Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Usot SIE?  (Luettu 6726 kertaa)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Usot SIE?
Aivan käykäähän kahtomassa. Simmomuori tarkastaa rakenteihen luijuuven ja Sepe muuraa vahavistuksija. Eipä mene rahat turhuuteen.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Usot SIE?
Aivan käykäähän kahtomassa. Simmomuori tarkastaa rakenteihen luijuuven ja Sepe muuraa vahavistuksija. Eipä mene rahat turhuuteen.

   Kopra on kuiteskin kade. Lähe mukkaan, et sinä niitä euroja saa arkkuun mukaan. Laki kieltää laittamasta ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Usot SIE?
Mistä helvetistä mä olisin kade? Saakeli mä voesin vaekka lentää maaliman ympäri! Vaan onko pakko jos ei taho?  Sehän reissaaminen on niin raskasta ja *****maista. Aina olla johonki menossa tae jostae tulossa. Kuunnella kaeken maaliman typeryyksijä ja noetue että tuliki lähettyvä.

Kyllä siinä sielu leppää kun vornistellee mitä millonki. Kelluva ei tarvihe. Ei kukkaa *****ile, eikä kersku matkoellaan ja kokemuksillaan

Turhaa on reissaaminen. Se ruummis ei oo yhtää kummempi vaekka oesi ollu mimmonen reissu-Lassi. Muisti onnollattu. Mitä oli hyötyvä koko vaevan nävöstä.Täh?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmomuori

  • Vieras
Vs: Usot SIE?

[/quote]
--Kopra luulee että kaikki risteilyt on samanlaisia,kuin noi ruotsin risteilyt.Meillä oli viimesyksynäkin pappi luennoimassa,eikä siellä juopporähinöitä ollut.Siellä on enimmäkseen eläkeporukkaa,useimmat on risteilleet jo kymmeniä kertoja.Siellä on tosi hauskaa,syntyy hyviä juttuporukoita eikä mitään ikävystymiseen viittaavaakaan.Eikait sinne kukaan lähde,jos siellä on tylsää. ;D Kopra on kade,koska on noin ärtyisä. ;D Muakait ei vaivaa yhtään,jos joku matkustaa tai ei.Se on jokkaisen oma valinta. :D :D :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Usot SIE?

--Kopra luulee että kaikki risteilyt on samanlaisia,kuin noi ruotsin risteilyt.Meillä oli viimesyksynäkin pappi luennoimassa,eikä siellä juopporähinöitä ollut.Siellä on enimmäkseen eläkeporukkaa,useimmat on risteilleet jo kymmeniä kertoja.Siellä on tosi hauskaa,syntyy hyviä juttuporukoita eikä mitään ikävystymiseen viittaavaakaan.Eikait sinne kukaan lähde,jos siellä on tylsää. ;D Kopra on kade,koska on noin ärtyisä. ;D Muakait ei vaivaa yhtään,jos joku matkustaa tai ei.Se on jokkaisen oma valinta. :D :D :D

[/quote]

Kerro vielä että mikä risteily se tuommoinen on? Täytyy merkitä ylös "pahojen asioiden kirjaan"

sorkkis

  • Vieras
Vs: Usot SIE?

--Kopra luulee että kaikki risteilyt on samanlaisia,kuin noi ruotsin risteilyt.Meillä oli viimesyksynäkin pappi luennoimassa,eikä siellä juopporähinöitä ollut.Siellä on enimmäkseen eläkeporukkaa,useimmat on risteilleet jo kymmeniä kertoja.Siellä on tosi hauskaa,syntyy hyviä juttuporukoita eikä mitään ikävystymiseen viittaavaakaan.Eikait sinne kukaan lähde,jos siellä on tylsää. ;D Kopra on kade,koska on noin ärtyisä. ;D Muakait ei vaivaa yhtään,jos joku matkustaa tai ei.Se on jokkaisen oma valinta. :D :D :D


Kerro vielä että mikä risteily se tuommoinen on? Täytyy merkitä ylös "pahojen asioiden kirjaan"
[/quote]Katso kohtaa rehumyyjien risteilyt . ;D

Jerry Cannu

  • Vieras
Vs: Usot SIE?
Hahhaa! Persuthan on hanurista, niinkun pientalonpojat aekanaan. Kuin myös yhtenäesyys ja smp. ja mitä kaikkija populistisakkeja niitä on ollu. Heleppo seon nakella arvosteluita. Vaen niin ku simmomuori tietää omassa tallouvessa, myös hankalat ratkasut pittää tehä vaekka sattusi saatanasti. Sokeritaotiseltaki amputoijaan jäsenijä, että se tärkein säilysi. Se elämä.

Jos persuki joutusi vastuuseen, jopa puhheet muuttus. Näin on käyny kaikille oppositijossa olleille.

Tämä hallitus on kuitenkin säästänyt leikkauksilta. Se on sitä oikejaa politiikkaa. Kaikista kurjimmathan ne leikkauksista kärsii. Kun verotetaan kulutusta. Se maksaa veroja kellä on rahaa kuluttaa. Simmomuorinkin ulkomaan reissuille tuplavero ja Mersulle ylimääränen ylellisyysvero.

Pakko tarttua muutamaan kohtaan, oli niin ihmeellistä tekstiä.

Populismista:
Demokraattisessa systeemissä kaikki puolueet ovat pakostakin jonkin verran populisteja, on pakko olla, jotta saataisiin ääniä vaaleissa, on puolueilta tekopyhää syyttää toista puoluetta populismista, populismissa on vain aste-eroja puolueiden välillä.

Leikkauksista.
On totta että köyhätkin usein kärsivät  eniten julkisten menojen leikkauksista, mutta koska Suomessa on köyhien määrä koko väestöstä suhteellisen alhainen, niin poliitikkojen ei tarvitse välittää heistä, aika kyynistä, mutta niin se vain on. Sanoivatpa poliitikot populistisissa puheissaan mitä tahansa.
Kuitenkin, jos tulot pienentyvät, tässä tapauksessa valtion verotulot, niin silloin on leikkauksia tehtävä julkisissa menoissa, se on lopulta pienemmän riesan tie, kuin velkantuminen, joka pahimmillaan voi johtaa siihen tilanteeseen, missä Kreikka nyt on.

Jarmo Mäkelä kirjoitti eilisen MT:n kolumnissaan että Suomalaisten kriisitietoisuus on käytännössä nolla, eli meillä ei vieläkään oikein tajuta, kuinka pahassa jamassa Suomen talous oikeasti on, poliitikot ovat saaneet valheellisen viestinsä perille varsin hyvin, kun Suomen kansa ei tajua, että olemme sujistumassa samaan jamaan, kuin missä Kreikka nyt on parhaillaan.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Usot SIE?

--Kopra luulee että kaikki risteilyt on samanlaisia,kuin noi ruotsin risteilyt.Meillä oli viimesyksynäkin pappi luennoimassa,eikä siellä juopporähinöitä ollut.Siellä on enimmäkseen eläkeporukkaa,useimmat on risteilleet jo kymmeniä kertoja.Siellä on tosi hauskaa,syntyy hyviä juttuporukoita eikä mitään ikävystymiseen viittaavaakaan.Eikait sinne kukaan lähde,jos siellä on tylsää. ;D Kopra on kade,koska on noin ärtyisä. ;D Muakait ei vaivaa yhtään,jos joku matkustaa tai ei.Se on jokkaisen oma valinta. :D :D :D


Voi Jeesus sitä risteilykiimaa. Jumankauta. Eläkeporukathan tekkee kuppikuntija ja juoruaat ja arvostelevat toisia kuppikuntija. Joillaki voi olla tekokivvaa. On nää nähty. Ei kiinnosta tippaakaa.
Herra ihime. Saat mun puolesta lentää vaekka Venukseen. En kajehi. Ei kai mun tarvii kun mä en taho. Miten se on simmomuorin niin vaekee uskoo?
[/quote]
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Usot SIE?
Voe, tervemonnoa vaen. Kortsut mukkaan ja sillee. Viinaapää myös mukkaan Ala treenata, niin ei oo ensimäisenä pöyvänalla.
Hyvvää matkaa vaan. Talouvven kasvu vaaii kuluttamista. Matkailu pitäs vaan tehä kotimaassa. Se olisi kansalaisvastuuta.

nyt koopra on tullut persujen talouslinjalle :D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Usot SIE?
Elä sinä Lehtis ala nuolemmaan. Sullon paskanen kieli kun vasta oot persumeppijä voijellu. Autuaat olokaa, te uskossanne vahavat, mutta vielä koettaa aeka kun paska tippuu naamaltanna ja ootta totisen paekan eissä. Siiä ei aota muu kun tehä Arhipatelle anomus palluusta vanhaan kottiin. Kyllä se hihhuli huollii kun ootta oppinu jo nuolemmaan.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmomuori

  • Vieras
Vs: Usot SIE?


[/quote]

Kerro vielä että mikä risteily se tuommoinen on? Täytyy merkitä ylös "pahojen asioiden kirjaan"
[/quote]
---------Cristina Cruises,Kotka.Suomalainen laiva suomalainen miehistö.Parasta lomailua,mitä voidaan tarjota.Joka päivä ollaan uudessa paikassa,ruoka on hyvää ja kaikki pelaa.En ole kenenkään kuullut moittivan niitä reissuja.Googlelta löytyy.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Usot SIE?



Kerro vielä että mikä risteily se tuommoinen on? Täytyy merkitä ylös "pahojen asioiden kirjaan"
[/quote]
---------Cristina Cruises,Kotka.Suomalainen laiva suomalainen miehistö.Parasta lomailua,mitä voidaan tarjota.Joka päivä ollaan uudessa paikassa,ruoka on hyvää ja kaikki pelaa.En ole kenenkään kuullut moittivan niitä reissuja.Googlelta löytyy.
[/quote]

Ok. Voi olla mukavaakin. Itselleni olisi kauhistus joutua tuollaiseen paikkaan  :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Usot SIE?



Kerro vielä että mikä risteily se tuommoinen on? Täytyy merkitä ylös "pahojen asioiden kirjaan"
---------Cristina Cruises,Kotka.Suomalainen laiva suomalainen miehistö.Parasta lomailua,mitä voidaan tarjota.Joka päivä ollaan uudessa paikassa,ruoka on hyvää ja kaikki pelaa.En ole kenenkään kuullut moittivan niitä reissuja.Googlelta löytyy.
[/quote]

Ok. Voi olla mukavaakin. Itselleni olisi kauhistus joutua tuollaiseen paikkaan  :D
[/quote]

  Aika monet taitaa tykätä, ei olis Turun telakalla ollut töitä moneen vuoteen ;D

simmomuori

  • Vieras
Vs: Usot SIE?



Voi Jeesus sitä risteilykiimaa. Jumankauta. Eläkeporukathan tekkee kuppikuntija ja juoruaat ja arvostelevat toisia kuppikuntija. Joillaki voi olla tekokivvaa. On nää nähty. Ei kiinnosta tippaakaa.
Herra ihime. Saat mun puolesta lentää vaekka Venukseen. En kajehi. Ei kai mun tarvii kun mä en taho. Miten se on simmomuorin niin vaekee uskoo?
[/quote]--miksi siitä vouhkaat,jos se ei sua kiinnosta.En minä ainakaan vouhkaa asiasta,jota minä en itse harrasta.En ole autoistakaan kiinnostunut yhtään,mulle on yks lysti,millä ajan,kuhan pääsen perille.Sinä ehdotat mun ikuvanhalle mersuraukalle kateusveroa.Eikö se oo halpaa,jos ajaa autolla 20 vuotta,joka kuluttaa vain 4,6l dieseliä satasella.Sun mielestä mulla ei sais olla sitäkään.Enkä sais matkustaa,koska sinäkään et matkusta. >:( Älä vääristele omia kirjoituksias ja yritä laittaa niitä muiden syyksi,vai  oletko vanhuuden höperö?
[/quote]

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Usot SIE?
Sua on niin helevetin mukava härnätä kun sulla pallaa niin herkästi hihat. Vaan ei se mitään. Mua naurattaa ! Sinähän pyyvit jo mukaasi risteilylle! Taijat perua sennii?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/