Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jumalan valittu kansa.  (Luettu 12938 kertaa)

jeep

• Vieras
Jumalan valittu kansa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010053111767913_ul.shtml

Mitäköhän se Suomen ulkoministeri mahtaa sanoa ?

Sepedeus

• Vieras
Vs: Jumalan valittu kansa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010053111767913_ul.shtml

Mitäköhän se Suomen ulkoministeri mahtaa sanoa ?

No se joka puolustaa Hamasia, puolustaa myös kaikkia terroristeja. ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Eiks tää ollukkaan c-alueen maidontuottajia koskeva ketju, kuten otsikosta aattelin  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Täpinäreiska

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mikä tässä on niin ihmeellistä? Israel ilmoittaa ettei laske saattuetta perille. Oisko joskus ollut kuormassa muutakin kuin sideharsoa ja maitojauhetta..? Arabit ei usko. Israel lähettää sotilaat paikalle. Matkustajat käy kimppuun kirveiden ja puukkojen kanssa. Mitä siinä pitäisi tehdä..?  Maailma tuomitsee Israelin toimet, sehän on selvä..
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Eiks tää ollukkaan c-alueen maidontuottajia koskeva ketju, kuten otsikosta aattelin  :D

Ja minä kun luulin että kyseessä ovat etelän jyväjampat jotka vaativat helpon elämän jatkumista loputtomiin unohtaen sen että viljan viljely kasvaa yhä enemmän myös pohjoisessa....Sattuneesta syystä.

Sepedeus

• Vieras

Ja minä kun luulin että kyseessä ovat etelän jyväjampat jotka vaativat helpon elämän jatkumista loputtomiin unohtaen sen että viljan viljely kasvaa yhä enemmän myös pohjoisessa....Sattuneesta syystä.

Tää kepulaasen ihanneyhteiskunnan hölmöys, viljelyn siirtäminen pohjoiseen , on samaa sorttia kuin neukkulan ajatus tehdä aavikoista puuvillapeltoa. ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Tää kepulaasen ihanneyhteiskunnan hölmöys, viljelyn siirtäminen pohjoiseen , on samaa sorttia kuin neukkulan ajatus tehdä aavikoista puuvillapeltoa. ;D

Kuinka niin viljely on siirretty tänne pohjoiseen?? Eipä se näy täällä päin. Itse asiassa täällä päin olisi paljon hyödyntämätöntä pellonraivauspotentiaalia.

Viimeksi muokattu: 31.05.10 - klo:17:54 kirjoittanut Luomujussi

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei israelin sotilaat aiheetta kimppuun käy.
Kui mää ain olen paras?

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Ei israelin sotilaat aiheetta kimppuun käy.

Eihän ne jumalan valitut roistot sitä tee ilman omia tarkoitusperiään.

farmex

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Aatulta jäi homma pahasti kesken aikoinaan. Juutalaisterrorivaltio ei halua rauhaa Lähi-Itään,vaan sorto päällä koko ajan.

Sepedeus

• Vieras
Aatulta jäi homma pahasti kesken aikoinaan. Juutalaisterrorivaltio ei halua rauhaa Lähi-Itään,vaan sorto päällä koko ajan.

Kyllä tilanne on sellainen ,että "iipot" olis välimeressä ,elleivät itse pitäisi puoliaan.
Toisekseen koko sotku on eurooppalaisten aiheuttama. Britit pitivät palestiinaa ja koko lähi-itää pitkään hallinnassaan. Kun Israelin valtio luotiin, niin se oli eurooppalaisten luomus. Kyllä eu:n pitää nyt puolustaa luomustaan ;D

Ukkovarvas

• Vieras

Kyllä tilanne on sellainen ,että "iipot" olis välimeressä ,elleivät itse pitäisi puoliaan.
Toisekseen koko sotku on eurooppalaisten aiheuttama. Britit pitivät palestiinaa ja koko lähi-itää pitkään hallinnassaan. Kun Israelin valtio luotiin, niin se oli eurooppalaisten luomus. Kyllä eu:n pitää nyt puolustaa luomustaan ;D

Jep jep, vielä sata vuotta sitten juutalaiset ja arabit elivät hyvässä sovussa naapureina, sitten tulivat sivistyskansat Englanti ja Ranska.....ja sitten ei enää elettykään sovussa.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Niin mutta eikö juutalaisvaltiokin ollut joidenkin länsimaiden suojeluksessa??

Sepedeus

• Vieras

Jep jep, vielä sata vuotta sitten juutalaiset ja arabit elivät hyvässä sovussa naapureina, sitten tulivat sivistyskansat Englanti ja Ranska.....ja sitten ei enää elettykään sovussa.

Näinhän se on. Näille ristityille sivistyskansoille juutalaiset ovat olleet 2000 vuotta Jeesuksen tappajia. Hieman ristiriitainen juttu, kun uskovat kuitenkin näin pääsevänsä taivaaseen. Siitä pitäis kiittää juutalaisia ;D

Sepedeus

• Vieras

Niin mutta eikö juutalaisvaltiokin ollut joidenkin länsimaiden suojeluksessa??

Taitaa sulla olla hieman aukkoa historiassa. Kyllä juutalaiset ovat saaneet itse hoitaa puolustuksen. Aika lähellä oli se luhistuminen silloin -73 kun Golda Meir kävi atlantin takana pyytämässä lisää aseita. Sittenhän Siilasvuo oli aselepoa solmimassa Suez -Kairo valtatiellä kilometripylväällä 101.