Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?  (Luettu 13025 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Tee näistä muovipalloista semmonen aitaus pihalle ja nosta sinne aitaukseen ne muksut sitten, kyllä ne siellä pysyy senaikaa kun olette navetassa ja saavatpahan samalla vähän raitista ulkoilmaa ...

Eikö tämä ole enemmän säilömistä kuin hoitamista?

Pitihän mun jotain ehdottaa ...

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Tee näistä muovipalloista semmonen aitaus pihalle ja nosta sinne aitaukseen ne muksut sitten, kyllä ne siellä pysyy senaikaa kun olette navetassa ja saavatpahan samalla vähän raitista ulkoilmaa ...

Eikö tämä ole enemmän säilömistä kuin hoitamista?

Pitihän mun jotain ehdottaa ...

No voi melkein sanoa, että parempi idea tuo oli kuin monet kuulemani!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Tee näistä muovipalloista semmonen aitaus pihalle ja nosta sinne aitaukseen ne muksut sitten, kyllä ne siellä pysyy senaikaa kun olette navetassa ja saavatpahan samalla vähän raitista ulkoilmaa ...

Eikö tämä ole enemmän säilömistä kuin hoitamista?

Pitihän mun jotain ehdottaa ...

No voi melkein sanoa, että parempi idea tuo oli kuin monet kuulemani!

Tee semmonen puolen hehtaarin aitaus ja pojille jalkapallo mukaan, niin sulla on jonain päivänä Turun palloseuran vasen laitahyökkääjä tiimissä ????

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Vasikan karsinassa niitä lapsia hoidetaan, aikaisemmin silppukorissa tietysti.

PikkuMullin Herkkua ruoaksi ja Melassileikettä välipalaksi.

Kyll siit hyvää täppäriainesta kasvaa. Punaposkista Jonnikkakuskia.

 ;D
...ja kun pienestä pitäen valettu lehmänpaskamuottiin, ei ymmärrä valittaa, kun ei tiedä paremmasta  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Palkkaa yksityisenhoidon tuella (kela) hoitaja kotiin, maksa siihen itse vähän lisää...

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
TÄH? Eiks lapset pitäis hoitaa itse?
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
TÄH? Eiks lapset pitäis hoitaa itse?
Eivät nykyajan vanhemmat jouda itse hoitamaan lapsiaan !!

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Miksei jouda? Kyllä joutaa jos tahtoa löytyy! Annatko sinä ventovieraiden ihmisten kasvattaa lapsesi?
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Miksei jouda? Kyllä joutaa jos tahtoa löytyy! Annatko sinä ventovieraiden ihmisten kasvattaa lapsesi?
No En Todellakaan anna! Hyvin harvat vanhemmat hoitavat itse tänä päivänä lapsensa, etkö tiennyt ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Miksei jouda? Kyllä joutaa jos tahtoa löytyy! Annatko sinä ventovieraiden ihmisten kasvattaa lapsesi?
No En Todellakaan anna! Hyvin harvat vanhemmat hoitavat itse tänä päivänä lapsensa, etkö tiennyt ???
Varmaan näin. Valitettavasti. Minä en ole antanut ventovieraiden kasvattaa...ja hyvät tuli! Vaati se kyllä venymistä ja joustoa aikanaan ihan 24/7, mutta satoa korjataan nyt kun oovat isompia. Fiksuja ja tasapainoisia tuli!
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Niin ja edelleen ennenkuin kukaan muu ehtii saivartelemaan, aika jännä on, että tuli fiksuja ja tasapainoisia, vaikka minä kasvatin ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Tinppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Niin ja edelleen ennenkuin kukaan muu ehtii saivartelemaan, aika jännä on, että tuli lesboja ja ylipainoisia, vaikka minä kasvatin

 ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Onko joku miettinyt miten lapsille käy jos antaa isovanhemmille kasvatusvastuun... Yhteiskunnan kehitys taantuu yhden sukupolven verran takaisin päin  ::)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Onko joku miettinyt miten lapsille käy jos antaa isovanhemmille kasvatusvastuun... Yhteiskunnan kehitys taantuu yhden sukupolven verran takaisin päin  ::)
Hahaa, väärin! Nykyisovanhemmat ovat moderneja, työssäkäyviä ihmisiä, joiden päivät ovat niin täysiä harrastuksineen ja tietotekniikoineen, etteivät he todellakaan edes joutaisi hoitamaan lastenlapsiaan... :D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Gallup:Karjatilan lapsien kesähoito?
Onko joku miettinyt miten lapsille käy jos antaa isovanhemmille kasvatusvastuun... Yhteiskunnan kehitys taantuu yhden sukupolven verran takaisin päin  ::)
Hahaa, väärin! Nykyisovanhemmat ovat moderneja, työssäkäyviä ihmisiä, joiden päivät ovat niin täysiä harrastuksineen ja tietotekniikoineen, etteivät he todellakaan edes joutaisi hoitamaan lastenlapsiaan... :D



Väärin! Isovanhemmat ovat molemmilta eläkkeellä, vanhoillisia, eivät tietokoneista piittaa, mutteivät jostakin syystä kolmikkoa vaivoiksensa huoli. Aikaa kyllä olis kaikilla. Taatusti taantuisi nuoriso vähintään puolitoista sukupolvea siinä seurassa!  Mutta että näin, hoidellaan itse sitten vaan traktoreiden hytissä ja lypsyaseman montussa...Ja jatketaan tehokasta työaikaa sitten kun ovat nukahtaneet.