Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Energia ja politiikka, osa 2  (Luettu 9095 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Energia ja politiikka, osa 2
"niissä on ollut jokseenkin väkevä paskan ja nitraatin maku"
 ;D Ihme. Niitähän voi uittaa paskassa kun ei sinne maahan laiteta KEMIALLISIAMYRKYLLISIÄVAARALLISIA ja prkl, KALLIITA(totta) kemiralaisia lannoitteita. Vaikka paskassa on fosforia, ei sitä kerry kuitenkaan niin runsaasti että maanäytteiden kanssa olisi ongelmia.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Aulis Anttila

  • Vieras
Aikuisten oikeesti
Tommaateista olen kuullut kaupunki legendaa,  että luomu-tomaatit on säilyneet pöydällä kuukaudesta toiseen homehtumatta ja pilaantumatta,  kyllä luomussa on elinvoimaa  8)  ;)

Säilyvät... mutta "säilymisen" laskeminen aloitetaan siitä, kun siemen pistetään turveruukkuun  ;D  ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kepulainen ja totuus
[

   Muutamat tuotteet maistaa kyllä välittömästi. Kuten: mansikka,tomaatti, porkkana, peruna. Täytyy myöntää, että naudanpihvissä eniten vaikuttaa se rotu.Seuraavaksi ruokinta.
[/quote]

Tämä nyt voi kuulostaa vähän lapselliselta,  mutta luomusphagetti on ihan ylivoimaista muihin naruihin verrattuna.  Kannatta maistaa.  Ja osalla tuotteista luomu vaikutta positiivisesti makuun ja osalla tuotteista negatiivisesti.  Itse olen ollut melkoisenkin pettynyt kaupan luomupottuihin,  niissä on ollut jokseenkin väkevä paskan ja nitraatin maku,  olisko ollut ahanaita tukikeinottelijoita,  eikä todellisia kulinaristeja nämä potun tuottajat.  Tommaateista olen kuullut kaupunki legendaa,  että luomu-tomaatit on säilyneet pöydällä kuukaudesta toiseen homehtumatta ja pilaantumatta,  kyllä luomussa on elinvoimaa  8)  ;)
[/quote]

  Net tulee nykyisin luomupotut pohojanmaalta. Paskalla kasvatettuja. Ei mitään virkaa.
 

Joms

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: Kepulainen ja totuus
[

   Muutamat tuotteet maistaa kyllä välittömästi. Kuten: mansikka,tomaatti, porkkana, peruna. Täytyy myöntää, että naudanpihvissä eniten vaikuttaa se rotu.Seuraavaksi ruokinta.
[/quote]

Tämä nyt voi kuulostaa vähän lapselliselta,  mutta luomusphagetti on ihan ylivoimaista muihin naruihin verrattuna.  Kannatta maistaa.  Ja osalla tuotteista luomu vaikutta positiivisesti makuun ja osalla tuotteista negatiivisesti.  Itse olen ollut melkoisenkin pettynyt kaupan luomupottuihin,  niissä on ollut jokseenkin väkevä paskan ja nitraatin maku,  olisko ollut ahanaita tukikeinottelijoita,  eikä todellisia kulinaristeja nämä potun tuottajat.  Tommaateista olen kuullut kaupunki legendaa,  että luomu-tomaatit on säilyneet pöydällä kuukaudesta toiseen homehtumatta ja pilaantumatta,  kyllä luomussa on elinvoimaa  8)  ;)
[/quote]

- Mistä sitä "luomunarua" saa? Ja jos kauppanimikkeiden mainitseminen sallitaan niin sekin helpottaisi asiaa. Tuli palava halu kokeilla!

Voi olla aika kovan työn takana, mutta tuliskohan lihaan "riistan makua", jos mullin koktailiin (olipa luomu tai ei) lisäisi viimeisten kuukausien aikana rouhittua / jauhettua tuoretta havua jonkun %n? Joskus olen kuullut näin väitetyn...?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kepulainen ja totuus
[

   Muutamat tuotteet maistaa kyllä välittömästi. Kuten: mansikka,tomaatti, porkkana, peruna. Täytyy myöntää, että naudanpihvissä eniten vaikuttaa se rotu.Seuraavaksi ruokinta.

Tämä nyt voi kuulostaa vähän lapselliselta,  mutta luomusphagetti on ihan ylivoimaista muihin naruihin verrattuna.  Kannatta maistaa.  Ja osalla tuotteista luomu vaikutta positiivisesti makuun ja osalla tuotteista negatiivisesti.  Itse olen ollut melkoisenkin pettynyt kaupan luomupottuihin,  niissä on ollut jokseenkin väkevä paskan ja nitraatin maku,  olisko ollut ahanaita tukikeinottelijoita,  eikä todellisia kulinaristeja nämä potun tuottajat.  Tommaateista olen kuullut kaupunki legendaa,  että luomu-tomaatit on säilyneet pöydällä kuukaudesta toiseen homehtumatta ja pilaantumatta,  kyllä luomussa on elinvoimaa  8)  ;)
[/quote]

- Mistä sitä "luomunarua" saa? Ja jos kauppanimikkeiden mainitseminen sallitaan niin sekin helpottaisi asiaa. Tuli palava halu kokeilla!


[/quote]

 Kyl sulle riittää aivan nailon naru. Luistaa paremmin. Et sentään mikään Saddam Hussein ole. :D

Joms

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: Energia ja politiikka, osa 2
Okei testataan - huomenna huomaatte tuloksen!  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Energia ja politiikka, osa 2
Luomuspagetista sen verran että jos hyvän spagetin tai pastan haluaa se on tehtävä itse. Tarvitaan vain luomumunia, durumjauhoja, hieman ruokaöljyä, suolaa ja pastakone. Voittaa kaupan tuotteet mennen tullen. Taikinaa voi tehdä valmiiksi pakastimeen seuraavaa kertaa varten.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kokeilu
Luomuspagetista sen verran että jos hyvän spagetin tai pastan haluaa se on tehtävä itse. Tarvitaan vain luomumunia, durumjauhoja, hieman ruokaöljyä, suolaa ja pastakone. Voittaa kaupan tuotteet mennen tullen. Taikinaa voi tehdä valmiiksi pakastimeen seuraavaa kertaa varten.

Tottahan toi... mä kokeilin uteliaisuuttani... oli saatanallisen vaivalloinen ja työläs homma... mut se makso vaivan  :D  ;D