Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen  (Luettu 2721 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22114
kepun kelmi-korhonen eilisillan yle-uutisissa, kepun uutisyhtiöstä media-harakka, käytävästä valtataistelusta.

korhosella käsitys, jotta lakien mukaan osakas määrää yhtiössä.

Eiköhän uutisista, jotka korhosen ympärillä pyörivät, ole käynyt tyystin selväksi, jotta alaluokalla aikoinaan, kun kelmin luokassa on opetettu suomenkielen sanaa laki ja varsinkin sen merkitystä, kelmi-korhonen on tuona päivänä ollut pois koulusta.

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen
kepun kelmi-korhonen eilisillan yle-uutisissa, kepun uutisyhtiöstä media-harakka, käytävästä valtataistelusta.

korhosella käsitys, jotta lakien mukaan osakas määrää yhtiössä.

Eiköhän uutisista, jotka korhosen ympärillä pyörivät, ole käynyt tyystin selväksi, jotta alaluokalla aikoinaan, kun kelmin luokassa on opetettu suomenkielen sanaa laki ja varsinkin sen merkitystä, kelmi-korhonen on tuona päivänä ollut pois koulusta.

Korhonen apinoi Arvo Korsimoa, häikäilemätöntä peluria.

Kelmi unohtaa, että nyt ei enää eletä 1950-lukua, jolloin tiedonvälitys oli vähäistä ja rajoitettua.

Kelmi saa todennäköisesti jatkot kepun puoluekokouksessa, senverran pimeää sakkia....mutta tavallinen äänestäjä ei sulata Kelmin touhuja, vaan kepu lähtee oppositioon.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Arvo_Korsimo

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3148823

Viimeksi muokattu: 03.06.10 - klo:08:14 kirjoittanut Ukkovarvas

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen
kepun kelmi-korhonen eilisillan yle-uutisissa, kepun uutisyhtiöstä media-harakka, käytävästä valtataistelusta.

korhosella käsitys, jotta lakien mukaan osakas määrää yhtiössä.

Eiköhän uutisista, jotka korhosen ympärillä pyörivät, ole käynyt tyystin selväksi, jotta alaluokalla aikoinaan, kun kelmin luokassa on opetettu suomenkielen sanaa laki ja varsinkin sen merkitystä, kelmi-korhonen on tuona päivänä ollut pois koulusta.

Korhonen apinoi Arvo Korsimoa, häikäilemätöntä peluria.

Kelmi unohtaa, että nyt ei enää eletä 1950-lukua, jolloin tiedonvälitys oli vähäistä ja rajoitettua.

Kelmi saa todennäköisesti jatkot kepun puoluekokouksessa, senverran pimeää sakkia....mutta tavallinen äänestäjä ei sulata Kelmin touhuja, vaan kepu lähtee oppositioon.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Arvo_Korsimo

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3148823

  Paavo Väyrynen ja Jarmo Korhonen ovat parhaat johtajat kepulle. Paljastavat kepun todellisen luonteen. Muut yrittävät sitä peitellä. ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen
Korhonenhan voi parantaa tapansa.Hän on tehnyt vääriä valintoja,mutta voi hyvinkin ottaa opikseen.Eemeli itse näyttää toivottomalta tapaukselta >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

  • Vieras
Simmolla lyhyt muisti
Korhonenhan voi parantaa tapansa.Hän on tehnyt vääriä valintoja,mutta voi hyvinkin ottaa opikseen.Eemeli itse näyttää toivottomalta tapaukselta >:(

  Korhonen lupasi parantaa tapansa ,kun oli viimeksi kokousväen edessä. Mitä on tapahtunut? Mies jatkaa samalla jossei pahemmallakin linjalla. Eikä ne ole mitään valintoja, vaan harkittuja suunnitelmia säilyttää paikka. Siis oman edun tavoittelija
  Jos ja kun Korhonen tiputetaan , niin pohojalaaset valihtoo Korkosen suurella äänivyöryllä eduskuntaan. Sellaasia net on ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Simmolla lyhyt muisti


  Korhonen lupasi parantaa tapansa ,kun oli viimeksi kokousväen edessä. Mitä on tapahtunut? Mies jatkaa samalla jossei pahemmallakin linjalla. Eikä ne ole mitään valintoja, vaan harkittuja suunnitelmia säilyttää paikka. Siis oman edun tavoittelija
  Jos ja kun Korhonen tiputetaan , niin pohojalaaset valihtoo Korkosen suurella äänivyöryllä eduskuntaan. Sellaasia net on ;D
--siinä on kaksi tasavahvaa edustajaa,toivottavasti Laaninen voittaa,sillä Korhosen valinta voi johtaa suureen kriisiin kepun sisällä.(vai oliko ehkä nimi Laatikainen)?
[/quote]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen
Korhonenhan voi parantaa tapansa.Hän on tehnyt vääriä valintoja,mutta voi hyvinkin ottaa opikseen.Eemeli itse näyttää toivottomalta tapaukselta >:(

merisalokin lupasi parantaa sen sykkyrä huijauksen jälkeen ja niin on tehnytkin 8)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen
Korhonenhan voi parantaa tapansa.Hän on tehnyt vääriä valintoja,mutta voi hyvinkin ottaa opikseen.Eemeli itse näyttää toivottomalta tapaukselta >:(

merisalokin lupasi parantaa sen sykkyrä huijauksen jälkeen ja niin on tehnytkin 8)

Meinaakko, ettei ole jäänyt senjälkeen kiinni ????

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen
Korhonenhan voi parantaa tapansa.Hän on tehnyt vääriä valintoja,mutta voi hyvinkin ottaa opikseen.Eemeli itse näyttää toivottomalta tapaukselta >:(

merisalokin lupasi parantaa sen sykkyrä huijauksen jälkeen ja niin on tehnytkin 8)

Meinaakko, ettei ole jäänyt senjälkeen kiinni ????


onhan tämä viimeinen kupru paljon isompi ja mukaan hän sai koko pellekepuporukan ja muutaman  narsistisen psykopaatin kokoomuksesta ;D

näin tekee parannuksen tehnyt helluntaievankelista :P

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen
Korhonenhan voi parantaa tapansa.Hän on tehnyt vääriä valintoja,mutta voi hyvinkin ottaa opikseen.Eemeli itse näyttää toivottomalta tapaukselta >:(

merisalokin lupasi parantaa sen sykkyrä huijauksen jälkeen ja niin on tehnytkin 8)

Meinaakko, ettei ole jäänyt senjälkeen kiinni ????


onhan tämä viimeinen kupru paljon isompi ja mukaan hän sai koko pellekepuporukan ja muutaman  narsistisen psykopaatin kokoomuksesta ;D

näin tekee parannuksen tehnyt helluntaievankelista :P

Mikäs se oli se varsinainen kupru, vaalituen lisäksi, joka ei ole laitonta ????
Vai ookko sitä mieltä, että maakuntien ehdokkaita ei saa tukea ????

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen


näin tekee parannuksen tehnyt helluntaievankelista :P
[/quote]--onko ihan evankelista? Enpä' oikein usko tuota.Ei evankelistaksi pääse kuka tahansa.Täytyy olla nuhteeton maineeltaan.Missä päin vaikuttaa,jotta voin ottaa selvää asiasta.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Huumorimiehiä, tämä kelmi-korhonen


näin tekee parannuksen tehnyt helluntaievankelista :P
--onko ihan evankelista? Enpä' oikein usko tuota.Ei evankelistaksi pääse kuka tahansa.Täytyy olla nuhteeton maineeltaan.Missä päin vaikuttaa,jotta voin ottaa selvää asiasta.
[/quote]

Eikös evankeliumia saa levittää jos on tehnyt parannuksen