Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hiiri takkuaa  (Luettu 2442 kertaa)

Puppugeneraattori

  • Vieras
Hiiri takkuaa
Mistä johtuu, että mun langaton hiiri takkuaa ikävästi, vaikka laitoin siihen juur uuden sormipariston?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hiiri takkuaa
Mistä johtuu, että mun langaton hiiri takkuaa ikävästi, vaikka laitoin siihen juur uuden sormipariston?

 Se on kiinalainen ;D Vaihda Valiolaiseen ,ei takkua ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Hiiri takkuaa
Mistä johtuu, että mun langaton hiiri takkuaa ikävästi, vaikka laitoin siihen juur uuden sormipariston?

 Se on kiinalainen ;D Vaihda Valiolaiseen ,ei takkua ;D
*****iletko maidontuottajille . ?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hiiri takkuaa
Siellä hiiren silmässä on jotain skeidaa. Tai sitten linkki on tippunut lattialle  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hiiri takkuaa
Mistä johtuu, että mun langaton hiiri takkuaa ikävästi, vaikka laitoin siihen juur uuden sormipariston?
Pyllyagregaatin hiiren punanen perssilmä on likanen. Ja by the way, laita sinne toinenkin, normaalisti menee 2 kappaletta. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hiiri takkuaa
Heitä se ulos klasista jollekin jonnikkakuskille, ne on tottunu leikkimään paskoilla laitteilla.

Laita langallinen tilalle.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hiiri takkuaa
Mistä johtuu, että mun langaton hiiri takkuaa ikävästi, vaikka laitoin siihen juur uuden sormipariston?

 Se on kiinalainen ;D Vaihda Valiolaiseen ,ei takkua ;D
*****iletko maidontuottajille . ?
 
 Ilman muuta Valiolaisille ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Hiiri takkuaa
Mistä johtuu, että mun langaton hiiri takkuaa ikävästi, vaikka laitoin siihen juur uuden sormipariston?

 Se on kiinalainen ;D Vaihda Valiolaiseen ,ei takkua ;D
*****iletko maidontuottajille . ?
 
 Ilman muuta Valiolaisille ;D
Miks ?

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Hiiri takkuaa
Rääkkäätkö hiirtä? Ihmekkään jos ei ole häntää ;D

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: Hiiri takkuaa
Vaihda samalla se paskanen hiirimatto vähän kirkkaampaan. Eivät välttämättä toimi kovin hyvin jos on hiemankin tummempi alusta missä sitä hiirtä liikuttelee.
Kakkaa voi olla myös siellä hiiren "röörissä", ei muutakun hoonaamaan sekin kuntoon.

Lokitekki ja mikrostofti ehkä parhaimmat, ei pitäs heti ruveta takkuaan toisin kuin noi jotkin halpakikkareet.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Hiiri takkuaa
niin, ei pitäIS !   mutta noikin on yliarvostettui paskoi!     jotkin halpikset kestää hirmuhyvin ja kalliit ei tai toisinpäin!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hiiri takkuaa
Mistä johtuu, että mun langaton hiiri takkuaa ikävästi, vaikka laitoin siihen juur uuden sormipariston?

Onko siinä semmonen pyörivä rulla, mulla oli kerran siihen takertunut pölyä ja muuta nöyhtää, joten se ei pyörinyt kunnolla ...
Tosin ei ollut langaton hiiri, vaan ihan tämmönen johdon päässä oleva.