Lainaus käyttäjältä: Timppa - 08.04.10 - klo:07:57TerveisinAgronetin ylläpito"[/color]Tommonen tuli mullekin, vaikken muista, että olisin edes osallistunut koko ketjuun, tai siitä on ainakin jätte kauan, joten ylläpito laahaa jäljessä. Ylläpito kuitenkin tiesi, että de Cittarilla oli jotain vuohiin liittyvää mielessään, joten parempi oli rankaista jo förhand.
TerveisinAgronetin ylläpito"[/color]Tommonen tuli mullekin, vaikken muista, että olisin edes osallistunut koko ketjuun, tai siitä on ainakin jätte kauan, joten ylläpito laahaa jäljessä.
Juu, Timppa mielipuuhassaan risteyttämässä "omalla siemenellä" hukkakauraa. http://www.borensfotoklubb.se/gallerier/medlemmar/images/flyghavre_01.jpg
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.04.10 - klo:20:08 Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a totta joka sana. ota opiksesi.
Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a
Lainaus käyttäjältä: juumassi - 07.04.10 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.04.10 - klo:20:08 Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a totta joka sana. ota opiksesi. Niinpä, siksi hessulla käämit kärähti
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:13:18Lainaus käyttäjältä: juumassi - 07.04.10 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.04.10 - klo:20:08 Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a totta joka sana. ota opiksesi. Niinpä, siksi hessulla käämit kärähti Mulle ei *****illa , eikä musta valehdellakkaan
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.04.10 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:13:18Lainaus käyttäjältä: juumassi - 07.04.10 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.04.10 - klo:20:08 Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a totta joka sana. ota opiksesi. Niinpä, siksi hessulla käämit kärähti Mulle ei *****illa , eikä musta valehdellakkaan Nyt en todellakaan ole vielä edes aloittanut
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:17:52Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.04.10 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:13:18Lainaus käyttäjältä: juumassi - 07.04.10 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.04.10 - klo:20:08 Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a totta joka sana. ota opiksesi. Niinpä, siksi hessulla käämit kärähti Mulle ei *****illa , eikä musta valehdellakkaan Nyt en todellakaan ole vielä edes aloittanut No hyvä . Etkäs alotakkaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.04.10 - klo:17:54Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:17:52Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.04.10 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:13:18Lainaus käyttäjältä: juumassi - 07.04.10 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.04.10 - klo:20:08 Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a totta joka sana. ota opiksesi. Niinpä, siksi hessulla käämit kärähti Mulle ei *****illa , eikä musta valehdellakkaan Nyt en todellakaan ole vielä edes aloittanut No hyvä . Etkäs alotakkaan . Lapsia ei kiusata
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:17:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.04.10 - klo:17:54Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:17:52Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.04.10 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 08.04.10 - klo:13:18Lainaus käyttäjältä: juumassi - 07.04.10 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.04.10 - klo:20:08 Sorkkis ei oo tästä maasta. Nimimerkin Sepedeus aloittama viestiketju "Sorkkis kärähti rysän päältä" on poistettu. Julkiselle keskustelukanavalle eivät kuulu edes huumorimielessä kirjoitetut väitteet toisten kirjoittajien rikoksista ja asioimisesta virkavallan kanssa. Tämä ei riipu väittteen paikkansa pitävyydestä: jos väite pitää paikkansa, kyse on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja jos taas ei, niin kyse on kunnian loukkaamisesta. Tämä viesti on lähettetty tiedoksi kaikille viestiketjuun osallistuneille. Tästä eteenpäin mä vaan silitän ,,,,,,, siis *****a totta joka sana. ota opiksesi. Niinpä, siksi hessulla käämit kärähti Mulle ei *****illa , eikä musta valehdellakkaan Nyt en todellakaan ole vielä edes aloittanut No hyvä . Etkäs alotakkaan . Lapsia ei kiusata En ole niin tehnytkään . Sääkin voisit sellaiset touhut lopettaa .
sorkkiksen ja sepedeuksen cat fight menossa. Bitch slappeja jaellaan puolin ja toisin Ja.... ketään ei kiinosta.