Joo ei sillä että niitä tarvis uskoa, olen vain sitä mieltä että noilta ko. nimimerkeiltä on homma mennyt yli, eikä täällä saa moderaattoreita millään aktivoitua. Eiköhän tästä joku itke sen verran että kysyvät edes.
Tai sitten minä saan bänniä. 
Näyttäis vaan olevan että tietyt nimmarit esim. Fuller, Verku, ym. menevät henkilökohtaiselle linjalle kun omat tiedot loppuvat... 
Äläs ala siinä alentumaan.
Tympii vaan se että esitetään tosiasioita ihan joinakin muina kuin mitä ne on.
Kepua ja vallanpitäjiä saa moittia ihan niin paljon kuin haluaa mutta olen sitä mieltä ettei sen vuoksi tarvi valehdella ja vääntää asioita. Kyllä niistä löytyy mutenkin moitittavaa.
....niin että saisi kirjoittaa vain kepulaista Правдаa?
Perinteisesti Aulis ja Ukkovarvas on suljettu sivuilta n. 2 kk. ennen eduskuntavaaleja....tosiasioita ei saa tuoda julki.
***** mua kepu, sodem tai kok kiinnosta yhtään eikä muutkaan puolueet. Äänestän oikealle joo, sanon sen ettei jää vaivaamaan. Tympii vaan teidän tapa käsitellä asioita.
Ehkä mä en vaan ymmärrä politiikkaa.
Mikäs siinä on ettet sä osaa vastata mulle kysymyksiin asioista joita täällä esität? Onhan se paha jos ei voi väittää että omena on neliö, toinen näkee sen ja sanoo että ympyrähän tuo on. Mitäs siinä sitten sanoisi? Ei mitään tietenkään, on vain hiljaa.