Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veeti erotetaan kokoomuksesta  (Luettu 4648 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Veeti erotetaan kokoomuksesta
Mulla on muutamia tuttuja kokoomuslaisia,jotka lukevat kauhuissaan noita Veetin kirjoituksia.
He eivät usko,että Veeti on kokoomuslainen,vaan demari.He sanovat, että jos he saavat henkilöllisyyden selville ,niin tuollainen erotetaan puolueesta ilman muuta.
Vielä he luulevat,että Veeti on piilodemari,koska eivät tunnista kirjoituksista kokoomuslaiseksi.
Toivottavasti he saavat henkilöstä selvyyden,silloin Veeti saa kenkää kokkareista.
Veeti laittaa sitten sille yhden miehen puolueelle nimeksi:Tukien leikkaajien puolue.
Vai keksiikö joku paremman nimen ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eikös Kokoomuksessa ole tilaa omille mielipiteille?

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eikös Kokoomuksessa ole tilaa omille mielipiteille?

Joo toki, mut tälle kasarilaiselle sukutilameiningille oikea porvari haistattaa v 2010 pitkät.... Tällä mennään.  8)
Skepu ja persut ovat perheviljely ja sukutilapoikien oma kuoleva viiteryhmänsä.  ;)
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eikös Kokoomuksessa ole tilaa omille mielipiteille?

Joo toki, mut tälle kasarilaiselle sukutilameiningille oikea porvari haistattaa v 2010 pitkät.... Tällä mennään.  8)
Skepu ja persut ovat perheviljely ja sukutilapoikien oma kuoleva viiteryhmänsä.  ;)

Eli Koksuista ei saa potkuja jos puhuu erilailla kuin mitä puolueohjelmassa määrätään? Saako Kepusta? Kyselen kun en tiedä tällaisista mitään..

Oletko Sinä UCD oikea porvari? Tuo määrittelysi mukaan siis? Tätä kysyn koska en ole analysoinut kaikkia kirjoituksiasi.

Liittyykö tuo UCD jotenkin Udo Dirkschneideriin? Tätä kysyn koska vanha saksalainen heavymusiikki on kiinnostavaa kuin poliittinen väittely.

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eli Koksuista ei saa potkuja jos puhuu erilailla kuin mitä puolueohjelmassa määrätään?
*** tuskinpa.... en mä ainakaan ole saanut... potkuja.  ;D ;D ;D ;D

Oletko Sinä UCD oikea porvari? Tuo määrittelysi mukaan siis?
***"Oikea porvari" sanonta oli tuossa yhteydessä lähinnä vitsi... kunhan nyt kiusoittelin näitä maataloudessa kasarilukuun jumittuneita vanhoja jääriä.


Liittyykö tuo UCD jotenkin Udo Dirkschneideriin? Tätä kysyn koska vanha saksalainen heavymusiikki on kiinnostavaa kuin poliittinen väittely.

***En tiedä nimimerkistä, mutta Accept yksi suosikeista.... kasarilta.  ;D 8)
http://www.youtube.com/watch?v=fRp1yych9-g
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eli Koksuista ei saa potkuja jos puhuu erilailla kuin mitä puolueohjelmassa määrätään?
*** tuskinpa.... en mä ainakaan ole saanut... potkuja.  ;D ;D ;D ;D

Oletko Sinä UCD oikea porvari? Tuo määrittelysi mukaan siis?
***"Oikea porvari" sanonta oli tuossa yhteydessä lähinnä vitsi... kunhan nyt kiusoittelin näitä maataloudessa kasarilukuun jumittuneita vanhoja jääriä.


Liittyykö tuo UCD jotenkin Udo Dirkschneideriin? Tätä kysyn koska vanha saksalainen heavymusiikki on kiinnostavaa kuin poliittinen väittely.

***En tiedä nimimerkistä, mutta Accept yksi suosikeista.... kasarilta.  ;D 8)
http://www.youtube.com/watch?v=fRp1yych9-g
Ok  ;D Accept on kova. Hienoa!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eikös Kokoomuksessa ole tilaa omille mielipiteille?

Joo toki, mut tälle kasarilaiselle sukutilameiningille oikea porvari haistattaa v 2010 pitkät.... Tällä mennään.  8)
Skepu ja persut ovat perheviljely ja sukutilapoikien oma kuoleva viiteryhmänsä.  ;)

Eli Koksuista ei saa potkuja jos puhuu erilailla kuin mitä puolueohjelmassa määrätään? Saako Kepusta? Kyselen kun en tiedä tällaisista mitään..

Oletko Sinä UCD oikea porvari? Tuo määrittelysi mukaan siis? Tätä kysyn koska en ole analysoinut kaikkia kirjoituksiasi.

Liittyykö tuo UCD jotenkin Udo Dirkschneideriin? Tätä kysyn koska vanha saksalainen heavymusiikki on kiinnostavaa kuin poliittinen väittely.

Tuskin mistään puolueesta kovin herkästi saa potkuja, mutta näköjään STTK:sta kyllä saa ????
No Veeti ei tietääkseni ole STTK:n jäseniä, joten siinä mielessä se on saletissa ...

Veeti

  • Vieras
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Mulla on muutamia tuttuja kokoomuslaisia,jotka lukevat kauhuissaan noita Veetin kirjoituksia.
He eivät usko,että Veeti on kokoomuslainen,vaan demari.He sanovat, että jos he saavat henkilöllisyyden selville ,niin tuollainen erotetaan puolueesta ilman muuta.
Vielä he luulevat,että Veeti on piilodemari,koska eivät tunnista kirjoituksista kokoomuslaiseksi.
Toivottavasti he saavat henkilöstä selvyyden,silloin Veeti saa kenkää kokkareista.
Veeti laittaa sitten sille yhden miehen puolueelle nimeksi:Tukien leikkaajien puolue.
Vai keksiikö joku paremman nimen ;D

Älä Sinä Simmo huolehdi Veetin jäsenyyksistä.

Eniten etelän tukia ovat leikanneet ämteekoo ja kepuloiset maatalousministerit.

Karhula

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 475
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eikös Kokoomuksessa ole tilaa omille mielipiteille?

Joo toki, mut tälle kasarilaiselle sukutilameiningille oikea porvari haistattaa v 2010 pitkät.... Tällä mennään.  8)
Skepu ja persut ovat perheviljely ja sukutilapoikien oma kuoleva viiteryhmänsä.  ;)

Eli Koksuista ei saa potkuja jos puhuu erilailla kuin mitä puolueohjelmassa määrätään? Saako Kepusta? Kyselen kun en tiedä tällaisista mitään..

Oletko Sinä UCD oikea porvari? Tuo määrittelysi mukaan siis? Tätä kysyn koska en ole analysoinut kaikkia kirjoituksiasi.

Liittyykö tuo UCD jotenkin Udo Dirkschneideriin? Tätä kysyn koska vanha saksalainen heavymusiikki on kiinnostavaa kuin poliittinen väittely.

UCD on näitä uusaatelisia, tukiparoni ellei jopa tukiruhtinas. Eikä siinä mitään nykyisen tukipolitiikan mukaan tuki kuuluu niille joilla eniten hehtaareja ja mulleja on. Kyllä tukiruhtinaskin voi olla kovan luokan yrittäjä ja porvari, ainakin omasta mielestään, vaikka niitä tukilanketteja töikseen täyttelisikin. Ja onhan siinä savottaa ja yrittämistä ettei vaan mikään tuki jää hakematta. Jää pian nimi lehdestä sitä pitäjien suurimmat tuensaajat listalta.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Eikös Kokoomuksessa ole tilaa omille mielipiteille?
----nämä pohjanmaan kokoomuslaiset väittävät,että Veetin kannanotot poikkeavat liiaksi kokoomuksen vaaliohjelmasta.Sitä he eivät aio hyväksyä.Se tekee hallaa puolueelle, että siinä on tollainen aisaan potkija.Minulla on hyviä ystäviä kokoomuslaisia ja he sanovat,ettei oikea kokkari tollasia kirjoittele.He ovat hyvin hyvin vihaisia. ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta


Älä Sinä Simmo huolehdi Veetin jäsenyyksistä.

Eniten etelän tukia ovat leikanneet ämteekoo ja kepuloiset maatalousministerit.
[/quote]
--kato Veeti säikähti ja heräs ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta


Älä Sinä Simmo huolehdi Veetin jäsenyyksistä.

Eniten etelän tukia ovat leikanneet ämteekoo ja kepuloiset maatalousministerit.
--kato Veeti säikähti ja heräs ::)
[/quote]Meneekös A....... A........ kanssa samaan ulosheittoon .

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Laittelemme muutaman kokoomuslaisen kanssa viestejä,he ovat plaranneet koko agronetin historiikin läpi ja ovat kauhuissaan:Miten tällainen kyykäärmeen sikiö voi tehdä tuollaista tuhoa kokoomukselle.Ja ihan vuosikausia >:(No minä puolustelin,että luulin että kaikki muutkin on samaa mieltä,mutta he sanoivat,että eivät ole.Tämä on oikea selkään puukottaja >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Mulla on muutamia tuttuja kokoomuslaisia,jotka lukevat kauhuissaan noita Veetin kirjoituksia.
He eivät usko,että Veeti on kokoomuslainen,vaan demari.He sanovat, että jos he saavat henkilöllisyyden selville ,niin tuollainen erotetaan puolueesta ilman muuta.

Eiköhän tuon moka-Markun henkilöllisyys ole jo kaikkien tiedossa.

Veeti

  • Vieras
Vs: Veeti erotetaan kokoomuksesta
Laittelemme muutaman kokoomuslaisen kanssa viestejä,he ovat plaranneet koko agronetin historiikin läpi ja ovat kauhuissaan:Miten tällainen kyykäärmeen sikiö voi tehdä tuollaista tuhoa kokoomukselle.Ja ihan vuosikausia >:(No minä puolustelin,että luulin että kaikki muutkin on samaa mieltä,mutta he sanoivat,että eivät ole.Tämä on oikea selkään puukottaja >:(

Täällä on plarattu ämteekoon ja kepu-maatalousministerien tekemisiä ja ollaan kauhuissaan: selkäänpuukottajat kepu lähtee oppositioon ja ämteekoo saa painua unhon suohon.