Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voi voi kun simputetaan  (Luettu 1717 kertaa)

Maitopoika

  • Vieras
Voi voi kun simputetaan
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1481863
Eiköös noista nösseistä pitäis kasvattaa miehiä.Jos ryhmänjohtaja sattuu sanomaan jotai heti se on simputusta.saateri sanon minä.
No onhan siitä jo yli 30 vuotta aikaa kun itse olin armeijassa,silloin ei ollut mitään simputusta,aivan uusi ilmiö taas.Tehtiin ninkin esimies käski ja sillä hyvä,alokkaan ei tarvinnut ajatella yhtään mitään(Timpalle huom ;D nykyisin ajattelen itsenäisesti)kaikki hoitui ohjesäännön mukaan.Jios joku lipsui ryhmäkurista kaikki sitten meni tovin että maa tömisi.Se kuuluu puolustuvoimien periaatteisiin myös joukkuehenki,nykynörtit ei taida sitä oivaltaa.Valitettavasti.
PS onpa pari aliupseeria tullut perillisistä.ittellä muutama koukku laatassa.(ei hankkijan )

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Voi voi kun simputetaan
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1481863
Eiköös noista nösseistä pitäis kasvattaa miehiä.Jos ryhmänjohtaja sattuu sanomaan jotai heti se on simputusta.saateri sanon minä.
No onhan siitä jo yli 30 vuotta aikaa kun itse olin armeijassa,silloin ei ollut mitään simputusta,aivan uusi ilmiö taas.Tehtiin ninkin esimies käski ja sillä hyvä,alokkaan ei tarvinnut ajatella yhtään mitään(Timpalle huom ;D nykyisin ajattelen itsenäisesti)kaikki hoitui ohjesäännön mukaan.Jios joku lipsui ryhmäkurista kaikki sitten meni tovin että maa tömisi.Se kuuluu puolustuvoimien periaatteisiin myös joukkuehenki,nykynörtit ei taida sitä oivaltaa.Valitettavasti.
PS onpa pari aliupseeria tullut perillisistä.ittellä muutama koukku laatassa.(ei hankkijan )

  Täytyy sanoa että en haluaisi joutua tuollaisen porukan kanssa tositilanteeseen.  Kyllä sotiminen on senverran kovaa touhua ,että pikku *****ilu alokasaikana kuuluu koulutukseen. :D

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Voi voi kun simputetaan
Ja Loordi tais simputtaa esimiehiäänkin ( ylivääpeli, kokelas, alikessu ). Ihme kun 11 kk pitivät ja lähellä oli etteivät ylentäneet jo lähtiessä.... ;D ;D Nyttemmin senkin ihmeen on jo monesti nähnyt ja kerrattukin on ihan mukavasti. Kertauksissa vain tehtävät oli sen verta vaativia, että huomasin viikon valmennusjakson riittävän samaan tietotaitoon kuin nykyään tuo vuosi. Vaan eipä siinä tyhjää odotetakaan eikä hyppäillä. Tehostusta pitäis laittaa koko laitokseen ja pojat pitää kuin kiven sisässä.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Voi voi kun simputetaan
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1481863
Eiköös noista nösseistä pitäis kasvattaa miehiä.Jos ryhmänjohtaja sattuu sanomaan jotai heti se on simputusta.saateri sanon minä.
No onhan siitä jo yli 30 vuotta aikaa kun itse olin armeijassa,silloin ei ollut mitään simputusta,aivan uusi ilmiö taas.Tehtiin ninkin esimies käski ja sillä hyvä,alokkaan ei tarvinnut ajatella yhtään mitään(Timpalle huom ;D nykyisin ajattelen itsenäisesti)kaikki hoitui ohjesäännön mukaan.Jios joku lipsui ryhmäkurista kaikki sitten meni tovin että maa tömisi.Se kuuluu puolustuvoimien periaatteisiin myös joukkuehenki,nykynörtit ei taida sitä oivaltaa.Valitettavasti.
PS onpa pari aliupseeria tullut perillisistä.ittellä muutama koukku laatassa.(ei hankkijan )

Jep, noihin aikoihin alikessu vietiin kiiruusti hoitoon jos tämä erehtyi  vahingossa sanomaan mopoille yhdenkin kauniin sanan.  :D

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Voi voi kun simputetaan
Se on näköjään yhden miehen sotaa nykyisin,yhteishenki puuttuu jota pitäisi ja tarvitsee olla armeijassa.Eipä käy kateeksi nykyajan ryhmänjohtajia, paska homma se sillonkin oli,mutta tulipahan tehtyä.

liikkis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: Voi voi kun simputetaan
Minä suoritin varusmiepalveluksen aikananaan Pääesikunnassa Tietotekniikkaosastolla.
Palvelukseni suoritin tapani mukaan parhain arvosanoin. Minut jopa ylennettiin vänrikiksi
upseerikokelaskauden puolivälissä. Tapaus on ainutkertainen rauhan aikana.

-liikkis-