Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi Timppa on hyllytetty?  (Luettu 3855 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Miksi Timppa on hyllytetty?
Kyllähän ne jutut on roisia välillä,mutta osaa Timppa olla hauskakin.A-A sai mellastaa täällä vuosikaudet ilman yhtäkään asiallista kirjoitusta,paitsi jos jonkun linkin nakkas joskus.Haukkuminen ja nimittely oli ihan hirveää ja sitä saman toistoa vaan kaiken aikaa.Toiset täällä saa kirjoittaa vaikka mitä,mutta toiset ei?Olen myös kaivannut Untoa ja Rantatilallista,mihin heki on joutuneet?
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Tinppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Ei mitään hämminkiä. Timppa on takaisin!

Tinppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Ei mitään hämminkiä. Timppa on takaisin!



Mitään tarkkaa syytä ei annettu. Kielto vaan päälle. Raaka peli.  ???

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Näin on nännit !

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Juu, Timpe rules :D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Kyllähän ne jutut on roisia välillä,mutta osaa Timppa olla hauskakin.A-A sai mellastaa täällä vuosikaudet ilman yhtäkään asiallista kirjoitusta,paitsi jos jonkun linkin nakkas joskus.Haukkuminen ja nimittely oli ihan hirveää ja sitä saman toistoa vaan kaiken aikaa.Toiset täällä saa kirjoittaa vaikka mitä,mutta toiset ei?Olen myös kaivannut Untoa ja Rantatilallista,mihin heki on joutuneet?

nyt olisi veppimasterilla julkisen selityksen paikka.

sitä odotamme.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kivaa oli niin kauan ku sitä kesti
Ei mitään hämminkiä. Timppa on takaisin!
Saat nyt sitte ainaki viikonlopun kirjotella sydämen kyllyydestä... jos pistävät arjen taas tullessa Tinpat, Liikkiset sekä muun poppoon jäähyä jatkamaan edelleen. Saas nähä.  ::)

Viimeksi muokattu: 05.06.10 - klo:07:12 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
hyvä on puuha...huolimatta siitä että yx kalakaveri  poistui muualle  ,katos nortin veto loppui...samoin kaljoittelu...trokaaminen ja mustan pörssin kauppa nekin on jääneet  jälkipolville...Keiteleenvedet ovat jäljellä...
Elämme kuumaa kesää..liikumme pidämme päämme selevänä...emmekä loukkaa kettää...Pippurihylly
on  hylly...ja   Ratulan Ritun makekin saa duunija skåånessa...wattenfallin  puut kasvattaa  bioenergiaaa...
   ...sähkön hinta on se mikä on...siihen ei paljoa voi vaikuttaa...jospa ostais mökille oikein listerin virrantekokoneen...
sellaisen teeveen kokoisen...tai kaasukäyttöisen keittimen...piiilteemasta...ja tummelisanteelle että lakaisukoneenkuskin veli on poissa...54  oli syntynyt..syöpä..vei...mutta elämä jatkuu..mattias poka kasvaa... :'( :'(


Savotassa sattuu  ja Savonmualla on hilima...Hilmannikii oli automerkki, sekä simca oli korjaamoille onnistunut
vaihto-ehto....Pololla miekii aattelin ajella ainakin Nastolaan saakka...ölöjynvaihto sekä..jakopään remmi tulee vain tarkistaa...huolimattakkin siitä että hurrinaapurit väittää että kaikki jotka metsässä hyskia huudattaa ovat alkkiksia..ja että kaupan maito on ainoa oikea..se tulee arlan purkista...Valio onkin valio  eliittiiä..suomeksi..Arla taasen on aamu..arlamorgon på rikssvenska...Kuten Stefan Yngves Närpiöstä sanoo..siis Ruottin pankin Päällysmies,, tulipiippu...nokkamies...että siinä on pojjiille aamusaarnaa..kai te tällä iltaan asti pärjäilettekii.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 05.06.10 - klo:08:10 kirjoittanut pavo heskanen

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?



[/quote]

Mitään tarkkaa syytä ei annettu. Kielto vaan päälle. Raaka peli.  ???
[/quote]--minä annan vebmasterin kuulla kunniansa >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Täällähän on nyt itse kullakin pelko persiissä että koska tulee bänniä.

Timppa kuulemma hyllytettiin vahingossa. Hän oli ollut Eurajoen Siwassa shoppailemassa -30% -eineksiä elintarvikelakon aikana. Joku myyjä oli nähnyt Timpan lojumassa hyllyn edessä ja luullut tiskiltä pudonneeksi broilerinreisipalapaketiksi ja nostanut hyllylle. Timppa vikisi siellä päiviä ennenkuin parasta ennen päivä meni yli ja kauppias pelasti hytisevän Timpan takaisin tähän maailmaan  ;D

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?




Mitään tarkkaa syytä ei annettu. Kielto vaan päälle. Raaka peli.  ???
[/quote]--minä annan vebmasterin kuulla kunniansa >:(
[/quote]
Seuraava hyllytetty...  :D

Onko mulla lukihäirö, vai onko Timppa muuttunut Tinppaksi?  ??? Vai kopioiko joku Timppaa... Liikkis ehkä... Missä on Tino - eli Plini - eli tuleva nuar viljelijä.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

velikulta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Taitaa olla MTK:n brotkotilalliset olleet taas asialla. Tää on tätä MTK sensuuria. Eli ei saa arvostella suurta totuutta ja "oikeita" viljelijöitä. MTK on perseestä!!!!!!! :-*

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Kyllähän ne jutut on roisia välillä,mutta osaa Timppa olla hauskakin.A-A sai mellastaa täällä vuosikaudet ilman yhtäkään asiallista kirjoitusta,paitsi jos jonkun linkin nakkas joskus.Haukkuminen ja nimittely oli ihan hirveää ja sitä saman toistoa vaan kaiken aikaa.Toiset täällä saa kirjoittaa vaikka mitä,mutta toiset ei?Olen myös kaivannut Untoa ja Rantatilallista,mihin heki on joutuneet?

Oisko väärä puoluekirja. Jos sinulla ei ole sinipuna puolueitten puoluekirjoja, niin hyllytys tapahtuu herkemmin.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Tinppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?




Mitään tarkkaa syytä ei annettu. Kielto vaan päälle. Raaka peli.  ???
--minä annan vebmasterin kuulla kunniansa >:(
[/quote]
Seuraava hyllytetty...  :D

Onko mulla lukihäirö, vai onko Timppa muuttunut Tinppaksi?  ??? Vai kopioiko joku Timppaa... Liikkis ehkä... Missä on Tino - eli Plini - eli tuleva nuar viljelijä.
[/quote]

Nykyään täytyy olla säästäväinen kaikessa. Tinppa on halvempi kirjoittaa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Miksi Timppa on hyllytetty?
Meikäläisen hyllytyksen syy oli aikoinaan Auliksen haukkuminen kuulemma .

No mitäs näistä . Tervetuloa takaisin Timppa .  ;)