Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronet-sanasto  (Luettu 2139 kertaa)

sirkussonni

  • Vieras
Agronet-sanasto
Ilmenee tarvetta erityiselle Agronet-sanastolle.
Tässä osiossa voitaisiin kertoa ja kysellä näitä osalle hieman vieraampia sanoja.
Täppäri jo saikin oman osion.

Esimerkiksi SLALOM: ? saatan kyllä arvella, mutten ole asiaan perehtynyt sen kummemmin, tarkoitetaanko siis huuhtelulannanpoistoa?

Hyppynaru: Kyseessä lienee köysilannanpoistokone ritilän päällä tai avokourussa.

Marimekkopihatto: Verhoseinäilmastoinnilla varustettu navetta.

halavatun pakana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 426
Vs: Agronet-sanasto
Ilmenee tarvetta erityiselle Agronet-sanastolle.
Tässä osiossa voitaisiin kertoa ja kysellä näitä osalle hieman vieraampia sanoja.
Täppäri jo saikin oman osion.

Esimerkiksi SLALOM: ? saatan kyllä arvella, mutten ole asiaan perehtynyt sen kummemmin, tarkoitetaanko siis huuhtelulannanpoistoa?

Hyppynaru: Kyseessä lienee köysilannanpoistokone ritilän päällä tai avokourussa.

Marimekkopihatto: Verhoseinäilmastoinnilla varustettu navetta.
Mä taas tosta marimekko navetasta ajattelisin yli kallista yhden robotin navettaa,jossa toimistohuoneessa marimekko verhot :'(

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Agronet-sanasto
ja minä että se on navetta jossa emännöepi Mari-niminen naenen jolla lyötättää ehtimisseen mekkoon
Elämä on parasta kometiijjaa

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agronet-sanasto
Pyöränpultti: On sellainen osa mitä jonnekuski levittelee pitkin tienvieriä.

Portaaton vaihteisto: Muilla se on portaallinen paitti massikalla ja frentillä.

Viimeksi muokattu: 27.04.10 - klo:16:11 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Agronet-sanasto
Pyöränpultti: On sellainen osa mitä jonnekuski levittelee pitkin tienvieriä.

Portaaton vaihteisto: Muilla se on portaallinen paitti massikalla ja frentillä.
Massikka = Voi ***** mikä härkkäin . Massikka kuski = Voi ***** mimmonen ihminen . Satakuntalainen Massikka kuski = En kehtaa sannoo ..................

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Agronet-sanasto
Ilmenee tarvetta erityiselle Agronet-sanastolle.
Tässä osiossa voitaisiin kertoa ja kysellä näitä osalle hieman vieraampia sanoja.
Täppäri jo saikin oman osion.

Esimerkiksi SLALOM: ? saatan kyllä arvella, mutten ole asiaan perehtynyt sen kummemmin, tarkoitetaanko siis huuhtelulannanpoistoa?

Hyppynaru: Kyseessä lienee köysilannanpoistokone ritilän päällä tai avokourussa.

Marimekkopihatto: Verhoseinäilmastoinnilla varustettu navetta.
mä oon luullu slalomia kierrätyskuiluiseksi lannanpoistoksi,onko näin?
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Agronet-sanasto
Ilmenee tarvetta erityiselle Agronet-sanastolle.
Tässä osiossa voitaisiin kertoa ja kysellä näitä osalle hieman vieraampia sanoja.
Täppäri jo saikin oman osion.

Esimerkiksi SLALOM: ? saatan kyllä arvella, mutten ole asiaan perehtynyt sen kummemmin, tarkoitetaanko siis huuhtelulannanpoistoa?

Hyppynaru: Kyseessä lienee köysilannanpoistokone ritilän päällä tai avokourussa.

Marimekkopihatto: Verhoseinäilmastoinnilla varustettu navetta.
mä oon luullu slalomia kierrätyskuiluiseksi lannanpoistoksi,onko näin?
Näin määkin sen oon käsittänyt...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: Agronet-sanasto
Entäs kun slalomiin laitetaan tsunami ja markilla rupeaa haisemaan ;)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Agronet-sanasto
Tässä hikipediasta lainattu seloste perse -sanalle, jota täällä niin kovin usein käytetään eri yhteyksissä:

"Anatomisen perseen historia on hiukan pidempi. Perse on toiminut välitilana, jonka kautta erilaiset asiat ovat joko menneet ihmiseen tai tulleet ulos.

    * Asioita, joita laitetaan perseeseen: Sperma, sormi, nyrkki, erilaiset ja erikokoiset sauvat, rokotteet, penis, kieli, hedelmät, se (”Tunge se perseesees”), kuumemittari, hymy, naama, Massikan kartaani,(Köyliössä kuulemma näin).

    * Asioita, jotka ovat perseestä (lyhennetty laitos): paska, tämä artikkeli, kaasu, kotiintuloajat, sperma, kännykällä pelattavat tv-pelit, tämä ***** (”***** tää on perseestä”), ei-toivotut isä- ja äitipuolet, koulu, opettajat, rap, hevi, Helsinki, Tampere, Turku, Pori, Hämeenlinna, Lappeenranta, Espoo, Raahe, Köyliö, Tornio, Kemi ja joissakin tapauksissa työ. "
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Agronet-sanasto
Konepuolen sanastoon lisäys: Fretti, vauraamman pohjalaisen maitotilallisen silmäterä. Kone jolla voi myös tehdä perinteisiä traktorin töitä. Hassunvihreä, traktoria ulkomuodoltaan muistuttava kapine, jonka cabine on tieteiselokuvien avaruusraketin ohjaamosta kehitetty yhden ihmisen asuttama velkavankeus. Kone tunnetaan myös saksalaisella nimellään Fendt, ihan vaan suomeksi fenotti.