Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oppositijon rökälehäviö 6-0  (Luettu 10727 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Useasti olen tuonut julki vanhustenhoidon puutteita tällä palstalla.
Hallitus haalii tänne vanhuksia ympäri Eurooppaa .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0


  Tässä se on sinunkii tulevaisuus Vanhasen hallituksen jäljiltä. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2214937

-----ehkä se on parempi vanhuus,jos jätetään hoitamatta.Minä olen ajatellut,että hoitamattomuus mun kohdalla vois olla parempi,kuin että hoidetaan.En usko viihtyväni vanhusten vuodeosastolla,niin parempi se on jättää hoitamatta,ja antaa Simmon vaan aikansa parkua.Kyllä se joskus hiljenee,kun ei kukaan korvaansa lotkauta.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2215278  

Suomi on kuulemma: a. sivistysvaltio b. hyvinvointivaltio C. oikeusvaltio. Pahasti kuitenkin näyttää ,että on kepuulaanen natsivaltio. Heikot tapetaan ;D

Sosiaali- ja terveysministeriön budjettivarat käytetään maatalouden lomituksiin.

  Olis kyllä kiire siirtää nää lomitukset stm:ltä kolomen ämmän ministeriöön ;D

  Aluksi myös pienyritykset sai lomaoikeuden. Mutta se oli vaan ansa, jolla tämä laki saatiin läpi. Yrittäjien lomaoikeus lopetettiin hiljaisuuden vallitessa. Näinhän asia oli jo alunperinkin junailtu ;D

Juu, Esko Aho poisti.

..kukahan täällä Agronetissa ennustikaan, että Nokialla alkaa mennä huonosti, kun otti tuho-Ahon palkkalistoilleen.... ;D ;D ;D

  Eiköhän se ole Eskon aika taas lähtee ameriikkaan opiskelemaan ,kun Kallasvuo saa kenkää ;D
[/quote]

Noh, Esko oli siellä "vieroituksessa".



http://www.sunpoint.net/~mavijo/tanja.html

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Hyvät Toverit. Teijän pittää tehä semmosija keksintöjä joilla on maalimanmarkkinoilla kysyntää. Kun semmosija värkätään täällä niin se antaa työtä ja tuloa. Hyvinvoentikasvaa.

Te oppositijo vaajitte lissää sosijaalisija avustuksija, makkuurahhaam samallahan siinä joutas käyvvä kälijolla. Suomi joutuu perikattoon

Ehei Hyvät Toverit seon väärä tie. Työtä ja työstä palkkaa niin JO.

Ettähän te tietenkää oes tyytyväisijä sittekää! Se vaen on nyt niin, Räkyttäjiä aina löytyy. Ne haukkuu jo vaikka Kiviniemi ollut päivän päänä. Pelottaa vissiin että onnistuu ja eisosislistinen hallitus saa jälleen rökälevoiton vaaleissa.


Mitä ne olikaa ne vastuunpakoilijat. Nyt mä hokasin ne sossut. Voe taevahan taatto niihen aevotuksija. Olihan niitä päevällä surkijjaa kahtuva kun kertoevat koko kansalle olemattomat linijasa.

Kaekista haoskin sakki oli ne persukset. Niinku ylleesä persuksesta valu sitä ihtijjään. Niputti saakeli puolet kansaa köyhiksi! Luppaa kysymättä. Köyhyys on persun korvaen välissä.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
Kaameeta...
Useasti olen tuonut julki vanhustenhoidon puutteita tällä palstalla. Hallitus haalii tänne vanhuksia ympäri Eurooppaa .

Juu... on se kaameeta... ei riitä kaikille kepulaisille täyshoitopaikka  ;D ;D ;D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kaameeta...
Useasti olen tuonut julki vanhustenhoidon puutteita tällä palstalla. Hallitus haalii tänne vanhuksia ympäri Eurooppaa .

Juu... on se kaameeta... ei riitä kaikille kepulaisille täyshoitopaikka  ;D ;D ;D

kysäseppä yksityiseltä puolelta, tae oekejastaan voesit mennä sen anttonoovvan perässä
Elämä on parasta kometiijjaa

simmomuori

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Mulla mennee pirun riskisti! Että elämä voeki olla mukavata.
--Jaa,tämä kobra onki vesipoika ;D jo ne tuntuikin jutut tutuilta ;D

simmomuori

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Mulla mennee pirun riskisti! Että elämä voeki olla mukavata.
----------minäkin nautin elämästä todella,nuorempana en osannut nauttia,mutta nyt tuntuu elämä hyvältä. ::)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
simmomuori katkerana kun MINÄ oon yhen viestin jäläkeen MESTARI.


Saa siihen simmonen yrittää.


Tuolle Varvasveijarille ei kehtaa ees vastata.


Kylläpä oli Kiviniemi nainen paikaleen. Seon exotusta ny varvasveijarille. Tekis mieli raapia, vaan varpaassa ei oo kynttä. Sehän on sivelyä!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
simmomuori katkerana kun MINÄ oon yhen viestin jäläkeen MESTARI.




  Montako mestaruutta sulla jo on ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Se on menova hyt. Näitä mestari titteleitä en oo joutanu lukemaan. Siis lukemattomia!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Mulla mennee pirun riskisti! Että elämä voeki olla mukavata.
--Jaa,tämä kobra onki vesipoika ;D jo ne tuntuikin jutut tutuilta ;D

Kempeleen mies

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Mulla mennee pirun riskisti! Että elämä voeki olla mukavata.
--Jaa,tämä kobra onki vesipoika ;D jo ne tuntuikin jutut tutuilta ;D

Kempeleen mies

ja sekaisin marista, niin marista ettei kukaan saa marista vaikka menis viimeisetkin
siemenperunat ;D ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Ei kun minä olen hurmijossa Persuksien tolloilusta. Kyllä kai jokainen selvästi ajatteleva immeinen näki mitä sakkia se on.

Voisi se olla menova kun Tinppa olisi pääkanisteri ja tämä oenonen rahaministeri. Eiköhän turpa tukkeus.

Nyt on todella hyvä hallitus. Sillä kaikki mahdollisuudet saada Suomi oikealle kasvu uralle. Ja sekös persuksia pierettää.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs:banaani apinahäkkiin
Ei kun minä olen hurmijossa Persuksien tolloilusta. Kyllä kai jokainen selvästi ajatteleva immeinen näki mitä sakkia se on.

Voisi se olla menova kun Tinppa olisi pääkanisteri ja tämä oenonen rahaministeri. Eiköhän turpa tukkeus.

Nyt on todella hyvä hallitus. Sillä kaikki mahdollisuudet saada Suomi oikealle kasvu uralle. Ja sekös persuksia pierettää.

perus suomalaiset on ainoa todella kansanvaltainen puolue suomessa joka ottaa kaikki
suomalaiset   ja     myös ympäröivän maailman oikealla tavalla huomioon


tulevien vaalien jälkeen perus suomalaiset ovat merkittävä tekijä äänimäärältään


ikävää uskonsoturi koopran kannalta ettei kuten itsekin huomasit seitsemän
vuotta pellekepujohtoista hallitusta saanut maan asioita hallintaan   eu käytännöistä
puhumattakaan


yritän toki kerallasi uskoa että mariniemen kiven hallitus saa joitain korjauksia
aikaan  ja mainitsemallesi kasvu-uralle taloudenkin


pellekepusirkuksen apinahäkin siivous on vasta alulla, mutta heitin teille
banaanin :P :P :P :P :P :P

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
HAH HAH HAA! Missähän ne pellet on? Saatana kun katsoo sitä persu sakkia pellkkiä hiippareita . Ehei semmoset pärijää maailmalla jokka ei oo kouluja käyneet . Se pittää osata muutakin kuin yrittää matkia Vennamon Vekeä ja siinäkin surkeasti vielä nolaa ihtesä.

Kyllä kansa älyää, että pellet eivät noita älyä ja akateemistä sivistystä vaativissa tehtävissä pärjää. Eihän kansa nyt tyhmää ole. Hyvä jos pari pelleä vaaleissa saavat läpi. Kalluppeihin ite kukki kujjeilessaan sannoo että persettä meinaan!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/