Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kännitopic  (Luettu 9019 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Kännitopic
Huh, melkein join vesilasista vaikka piti Long Johnia ottaa onneksi huomasin.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Kännitopic
saarenmaata...

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Kännitopic
Saunalonkerokin vielä juomatta (no ei sitä kyl jutuista huomaa). Ja taitaa jäädäkin, oon jättäny melkein kokonaan pois. Mut vapuksi emäntä toi 4x0.5 l oikeiaa lonkeroa (Alkosta). Yx vielä olis jäljellä niistä...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Jerry Jee

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 359
Vs: Kännitopic
Hyvä asia,olen kanssa jättänyt viinakset.
Huono asia,en muista minne.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kännitopic
Saunalonkerokin vielä juomatta (no ei sitä kyl jutuista huomaa). Ja taitaa jäädäkin, oon jättäny melkein kokonaan pois. Mut vapuksi emäntä toi 4x0.5 l oikeiaa lonkeroa (Alkosta). Yx vielä olis jäljellä niistä...

Laita ne juomat jonnekin jemmaan. Kyllä niille vielä käyttöä löytyy...

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kännitopic
Hyvä asia,olen kanssa jättänyt viinakset.
Huono asia,en muista minne.

Kyllä ne löytyy , tavarat aina samaan paikkaan .

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Kännitopic
Ota pari neuovoa antavaa kyllä pitäs löytyä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kännitopic
Ota pari neuovoa antavaa kyllä pitäs löytyä.

Montakos olet ottanut

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kännitopic
2,66 litraa 3-olutta tänään. Aika paljon vanhalle ukolle ilman vessassa käyntiä  ??? Ennätys on 27 pullollista kepua ja sitten vielä yhdelle baariin  :D Mut se oli silloin kun viinan vaaroista ei ollut kukaan varoitamassa. Onneksi Tuulia on nyt meidän yhteisenä alkomertinä täällä häärimässä.

Ai niin. Kerran join 1,55 litraa Finlandiaa 11 tunnissa pohjiksi  :D Eipä kuolema korjanut vaikka kirjoissa oli delirium tremensin rajana sen painoiselle 0,7 litraa. Sen jälkeen en ole kirjoihin uskonut  8)

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Kännitopic
2,66 litraa 3-olutta tänään. Aika paljon vanhalle ukolle ilman vessassa käyntiä  ??? Ennätys on 27 pullollista kepua ja sitten vielä yhdelle baariin  :D Mut se oli silloin kun viinan vaaroista ei ollut kukaan varoitamassa. Onneksi Tuulia on nyt meidän yhteisenä alkomertinä täällä häärimässä.

Ai niin. Kerran join 1,55 litraa Finlandiaa 11 tunnissa pohjiksi  :D Eipä kuolema korjanut vaikka kirjoissa oli delirium tremensin rajana sen painoiselle 0,7 litraa. Sen jälkeen en ole kirjoihin uskonut  8)

Kylä kais sitä kännisä jua vaikka kuinka paalajo, mutta rapulaa pitkittämällä se onkisitte jo ammattimiästen hommia! :P ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kännitopic
2,66 litraa 3-olutta tänään. Aika paljon vanhalle ukolle ilman vessassa käyntiä  ??? Ennätys on 27 pullollista kepua ja sitten vielä yhdelle baariin  :D Mut se oli silloin kun viinan vaaroista ei ollut kukaan varoitamassa. Onneksi Tuulia on nyt meidän yhteisenä alkomertinä täällä häärimässä.

Ai niin. Kerran join 1,55 litraa Finlandiaa 11 tunnissa pohjiksi  :D Eipä kuolema korjanut vaikka kirjoissa oli delirium tremensin rajana sen painoiselle 0,7 litraa. Sen jälkeen en ole kirjoihin uskonut  8)
Amatöörimäistä. Mää oon kumonnu jo 3.5 litraa Hollandia-halpiskaljaa. Jos vielä 2 litraa jois ni sais ton pelin katottua loppuun.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Verku

Vs: Kännitopic
Jalasjärveläistä juustoa ja pullo Amaronea...... Kaljaa ei jaksa lipittää enää millään....... :)
Kypsä tapaus

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kännitopic
2,66 litraa 3-olutta tänään. Aika paljon vanhalle ukolle ilman vessassa käyntiä  ??? Ennätys on 27 pullollista kepua ja sitten vielä yhdelle baariin  :D Mut se oli silloin kun viinan vaaroista ei ollut kukaan varoitamassa. Onneksi Tuulia on nyt meidän yhteisenä alkomertinä täällä häärimässä.

Ai niin. Kerran join 1,55 litraa Finlandiaa 11 tunnissa pohjiksi  :D Eipä kuolema korjanut vaikka kirjoissa oli delirium tremensin rajana sen painoiselle 0,7 litraa. Sen jälkeen en ole kirjoihin uskonut  8)
Amatöörimäistä. Mää oon kumonnu jo 3.5 litraa Hollandia-halpiskaljaa. Jos vielä 2 litraa jois ni sais ton pelin katottua loppuun.
Höh. Jaa maahanko olet kumonnut. Eihän tuossa ole kuin 3,8% tehoaineita  :D Halvalla ei saa hyvää.

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Kännitopic
Alkoholi on hermomyrkkyä, se tuhoaa aivosoluja, ne on sitten menetetty ainiaaksi.
Jokaisen juomakerran jälkeen ihminen on entistä tyhmempi.

Lopettakaa ajoissa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kännitopic
2,66 litraa 3-olutta tänään. Aika paljon vanhalle ukolle ilman vessassa käyntiä  ??? Ennätys on 27 pullollista kepua ja sitten vielä yhdelle baariin  :D Mut se oli silloin kun viinan vaaroista ei ollut kukaan varoitamassa. Onneksi Tuulia on nyt meidän yhteisenä alkomertinä täällä häärimässä.

Ai niin. Kerran join 1,55 litraa Finlandiaa 11 tunnissa pohjiksi  :D Eipä kuolema korjanut vaikka kirjoissa oli delirium tremensin rajana sen painoiselle 0,7 litraa. Sen jälkeen en ole kirjoihin uskonut  8)
Amatöörimäistä. Mää oon kumonnu jo 3.5 litraa Hollandia-halpiskaljaa. Jos vielä 2 litraa jois ni sais ton pelin katottua loppuun.
Höh. Jaa maahanko olet kumonnut. Eihän tuossa ole kuin 3,8% tehoaineita  :D Halvalla ei saa hyvää.
Köyhän tarvii ostaa halpaa. ;D Ja 4.2 muuten.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159