Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe lakko alkaa sittenkin  (Luettu 1445 kertaa)

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
lakko alkaa sittenkin
harmittava takaisku suomalaisille viljelijöille, elintarvike alan lakko alkaa.. kaupat paikkaavat vajeen ulkomaan tuonnilla  >:(
ja pohjoiset päälle..

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: lakko alkaa sittenkin
harmittava takaisku suomalaisille viljelijöille, elintarvike alan lakko alkaa.. kaupat paikkaavat vajeen ulkomaan tuonnilla  >:(
ja naapurimaiden elintarviketyöläiset hurraavat,mennään paperiliiton viitoittamaa tietä ???
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: lakko alkaa sittenkin
Joukossa tyhmyys tiivistyy, varsinkin jos sillä on joukkovoimaa.

Minä hennon lähettää SEL:lle laskun jos tulee tappioita minulle.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Limppari

  • Vieras
Vs: lakko alkaa sittenkin
Iltasella, kun olin viemässä paska-tilsaa pellolle pysäytti puolituttu ay-aktiivi ja kehu, että viis minuuttia sitten tuli textari lakon alkamisesta.

Sitten alko tää palopuhe työntekijöiden sorrosta ja kärsimyksistä, kun asunto-lainatkin pitäis hoitaa...

Mä sanoin, että eiks ne siatkin kärsi, kun ei niitä aikonaan noudeta ja tilat loppuu.

Tää tohkeissaan että "PITIKÖ NE SIATKIN NY JUURI TÄHÄN KAHINAAN SIÄMENTÄÄ"

Voi tsiisus tätä suomen proletariaattia. :o

Veeti

  • Vieras
Vs: lakko alkaa sittenkin
Iltasella, kun olin viemässä paska-tilsaa pellolle pysäytti puolituttu ay-aktiivi ja kehu, että viis minuuttia sitten tuli textari lakon alkamisesta.

Sitten alko tää palopuhe työntekijöiden sorrosta ja kärsimyksistä, kun asunto-lainatkin pitäis hoitaa...

Mä sanoin, että eiks ne siatkin kärsi, kun ei niitä aikonaan noudeta ja tilat loppuu.

Tää tohkeissaan että "PITIKÖ NE SIATKIN NY JUURI TÄHÄN KAHINAAN SIÄMENTÄÄ"

Voi tsiisus tätä suomen proletariaattia. :o

Kauppa on jo tehnyt sopimuksia ulkomaisten tuotteitten hankkimisesta hyllyille....ehkä pysyvästi.

Elintarviketyöläiset kaivavat omaa hautaansa.  

Usein ulkomainen tuote on enemmän lähiruokaa ja ekologisempaa kuin kaukana tundralla korkeilla tukiaisilla tuotettu....eimi. ruåtsalainen maito. 

Viimeksi muokattu: 05.05.10 - klo:04:43 kirjoittanut Veeti

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: lakko alkaa sittenkin
harmittava takaisku suomalaisille viljelijöille, elintarvike alan lakko alkaa.. kaupat paikkaavat vajeen ulkomaan tuonnilla  >:(
   Kohtapuoliin Tuulia rupee tilaileen tuotteita Agron viljelijöiltä    :D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: lakko alkaa sittenkin
Iltasella, kun olin viemässä paska-tilsaa pellolle pysäytti puolituttu ay-aktiivi ja kehu, että viis minuuttia sitten tuli textari lakon alkamisesta.

Sitten alko tää palopuhe työntekijöiden sorrosta ja kärsimyksistä, kun asunto-lainatkin pitäis hoitaa...

Mä sanoin, että eiks ne siatkin kärsi, kun ei niitä aikonaan noudeta ja tilat loppuu.

Tää tohkeissaan että "PITIKÖ NE SIATKIN NY JUURI TÄHÄN KAHINAAN SIÄMENTÄÄ"

Voi tsiisus tätä suomen proletariaattia. :o

Oisit sanonut että "älä käy joka viikonloppu perjantaina ja lauantaina tekemässä sitä maailman vallankumousta paikallisessa kuppilassa, alkaa asuntolainaan löytymään rahat." ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."