???

mah

• Vieras
Jos naisen euro on 80 senttiä, jää sille miehelle kakskymmentä.