Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paras kuulemasi iskurepliikki!  (Luettu 13650 kertaa)

sirkussonni

• Vieras
Vs: Paras kuulemasi iskurepliikki!
Ihan hyvä olis kyllä: Sun vaatteet näyttäis hyvältä mun makkarin lattialla!

JoHaRa

• Vieras
On tässä ollut niin avuttomia juttuja että ihan hävettää miessukupuolen puolesta. Tässä Teille yksi varma vinkki miten saatte mirrin kostumaan.

Verku

Ensinnäkin, en tiedä muusta mutta sen verran tajusin jo hyvin aikaisessa vaiheessa että ikinä ei pitänyt lähteä yrittämään sitä porukan "koreinta" neitiä.

a. Yleensä itteään täynnä oleva pissapää

b. ei todellista emäntämateriaalia

c. kun lähti jututtamaan sitä "normaalia" nättiä likkaa vierestä niin seura oli mukavempaa, juttu parempaa ja saattoipa siitä jotakin kehkeytyä

Toisekseen enemmän se onnistuminen silmäkulman pilkeessä on kuin jossakin ulkoa opitussa kliseessä..... ;)
Kypsä tapaus

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vanha ja kulunut nuoruusvuosilta: Teille, meille vai eri teille?

tethering holes to their concave windings

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
-Eläinlääkäri tyhjensi tuskaisen sonnin pallit. Et kai sinä ole eläinrääkkääjä?

Naturalis

• Vieras
Ensinnäkin, en tiedä muusta mutta sen verran tajusin jo hyvin aikaisessa vaiheessa että ikinä ei pitänyt lähteä yrittämään sitä porukan "koreinta" neitiä.

Joo pitää jututtaa sen kaveria niin loppuillasta se on selvää kauraa...
Kuka ääliö hakee jotain "emäntäainesta"?  No jokainen tavallaan...

Verku

Joo pitää jututtaa sen kaveria niin loppuillasta se on selvää kauraa...
Kuka ääliö hakee jotain "emäntäainesta"?  No jokainen tavallaan...

En nyt tarkoittanut tuolla mitään lypsäjän ainesta, paitsi  jos lypsyn kohde on allekirjoittanut. :P

Se nyt vaan meillä päin tavallinen nimitys puolisoksi kelpaavasta naiseläimestä. Vähän sama kuin akka. Kaikkialla muualla se on joku kamala sana mutta täällä ihan normaali. Missäs ne akat menee, pitäis löytää akka jne....

;D

Suomen kieli ja silleen..... ;)

Ääliö. ;D

Viimeksi muokattu: 23.07.10 - klo:21:47 kirjoittanut Verku

Kypsä tapaus

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Poja kyllä aikoinaan opastivat, jotta ei kai ny kannata kapakkaan mennä koko iltaa istumaan.
Riittää vallan hyvin, kun käy alku-illasta viemässä kuvansa pöytään ja käy sitten valomerkillä katsomassa mimmoista saalista on kuville lentänyt.

No tosiasiassa, minä kun olen ujo ja hiljainen, niin tietäähän sen jotta tuopahan se tuo emäntä taisi tehdä sen aloitteen ja yksissä on siitä asti kuljettu.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
mulla se kävi tuon hemestin kans sillae että se tuli tanssipaekan sisätillaan kahenkymmenen asteen pakkasella ja sen silimälasit oli ihan huurussa, eikä se nähäny mittää ennenko tanssin jäläkeen.... sillon oliki jo myöhästä ;D
Elämä on parasta kometiijjaa

Verku

mulla se kävi tuon hemestin kans sillae että se tuli tanssipaekan sisätillaan kahenkymmenen asteen pakkasella ja sen silimälasit oli ihan huurussa, eikä se nähäny mittää ennenko tanssin jäläkeen.... sillon oliki jo myöhästä ;D

:D
Kypsä tapaus

sorkkis

• Vieras
Mulla oli iso taskulamppu kun tavattiin :  :D

Fuller

• Vieras
kandee iskeä nainen vaikka olisi ruma,sanoi make "talokaupan mukana tulee aina kaikenlaista sälää"

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla oli iso taskulamppu kun tavattiin :  :D

No onhan se silloin se teidänkin emäntä edes joskus tuntenut jotain isoa ja kovaa.

....vitsivitsi ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Astral

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Muutama konsti jolla saa joko mustan silmän tai huumorimiehen maineen:

A) Hississä naisporukan kanssa kysyt nappia painaessa et haluuko tytöt ykköseen vai kakkoseen

tai

B) Pöydässä, jossa istuu hyvännäkönen ja vähemmän hyvännäkönen nainen käyt kysyy siltä rumemmalta et haluaisko neiti lähtee tanssii? Vastaa yleensä silmät kiiluen kyllä ku on enemmän vientii ku paremmannäkösel kaverilla. Tähän pelimies vastaa et hieno homma, mee ihmeessä tanssii ni mä pidän kaverilles seuraa.

P.S. Mun mukaan ku nainen lähtee ni orgasmi on varma.... mä en oo kertaakaan jääny tulematta.

JoHaRa

• Vieras
Takuuvarmoja iskureploja:
1. Ikean jonossa: "Olen pääministeri, saisiko pesää"

2. Silmälasipäiselle tytölle:" Olet selvästi tarkkanäköinen. Voisitko katsoa onko klamydiani vielä tartuttavassa vaiheessa?"

3. Kaurajoella, maturelle naiselle:" Naisissa ja kaurassa on yksi yhteinen piirre. Mitä vanhempana ne kaataa, niin sitä parempaa laatua saa. Ja kuivempaa, mutta onneksi minulla on tuubi Tummelia mukana"

4. Miestään odottavalle naiselle:" Moi. Ukkos käski sanoa, että sun pitäisi maksaa sen vipit luonnossa"

5. Vesilahdella:
Mies: "Moro. Eikö oo niin että kaikkien Kepulaisten täytyisi painua *****un?"
Nainen: "Kyllä"
Mies: " Liityin eilen Kepuun"

6. Pohjanmaalla: "Unohrin lompakon isoomman Ventin hyttiin, notta se o nytten sillai jotta tänähän pittäis saara ilimaaseks"