Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Navanalusjutut  (Luettu 5291 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Navanalusjutut
Nyt kun "Vesilahden veijari" ei ole enää seurassamme niin jutut ovat kääntyneet navanalusasioihin  ??? Tästä Webmasteri minuakin ihan asiallisesti ja asiasta huomautti. Itsetutkistelun tuloksena aion omakohtaisesti vähentää tällaisista kirjoittelua.

Napani vapisee aika tarkasti 110 senttimetriä maanpinnan yläpuolella. Mieleni tekisi mainita jotain Annabell-ohran pituudesta, mutta se on todella paljon napaani alempana. Rypseistäkään ei voi enää puhua, ei keväällä eikä nyt puintiajan lähestyessä. Kesällä sen korkeus oli selvästi napatasoa ylempänä joten olisi pitänut leuhkia sillä silloin  :'(

Mutta huonomminkin voisi mennä! Minulla on "Nava"-merkkinen mopokypärä. Kun laitan sen päähäni niin puheenaiheet loppuvat melkein kokonaan.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Navanalusjutut
onkoos kuulahden veepää lentäny pellolle ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Navanalusjutut
Navajo on intiaanikieltä, muistuttaa kiinankieltä  :D

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Navanalusjutut
Ukkovarpaalla paha kihti...syvällä    ;D ;D ;D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Navanalusjutut
Nyt kun "Vesilahden veijari" ei ole enää seurassamme niin jutut ovat kääntyneet navanalusasioihin  ???
Mutta huonomminkin voisi mennä! Minulla on "Nava"-merkkinen mopokypärä. Kun laitan sen päähäni niin puheenaiheet loppuvat melkein kokonaan.
On se edelleen mukana ja jos heitetäänkin pellolle, ilmaantuu se uudelleen kuin hukkakaura. Nyt on vain se  viikko vuodesta, kun hänellä on työtä. Toisaalta laskeva kuu aiheuttaa myös lamaantumista. Odotahan seuraavaa täyskuuta.

Pidähän Nava-kypärääsi ahkerasti päässäsi...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Navanalusjutut
Navajo on intiaanikieltä, muistuttaa kiinankieltä  :D

Joo. Kiinalaiset ja pahat navajot huutavat samalla tavalla kun Tex Willeri ampuu ne  ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Navanalusjutut
Mutta nenätippurista, ja sen synnystä saa puhua, vai?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Navanalusjutut
Minä lupaan ja vannon kanssa tehneeni parannuksen ja ainakin koko Bruce-viikon ajan käsittelen vaan navan yläpuolisia asioita  :-X Eipä tarvii webastomasterin tukkia mun sähköpostia  ::)

Viimeksi muokattu: 05.08.10 - klo:13:32 kirjoittanut Courtney1

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Navanalusjutut
Kyllä se kusilahden vesipää tänne vielä takaisin änkee, jollakin uudella nikillä ????

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Navanalusjutut
Minä lupaan ja vannon kanssa tehneeni parannuksen ja ainakin koko Bruce-viikon ajan käsittelen vaan navan yläpuolisia asioita  :-X Eipä tarvii webastomasterin tukkia mun sähköpostia  ::)

Jaksatko seisoa päälläsi vielä 3 päivää  ???

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Navanalusjutut
Minä lupaan ja vannon kanssa tehneeni parannuksen ja ainakin koko Bruce-viikon ajan käsittelen vaan navan yläpuolisia asioita  :-X Eipä tarvii webastomasterin tukkia mun sähköpostia  ::)

Jaksatko seisoa päälläsi vielä 3 päivää  ???
Aika paha  ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Navanalusjutut
Minä lupaan ja vannon kanssa tehneeni parannuksen ja ainakin koko Bruce-viikon ajan käsittelen vaan navan yläpuolisia asioita  :-X Eipä tarvii webastomasterin tukkia mun sähköpostia  ::)

Jaksatko seisoa päälläsi vielä 3 päivää  ???
En kyl ehken jaksa...mut yritys oli hyvä  :'(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Navanalusjutut
Minä lupaan ja vannon kanssa tehneeni parannuksen ja ainakin koko Bruce-viikon ajan käsittelen vaan navan yläpuolisia asioita  :-X Eipä tarvii webastomasterin tukkia mun sähköpostia  ::)

Jaksatko seisoa päälläsi vielä 3 päivää  ???

Tuskin jaksaa jos ei oo sitä Navakypärää päässä ::)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Navanalusjutut
Minä lupaan ja vannon kanssa tehneeni parannuksen ja ainakin koko Bruce-viikon ajan käsittelen vaan navan yläpuolisia asioita  :-X Eipä tarvii webastomasterin tukkia mun sähköpostia  ::)
Tissit on muuten navan yläpuolella .  ;D