Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Marjabisnes  (Luettu 1477 kertaa)

Ukkovarvas

  • Vieras

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Marjabisnes
...On parasta pisnestä. Marginaali 50-90 prosenttia ja riskin ottavat ulkomaalaiset poimijat itse kukin... mikäs siinä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Marjabisnes
Periaateessa MTK on oikeassa. Marjabisnes on jokamiehenoikeuden rajamailla olevaa toimintaa. Eihän metsäyhtiökään saa puita käydä sen varjolla hakemassa metsästä.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Marjabisnes
Kaikkihan on sallittua kunnes kielletään. Mustikan varvun riipimiseen pitää olla maanomistajan lupa mutta marjan riipimiseen ei...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Marjabisnes
Kaikkihan on sallittua kunnes kielletään. Mustikan varvun riipimiseen pitää olla maanomistajan lupa mutta marjan riipimiseen ei...

Tiuran Marjan ?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Marjabisnes
Kaikkihan on sallittua kunnes kielletään. Mustikan varvun riipimiseen pitää olla maanomistajan lupa mutta marjan riipimiseen ei...

Tiuran Marjan ?

tiura on pesukone alalla ja saunottaakin rahakkaita herroja ;D ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Marjabisnes
Mimmostakohan olisi käydä Marjassa, vaikka jouluaattona.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22126
Vs: Marjabisnes
Jos c-alue käyttää mtk;n avustuksella hyväksi kunniallista veronmaksajaa, on se vain yritteliäisyyden tukemista.

Mutta kun joku meinaa hyötyä c-alueen antimista nousee esille helvetin moinen kateus.

Mikseivät itse kerää sitten marjojaan, ai niin, siinähän pitää tehdä ihan itse työtä. Mieluummin ollaan muiden elätettävinä.

Jollei itse viitsitä kerätä, eivät muutkaan saisi.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Marjabisnes
Jos c-alue käyttää mtk;n avustuksella hyväksi kunniallista veronmaksajaa, on se vain yritteliäisyyden tukemista.

Mutta kun joku meinaa hyötyä c-alueen antimista nousee esille helvetin moinen kateus.

Mikseivät itse kerää sitten marjojaan, ai niin, siinähän pitää tehdä ihan itse työtä. Mieluummin ollaan muiden elätettävinä.

Jollei itse viitsitä kerätä, eivät muutkaan saisi.

No on se vähän eri asia jos yksittäinen marjanpoimiaja käy poimimassa vaikka myyntitarkoitukseen marjoja kuin se että paikalle pölähtää thaimaalaisia nälkäpalkalaisia pari linja-autolastillista kerrallaan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."