Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jyrki Järvilehto rajussa veneturmassa - Kaveri kuoli  (Luettu 9450 kertaa)

~Tuulia ~

  • Vieras
Jyrki Järvilehto rajussa veneturmassa - Kaveri kuoli

Perjantai 18.6.2010 klo 05.10 (päivitetty klo 17.09)

Entinen F1-kuljettaja Jyrki Järvilehto loukkaantui perjantain vastaisena yönä veneonnettomuudessa Tammisaaren edustalla, kertoo MTV3.
Onnettomuusvene törmäsi siltaan Jomalvikin kanavassa.
Onnettomuusvene törmäsi siltaan Jomalvikin kanavassa. (POLIISI)

Turmassa kuoli yksi mies ja toinen loukkaantui vakavasti. Yli kuusimetrinen vene törmäsi rajusti Jomalvikin sillan kiviperustukseen hieman aamuneljän jälkeen.

Poliisi kertoi aiemmin STT:lle, että turmassa loukkaantunut jouduttiin leikkaamaan sairaalassa. Loukkaantunut oli sekavassa tilassa päähän kohdistuneen iskun vuoksi, eikä tapahtuneesta saatu vielä perjantaina varmoja tietoja. Poliisille oli päivällä epäselvää, kumpi miehistä kuljetti venettä.

Onnettomuuspaikan nopeusrajoitus on viisi kilometriä tunnissa. Merivartioston mukaan vene ajoi reilua ylinopeutta, mahdollisesti jopa yli 70 kilometriä tunnissa.

Poliisi epäilee, että alkoholilla oli osuutta tapahtumiin. Sekä uhri että loukkaantunut ovat MTV3:n mukaan syntyneet 60-luvulla. Toinen miehistä oli veneen kuljettaja.

STT

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Turmassa kuoli yksi mies ja toinen loukkaantui vakavasti. Yli kuusimetrinen vene törmäsi rajusti Jomalvikin sillan kiviperustukseen hieman aamuneljän jälkeen.


***Ei kai tuo nyt niin tärkeää ole. Enemmän huolissani olen siitä että vaurioituiko silta?
Kui mää ain olen paras?

~Tuulia ~

  • Vieras
Turmassa kuoli yksi mies ja toinen loukkaantui vakavasti. Yli kuusimetrinen vene törmäsi rajusti Jomalvikin sillan kiviperustukseen hieman aamuneljän jälkeen.


***Ei kai tuo nyt niin tärkeää ole. Enemmän huolissani olen siitä että vaurioituiko silta?

Olihan se JJ kuuluisa joskus taannoin, mutta mielenkiintoista taas tämä humalassa ajaminen...eikö isot miehet tajua, vai välitä, vai sekoittaako viina tosiaan niin pahasti suhteellisuuden tajun...eikö silloin pelaa edes itsesuojeluvaisto... ???

emo-heikki

  • Vieras
Turmassa kuoli yksi mies ja toinen loukkaantui vakavasti. Yli kuusimetrinen vene törmäsi rajusti Jomalvikin sillan kiviperustukseen hieman aamuneljän jälkeen.


***Ei kai tuo nyt niin tärkeää ole. Enemmän huolissani olen siitä että vaurioituiko silta?

Olihan se JJ kuuluisa joskus taannoin, mutta mielenkiintoista taas tämä humalassa ajaminen...eikö isot miehet tajua, vai välitä, vai sekoittaako viina tosiaan niin pahasti suhteellisuuden tajun...eikö silloin pelaa edes itsesuojeluvaisto... ???

Mistä päättelit, että ajaja olisi ollut humalassa ????

krest yanin

  • Vieras
Mistä päättelit, että ajaja olisi ollut humalassa ????
Sehän on jeesustelijoille ihan selvä asia vaikka silta selvästi kiilasi...

~Tuulia ~

  • Vieras
Turmassa kuoli yksi mies ja toinen loukkaantui vakavasti. Yli kuusimetrinen vene törmäsi rajusti Jomalvikin sillan kiviperustukseen hieman aamuneljän jälkeen.


***Ei kai tuo nyt niin tärkeää ole. Enemmän huolissani olen siitä että vaurioituiko silta?

Olihan se JJ kuuluisa joskus taannoin, mutta mielenkiintoista taas tämä humalassa ajaminen...eikö isot miehet tajua, vai välitä, vai sekoittaako viina tosiaan niin pahasti suhteellisuuden tajun...eikö silloin pelaa edes itsesuojeluvaisto... ???

Mistä päättelit, että ajaja olisi ollut humalassa ????
   Poliisi näin epäilee...faktatietoa siitä ei vielä ole...kunhan tapani mukaan jossittelen...

JoHaRa

  • Vieras
Hyvä että vihdoin kerrotaan että "missä on ZeiZei". Aika hiton turvonnut on uusissa kuvissa  ;D Täysin turha jätkä, nyt ja ennen.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Turmassa kuoli yksi mies ja toinen loukkaantui vakavasti. Yli kuusimetrinen vene törmäsi rajusti Jomalvikin sillan kiviperustukseen hieman aamuneljän jälkeen.


***Ei kai tuo nyt niin tärkeää ole. Enemmän huolissani olen siitä että vaurioituiko silta?

Olihan se JJ kuuluisa joskus taannoin, mutta mielenkiintoista taas tämä humalassa ajaminen...eikö isot miehet tajua, vai välitä, vai sekoittaako viina tosiaan niin pahasti suhteellisuuden tajun...eikö silloin pelaa edes itsesuojeluvaisto... ???

Mistä päättelit, että ajaja olisi ollut humalassa ????

 no perkele kävelikö se silta kohdasta jossa ei ollut suojatietä ??

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
vai oliko silta humalassa?

Ukkovarvas

  • Vieras
vai oliko silta humalassa?

Eikun maapallo oli asettunut väärään asentoon veneen sijaintiin nähden....kepulainen selitys.

pavo heskanen

  • Vieras
ukkelivarvas  se jaksaa  olla positiivinen,,,

OH2EKI

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Lainaus
Mistä päättelit, että ajaja olisi ollut humalassa ????
Yleensä ravintoloissa istutaan enemmän tai vähemmän humaltuneena, en ainakaan itse viitsisi selvinpäin kuunnella sitä örvellystä mitä kyseisissä paikoissa kuulee ainakin puolenyön jälkeen, elikä siitä voi hyvällä syyllä päätellä että ainakin toinen, jos ei kumpikin ole olleet alkoholin vaikutuksen alaisina. Asia kuuluu poliisille ja tutkijoille ei minulle, mutta kunhan päättelin!

Viimeksi muokattu: 19.06.10 - klo:12:29 kirjoittanut OH2EKI

Uuno74

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 174
Turmassa kuoli yksi mies ja toinen loukkaantui vakavasti. Yli kuusimetrinen vene törmäsi rajusti Jomalvikin sillan kiviperustukseen hieman aamuneljän jälkeen.


***Ei kai tuo nyt niin tärkeää ole. Enemmän huolissani olen siitä että vaurioituiko silta?

Olihan se JJ kuuluisa joskus taannoin, mutta mielenkiintoista taas tämä humalassa ajaminen...eikö isot miehet tajua, vai välitä, vai sekoittaako viina tosiaan niin pahasti suhteellisuuden tajun...eikö silloin pelaa edes itsesuojeluvaisto... ???

Mistä päättelit, että ajaja olisi ollut humalassa ????

Olen ite ajanut kyseisen kanavan läpi usean otteeseen ja täyspäinen veneilijä ei pahemmin halua ylittää sen nopeusrajoituksen kun se on niin hele...in kapia koko kanava täynnä kiviä vielä. Aika tyypillinen ite aiheutettu tilanne umpikännissä.... Onneksi ei ollut vastaantulijoita eikä pikkupoikia ongella. Sääliä näitä kohtaan ei ainakaan multa tipu....

Uuno

OH2EKI

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Lainaus
Olen ite ajanut kyseisen kanavan läpi usean otteeseen ja täyspäinen veneilijä ei pahemmin halua ylittää sen nopeusrajoituksen kun se on niin hele...in kapia koko kanava täynnä kiviä vielä. Aika tyypillinen ite aiheutettu tilanne umpikännissä.... Onneksi ei ollut vastaantulijoita eikä pikkupoikia ongella. Sääliä näitä kohtaan ei ainakaan multa tipu....

Uuno
Kun tulin tänne foorumille niin taas kerran näin kuinka raadollista kirjoittelu täällä netissä useimmiten on, ilkutaan sillä että ihmisiä loukkaantuu vaikeasti tai menehtyy, ei tässä sinunkaan sääliä varmasti tarvita vaan tervettä järkeä, ettei nyt aleta provoamaan tapahtumalla missä on kuolleita tai muuten vakavasti loukkaantuneita, sillä koskaan et voi tietää milloin joku vastaava asia tapahtuu itselle, olipa syy sitten missä hyvänsä, kyllä oikeasti monilla ei ole ns. lääkitys kohillaan! ???

Viimeksi muokattu: 19.06.10 - klo:13:36 kirjoittanut OH2EKI

OH2EKI

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Lainaus
Hyvä että vihdoin kerrotaan että "missä on ZeiZei". Aika hiton turvonnut on uusissa kuvissa  Virnistää Täysin turha jätkä, nyt ja ennen.
Jyrki on erittäin asiantunteva kommentaattori maxikanavan formulalähetyksissä, tsemppiä Jyrkille ja pikaisia toipumisia, hän on myös erittäin kova kilpa-ajaja, hän ei formuloissa menestynyt lähinnä siksi, koska jälkipään tallien autoilla ei juuri kisoja voiteta, mutta esim. Le Mans ajot Jykä on mennyt mm. voittamaan autokuntansa kera jne jne! Jykän ulkoista olemustakin arvostellaan, kyllä hän on hoikka ja karismaattinen kaveri, viimeksi näimme hänet kommentaattorina viikko sitten F1 ajojen yhteydessä Kanadassa!

Viimeksi muokattu: 19.06.10 - klo:13:54 kirjoittanut OH2EKI