Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Totuus lestoista ?  (Luettu 10376 kertaa)

Ojala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Totuus lestoista ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070311984774_uu.shtml

..pedofilia on syntiä ja siitä pitää saada tehdä parannus  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Totuus lestoista ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070311984774_uu.shtml

..pedofilia on syntiä ja siitä pitää saada tehdä parannus  :P

Aleksis Kivi kirjoitti aikoinaan totuudenmukaisesti. Kuoli nuorena ,nöyryytettynä, katkerana hulluna.
Timo Mukka kirjoitti myös, kohtalo sama. Mukka tosin kirjoitti vähän liian kauniisti, kyllä hän tiesi totuuden lapsiinsekaantujista.  ;D

JoHaRa

• Vieras
Pahkasiassa oli asiasta ajattoman tyylikäs sarjakuva joskus vuonna 83-85.

pavo heskanen

• Vieras
..tosiaankin uskonnot tulisi kieltää..kuten joku kommentoi artikkelia,,alla religionerna borde förbjudas..
ainakin ruitsalainrannikolla  ??..sekä tietysti veslahrell    ;D ;D
jäätelö maistuu helteellä..

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Eiköhän noissakin geimeissä, esim.suviseurat ole kuitenkin nuorisoa/toisinajattelijoita/mustia lampaita, jotka tyhjentävät läheiset huoltsikat bissestä ja kortsuista  ??? Can you festival!? ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Jerry Cannu

• Vieras
Lainaus:

Iltalehti lähti erään perheen kotiin selvittämään, ovatko liikkeen jäsenet todella niin kummallisia kuin usein väitetään. Lue lisää viikonlopun 3.-4.7.2010 Iltalehdestä!

Eikö pikemminkin pitäisi selvittää, että ovatko  maallistuneet ihmset, joille uskonto ei merkitse mitään,  vähän kummallisia?

Elämme ihmeellisessä konformistisessa yhteiskunnassa, missä kaikkien pitäisi elää ja ajatella samalla tavalla, ja sitten kun joku ryhmä elääkin toisella tavalla, lähetetään oikein toimittaja selvittämään, ovatko  tuon ryhmän ihmniset kuinka kummallisia.

Uskovaisia moititaan suvaitsemattomiksi, mutta väintään yhtä suvaitsemattomia ovat maallistuneet ihmiset, joiden on vaikea hyväksyä esimerkiksi sitä, että jotkut haluaa tehdä 10  lasta tai jotkut ei halua juoda alkoholia yms.

Jerry Cannu

• Vieras
Eiköhän noissakin geimeissä, esim.suviseurat ole kuitenkin nuorisoa/toisinajattelijoita/mustia lampaita, jotka tyhjentävät läheiset huoltsikat bissestä ja kortsuista  ??? Can you festival!? ;D

No ei todellakaan ole, ootko aivan pimee?
Itse  taidat olla kovastikin  kaljan ja vapaan seksin perään?

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Itse  taidat olla kovastikin  kaljan ja vapaan seksin perään?
Mun tuntemat lestadiolaiset on suhteellisen vapaamielisiä noiden asioiden suhteen. Kerran suviseuroja turistina ihmetelleenä pitää paikkansa tuo kortsu/alkoholijuttu. Ainakin noita oli käytettynä jätteissä huuriton määrä ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

emo-heikki

• Vieras
Miten ton nyt ottaa, länsinaapurissa Tukholman alueen poliisipäällikkö oli syytettynä muistaakseni noin 25 eri lapsiseksijutusta, taisivat olla vielä raiskauksia ????
Kukaan ei kumminkaan ole esittänyt että Ruotsalaiset, poliisit tai edes poliisipäälliköt kaikki olisivat samanlaisia rikollisia, miksi lestojen kanssa on toisin ????
Varmaan sieltä löytyy kaikkin ne pahuuden ja kierouden muodot, mitä ihminen on yleensäkin keksinyt, mutta en silti yleistäisi että jokainen on kyseisen perverssion harrastaja, kuten en yleistä Tukholmalaisia poliisipäälliköitäkään, varmaan sieltä löytyy seasta ihan normaaleja ja rehellisiä poliisipäälliköitäkin ????

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Eiköhän noissakin geimeissä, esim.suviseurat ole kuitenkin nuorisoa/toisinajattelijoita/mustia lampaita, jotka tyhjentävät läheiset huoltsikat bissestä ja kortsuista  ??? Can you festival!? ;D

Itse  taidat olla kovastikin  kaljan ja vapaan seksin perään?
Kyllä. Olen pimee, kaljan ja seksin perään myös  ;D Mut ei noi uskovaiset sen parempia ihmisiä ole kuin muutkaan, halut ne on hiirelläkin  ;)

Viimeksi muokattu: 03.07.10 - klo:19:09 kirjoittanut Courtney1

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

• Vieras
Ihminen...
Eiköhän noissakin geimeissä, esim.suviseurat ole kuitenkin nuorisoa/toisinajattelijoita/mustia lampaita, jotka tyhjentävät läheiset huoltsikat bissestä ja kortsuista  ??? Can you festival!? ;D
No ei todellakaan ole, ootko aivan pimee? Itse  taidat olla kovastikin  kaljan ja vapaan seksin perään?
Kyllä. Olen pimee, kaljan ja seksin perään myös  ;D Mut ei noi uskovaiset sen parempia ihmisiä ole kuin muutkaan, halut ne on hiirelläkin  ;)

Pikemminkin pahempia  >:( >:( >:(

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Ei Saatanaa ole olemassa vaan se on meissä jokaisessa ,joillakin se nousee pintaan ja jotkut sen saavat pysymään kurissa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ihminen...
No ei todellakaan ole, ootko aivan pimee? Itse  taidat olla kovastikin  kaljan ja vapaan seksin perään?

Pikemminkin pahempia  >:( >:( >:(

helssingissä tiedetään kaikki asiat täydellisesti :P

Jerry Cannu

• Vieras
Vs: Ihminen...

Pikemminkin pahempia  >:( >:( >:(

Tuossa vartti.fi:ssä on näitä pääkaupunkilaisten tekosia...ovatko nuo väkivallanteot muka uskovaisten tekemiä?

http://www.vartti.fi/artikkeli/c10c2bfb-ecbc-450e-b302-46a20ed61bec

Aulis Anttila, olet yksinkertaisesti pöljä ukkeli.

Viimeksi muokattu: 03.07.10 - klo:21:16 kirjoittanut Jerry Cannu