Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mavi vaatii kylvämään !  (Luettu 4762 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Mavi vaatii kylvämään !
Armoa ei Mavi anna vaan vaatii että kylvää pitää uudelleen ja pian vesituhopellot .Samalla varoittaa liian märkien peltojen kylvämisestä.
Mavissa asuu kaikki maailman viisaus sen olen huommannut kun olen sinne ollut yhteydessä ja varsingin sen johtajaan Tenholaan.Tämä ei ole moite vaan vilpitön kehu,mihin joutuisimme jos ei Mavia olisi.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Mavi= Maaseudun*****iluvirasto

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Mavi= Maaseudun*****iluvirasto

 hyviä kylvösäitä. Onnistuu vaikka soutuveneellä.  http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2168811

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Onhan riisi ihan potenttiaalinen kasvi :D Mitähän on D-arvo ?
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Onhan riisi ihan potenttiaalinen kasvi :D Mitähän on D-arvo ?

D-arvo on parempi kuin C-arvo. A on aika arvoton, B on jo varsin hyvä  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Mut jos on kova D-arvo, nousee rasva% helposti kans. Nähty on. Naisten pukkaris :-*
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Mut jos on kova D-arvo, nousee rasva% helposti kans. Nähty on. Naisten pukkaris :-*

JUU  :o :o :o !!! Mulla on aina iso kaira mukana pukkareissa jotta voin itse todeta tämän asian  :D Mutta en kerro miten, en halua antaa sorkkikselle liikaa vinkkejä.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Mut jos on kova D-arvo, nousee rasva% helposti kans. Nähty on. Naisten pukkaris :-*

JUU  :o :o :o !!! Mulla on aina iso kaira mukana pukkareissa jotta voin itse todeta tämän asian  :D Mutta en kerro miten, en halua antaa sorkkikselle liikaa vinkkejä.
Seiväskairaa varmaan tarviitkin , ikä mies eikä enä se.....  :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Mut jos on kova D-arvo, nousee rasva% helposti kans. Nähty on. Naisten pukkaris :-*

JUU  :o :o :o !!! Mulla on aina iso kaira mukana pukkareissa jotta voin itse todeta tämän asian  :D Mutta en kerro miten, en halua antaa sorkkikselle liikaa vinkkejä.
Seiväskairaa varmaan tarviitkin , ikä mies eikä enä se.....  :D

Kyllä se... sillai.. mut ku ei muista .... että mitä??  ;D

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Mavi= Maaseudun*****iluvirasto

 hyviä kylvösäitä. Onnistuu vaikka soutuveneellä.  http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2168811


Kaupunkilaisille se on kriisi, kun  ei tulekaan helteitä, eikä tarkene terassilla lipittää kaljaa.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Onks Joharan kaira eri asia kuin se kaira, mistä Emo-Heikki aina puhuu  ??? Maalainen ei tajuu  ;)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Armoa ei Mavi anna vaan vaatii että kylvää pitää uudelleen ja pian vesituhopellot .Samalla varoittaa liian märkien peltojen kylvämisestä.
Mavissa asuu kaikki maailman viisaus sen olen huommannut kun olen sinne ollut yhteydessä ja varsingin sen johtajaan Tenholaan.Tämä ei ole moite vaan vilpitön kehu,mihin joutuisimme jos ei Mavia olisi.

Säännöt on sääntöjä,ne ovat olleet tiedossa tukipapereita täytettäessä.Myös mahdolliset sanktiot.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Onks Joharan kaira eri asia kuin se kaira, mistä Emo-Heikki aina puhuu  ??? Maalainen ei tajuu  ;)

Juu  ;D Mun kaira on rouvassa vähemmän aikaa kuin emoheikin.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mavi vaatii kylvämään !
Onks Joharan kaira eri asia kuin se kaira, mistä Emo-Heikki aina puhuu  ??? Maalainen ei tajuu  ;)

Juu  ;D Mun kaira on rouvassa vähemmän aikaa kuin emoheikin.


Emoheikin vaimon kanssa riiustelet ja kehutkin vielä täällä .  :o :o :o :-\

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mavi vaatii kylvämään !

Onks Joharan kaira eri asia kuin se kaira, mistä Emo-Heikki aina puhuu  ??? Maalainen ei tajuu  ;)
[/quote]

Juu  ;D Mun kaira on rouvassa vähemmän aikaa kuin emoheikin.


Siis kuka nyt oli kairoineen kenenkin rouvassa ja minkä aikaa  ??? Kaino neito ihan punastuu...
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.