Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oikeus toteutui !  (Luettu 3595 kertaa)

simmomuori

  • Vieras
Vs: Lukihäiriö


  Käräjäoikeus päätti ,syyllinen surmaan. ;D
[/quote]
--minä jo vähän pelkäsin,että vapauttavat,kun iltapäivälehdet yritti tehdä hänestä syyttömän.
Onneksi nykyajan rikospaikkatutkimus on niin tarkka,että lavastuksia on vaikea tehdä.Rouva yritti saada ensin syytteeseen jonkun paikallisen näyttelijän,joka istuikin tovin tutkintavankeudessa,kunnes hänet todettiin syyttömäksi.Vaikea uskoa,että joku tulisi toisen kotiin,jossa on myös lapset paikalla ja surmaisi ukon,mutta jättäisi akan henkiin.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Lukihäiriö


  Käräjäoikeus päätti ,syyllinen surmaan. ;D
--minä jo vähän pelkäsin,että vapauttavat,kun iltapäivälehdet yritti tehdä hänestä syyttömän.
Onneksi nykyajan rikospaikkatutkimus on niin tarkka,että lavastuksia on vaikea tehdä.Rouva yritti saada ensin syytteeseen jonkun paikallisen näyttelijän,joka istuikin tovin tutkintavankeudessa,kunnes hänet todettiin syyttömäksi.Vaikea uskoa,että joku tulisi toisen kotiin,jossa on myös lapset paikalla ja surmaisi ukon,mutta jättäisi akan henkiin.
[/quote]

jos ei ollut kaunaa akkaa kohtaan ???

simmomuori

  • Vieras
Vs: Lukihäiriö


jos ei ollut kaunaa akkaa kohtaan ???
[/quote]
---jois olis kaunaa,niin ei sitä helpolla mennä kotiin tappamaan.Uhria oli puukotettu useaan otteeseen.Vieras tekijä tuskin jäisi katsomaan,kuoleeko vai pitääkö puukottaa lisää.Lasiovi,josta naisen mukaan murhaaja oli tullut,oli rikottu sisältä päin.Kyllä minua silti ne lapset säälittää,yksi oli vauvaikäinen. ???

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Lukihäiriö


jos ei ollut kaunaa akkaa kohtaan ???
---jois olis kaunaa,niin ei sitä helpolla mennä kotiin tappamaan.Uhria oli puukotettu useaan otteeseen.Vieras tekijä tuskin jäisi katsomaan,kuoleeko vai pitääkö puukottaa lisää.Lasiovi,josta naisen mukaan murhaaja oli tullut,oli rikottu sisältä päin.Kyllä minua silti ne lapset säälittää,yksi oli vauvaikäinen. ???
[/quote]

lasiovesta ulos mentäessä jos se ei muuten aukea,  pitää rikkoa lasi 8)


sisään se kertomusten mukaan oli tulle ovesta ???


asiaan en ole tarkemmin perehtynyt mutta oudolta tuntuu että on puhelimessa
ja puukottaa ukkonsa ja itsensä samaan aikaan ??? ??? ???

Naturalis

  • Vieras
Vs: Lukihäiriö
Onneksi nykyajan rikospaikkatutkimus on niin tarkka,että lavastuksia on vaikea tehdä.

Tässä tapauksessa jäi tuo rikospaikka osittain tutkimatta. Esim. pesutiloja ei tutkittu ollenkaan, sieltä varmaan ois varmin vinkki syylliseen löytynyt...

simmomuori

  • Vieras
Vs: Lukihäiriö



asiaan en ole tarkemmin perehtynyt mutta oudolta tuntuu että on puhelimessa
ja puukottaa ukkonsa ja itsensä samaan aikaan ??? ??? ???
[/quote]

--syytetty poistui välillä puhelimesta,se puhelu on kuunneltu tarkkaan.Naisen ja lasten lausunnot oli ristiriitaisia.Todennäköisesti aviopuolisot ovat tapelleet ja vaimo on myös loukkaantunut.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Oikeus toteutui !
Taas poliisi toimi köppääsesti mutta se onkin nykyään paaperon porukan tavaramerkki.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

simmomuori

  • Vieras
Vs: Oikeus toteutui !
Mun täytyy myöntää,että en ole 100 prosenttisen varma,että vaimo on syyllinen,mutta 90%:sti.Vaimo on voinut olla shokissa pahoinpitelyn takia,eikä muista asioita tarkasti.Taikka psykoosissa.Perhesurmissa yleensä on vain 10%:n mahdollisuus,että surmaaja olisi ulkopuolinen.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Oikeus toteutui !
Mun täytyy myöntää,että en ole 100 prosenttisen varma,että vaimo on syyllinen,mutta 90%:sti.Vaimo on voinut olla shokissa pahoinpitelyn takia,eikä muista asioita tarkasti.Taikka psykoosissa.Perhesurmissa yleensä on vain 10%:n mahdollisuus,että surmaaja olisi ulkopuolinen.

Kyse onkin siitä, mitä oikeus pitää todennäköisenä tapahtumana, eli mihin se uskoo ????