Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pekka haavisto  (Luettu 4626 kertaa)

teppoteponpoika

Vs: pekka haavisto
Tavja on lesbo ja se hävettää aina kun joku ottaa Suomen presidentin puheeksi maailmalla. Jossain vaiheessa ne kysyy "by the way, I've heard..."

Nyt punaviheriköt tarjoavat sitten ihka oikeaa julkihomoa, jolla saattaisi tietenkin olla vähän ahdasta matkustella, kun 77 maassa homostelu on rikos ja 7 maassa (mm. somalia ja sudan) siitä lähtee henki.

Sopii mulle, siis se henki lähtee
.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: pekka haavisto
Tavja on lesbo ja se hävettää aina kun joku ottaa Suomen presidentin puheeksi maailmalla. Jossain vaiheessa ne kysyy "by the way, I've heard..."

Nyt punaviheriköt tarjoavat sitten ihka oikeaa julkihomoa, jolla saattaisi tietenkin olla vähän ahdasta matkustella, kun 77 maassa homostelu on rikos ja 7 maassa (mm. somalia ja sudan) siitä lähtee henki.

Sopii mulle, siis se henki lähtee
.

  Kepulaaset sairastaa homofobiaa. Ei homoja tarvitse pelätä, ei ne pure. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Haavisto

  Jotkut homot kyllä ärsyttää ,kun pyrkivät saamaan homoudellaan jotain etuja. Kuten tää karjatilan emäntä homo ja isäntä homo muutaman vuoden takaa. ;D

Viimeksi muokattu: 25.05.10 - klo:15:37 kirjoittanut Sepedeus

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: pekka haavisto
Tavja on lesbo ja se hävettää aina kun joku ottaa Suomen presidentin puheeksi maailmalla. Jossain vaiheessa ne kysyy "by the way, I've heard..."

Nyt punaviheriköt tarjoavat sitten ihka oikeaa julkihomoa, jolla saattaisi tietenkin olla vähän ahdasta matkustella, kun 77 maassa homostelu on rikos ja 7 maassa (mm. somalia ja sudan) siitä lähtee henki.

Sopii mulle, siis se henki lähtee
.

Sä et sitten ole uskaltanut mennä Somalimaahan käymään? Pekka Haavisto on!
Antti Heikkilä

Sepedeus

  • Vieras
Vs: pekka haavisto
Tavja on lesbo ja se hävettää aina kun joku ottaa Suomen presidentin puheeksi maailmalla. Jossain vaiheessa ne kysyy "by the way, I've heard..."

Nyt punaviheriköt tarjoavat sitten ihka oikeaa julkihomoa, jolla saattaisi tietenkin olla vähän ahdasta matkustella, kun 77 maassa homostelu on rikos ja 7 maassa (mm. somalia ja sudan) siitä lähtee henki.

Sopii mulle, siis se henki lähtee
.

Sä et sitten ole uskaltanut mennä Somalimaahan käymään? Pekka Haavisto on!

  Missään en oo nähny niin paljon homoja kuin Egyptin armeijassa. Mä luulen että talebaneissakin on paljon homoja. ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: pekka haavisto
Venäjän erikoisjoukotkin on homoja.

http://fi.wikipedia.org/wiki/OMON



Tuossa peilikuva...
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: pekka haavisto
Venäjän erikoisjoukotkin on homoja.

http://fi.wikipedia.org/wiki/OMON



Tuossa peilikuva...
Hämääks ne jotenkin . Kumpi niistä on Sepe .  ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: pekka haavisto

   Haavisto olis hyvä pressa. Menis juuri kuten pitääkin. Ensi nainen ja sit homo. Kaikki nämä ovat parempia kuin uusi Kekkonen kepusta ;D
[/quote]

----Silloin oli ajat toiset ja Kekkonen hoiti asiat hyvin.Neuvostoliittoa oli pakko mielistellä >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: pekka haavisto

   Haavisto olis hyvä pressa. Menis juuri kuten pitääkin. Ensi nainen ja sit homo. Kaikki nämä ovat parempia kuin uusi Kekkonen kepusta ;D

----Silloin oli ajat toiset ja Kekkonen hoiti asiat hyvin.Neuvostoliittoa oli pakko mielistellä >:(
[/quote]

   Simmokin on näitä suomettujia ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: pekka haavisto
Tavja on lesbo ja se hävettää aina kun joku ottaa Suomen presidentin puheeksi maailmalla. Jossain vaiheessa ne kysyy "by the way, I've heard..."

Nyt punaviheriköt tarjoavat sitten ihka oikeaa julkihomoa, jolla saattaisi tietenkin olla vähän ahdasta matkustella, kun 77 maassa homostelu on rikos ja 7 maassa (mm. somalia ja sudan) siitä lähtee henki.

Sopii mulle, siis se henki lähtee
.


mikäs se islannin pressa on sekä saksan ulkoministeri ??? ???

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: pekka haavisto
ne onkki ulkomaan pellei!                                    mutta eikös eräässä puolueessa ole pääpässinä suikki?      aina vonkaamassa suihin jotta ei jää vastuuta!                          mitenkähän hankki sen tytön eukolleen?   oliskohan naapuriapu mitään?                                         mikä vitub väli on kumpaa himoittee jos vain hommat hoitaa kunnolla?     ei ne kysy opamankaan perästä että kuis seisoo!