Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä on palstan naiset ?  (Luettu 11848 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Missä on palstan naiset ?

Vaikkapa siksi että ihmisen ei mielestäni kuulu sekaantua muihin eläinlajeihin, useimmille se on ihan itsestäänselvä asia. Niin ei kuule Timppa kuulu tehdä eikä edes ajatella, vaikka varmaan osa palstalaisista pimpsunpuutteessaan yrittää saada risteytettyä ihmisen, alpakan ja näppylähanskan  ;D
[/quote]

***Timppa on kokeillut risteytyä ihmisen kanssa. Erikoisia jälkeläisiä on tullu. Kotona pitävät kovaa ääntä.  ;D
Kui mää ain olen paras?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Missä on palstan naiset ?
ei kai nyt kukaan tervejärkinen nainen täällä viihtyis?????

Ei kukaan. Mulla jos olis emäntä niin sitä ei tänne ees päästettäs :P

Holman Kahjolla on lammas emännän korvikkeena.

 ;D

lammas on monipuolinen otus, mutta tuohon käyttöön se ei sovellu. Vai onko parempaa tietoa aiheesta?

Mistä tiedät ettei sovellu?   ;D

Vaikkapa siksi että ihmisen ei mielestäni kuulu sekaantua muihin eläinlajeihin, useimmille se on ihan itsestäänselvä asia. Niin ei kuule Timppa kuulu tehdä eikä edes ajatella, vaikka varmaan osa palstalaisista pimpsunpuutteessaan yrittää saada risteytettyä ihmisen, alpakan ja näppylähanskan  ;D

Yksi Suomalainen teki pari vuotta sitten väitöskirjan eläimiin sekaantumisista Euroopasta, kirja perustui niihin oikeuskäynteihin mitä on Euroopassa ollut kautta aikojen.
Yleisintä se on ollut 1700 luvulla ja paalupaikka on Ruotsilla, sielläkin tapa on ollut yleistä nimenomaan ihan etelässä muutamassa maakunnassa, Suomessa pari länsirannikon kuntaa pääsee aika lähelle samaa tasoa, mutta etelämpänä Euroopassa se on ollut aika harvinaista, vaikka siellä kyllänäitä lampaita on ...
Jostakin kumman syystä Ruotsi on ollut niin homojen kuin eläimiin sekaantujien varsinainen syntysija, johtuu ilmeisesti Luterilaisesta ahdasmielisestä perinteestä ????
Tai sitten tapauksia vaan ei ole muualla viety niin herkästi käräjille ....

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Missä on palstan naiset ?
Tuuliakin häippäsi, ja nyt ei ole yhtään naista aktiivisten kirjoittelijoiden joukossa, kovin on sovinistista meininki nykyisellään.

Hei hoi, tulkaapa naiset rohkeasti  mukaan tuomaan tänne mielipiteitänne esiin, emme teitä pois aja, en minä ainakaan.
Totta on, että tämä saitti kaipaa ns. naisnäkökulmaa asioihin....vai mitä, poijjaat ?

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Missä on palstan naiset ?
Tuuliakin häippäsi, ja nyt ei ole yhtään naista aktiivisten kirjoittelijoiden joukossa, kovin on sovinistista meininki nykyisellään.

Hei hoi, tulkaapa naiset rohkeasti  mukaan tuomaan tänne mielipiteitänne esiin, emme teitä pois aja, en minä ainakaan.
Totta on, että tämä saitti kaipaa ns. naisnäkökulmaa asioihin....vai mitä, poijjaat ?

Totta kai. Laitas ny meille pieni eroot... köh.. eiku eettinen luento.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Missä on palstan naiset ?
Tuuliakin häippäsi, ja nyt ei ole yhtään naista aktiivisten kirjoittelijoiden joukossa, kovin on sovinistista meininki nykyisellään.

Hei hoi, tulkaapa naiset rohkeasti  mukaan tuomaan tänne mielipiteitänne esiin, emme teitä pois aja, en minä ainakaan.
Totta on, että tämä saitti kaipaa ns. naisnäkökulmaa asioihin....vai mitä, poijjaat ?

Totta kai. Laitas ny meille pieni eroot... köh.. eiku eettinen luento.  :D
Viina aiheuttaa erittäin runsaasti mm.  terveydellisiä, että sosiaalisia ongelmia. Sitä ei pidä kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen juoda     :D

mah

  • Vieras
Vs: Missä on palstan NORMAALIT naiset ?
Kaikki otsikossa. ;D

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Missä on palstan NORMAALIT naiset ?
Kaikki otsikossa. ;D
   Eikai tääl semmosia olekaan   ;D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Missä on palstan naiset ?
Tuuliakin häippäsi, ja nyt ei ole yhtään naista aktiivisten kirjoittelijoiden joukossa, kovin on sovinistista meininki nykyisellään.

Hei hoi, tulkaapa naiset rohkeasti  mukaan tuomaan tänne mielipiteitänne esiin, emme teitä pois aja, en minä ainakaan.
Totta on, että tämä saitti kaipaa ns. naisnäkökulmaa asioihin....vai mitä, poijjaat ?

Totta kai. Laitas ny meille pieni eroot... köh.. eiku eettinen luento.  :D
Viina aiheuttaa erittäin runsaasti mm.  terveydellisiä, että sosiaalisia ongelmia. Sitä ei pidä kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen juoda     :D

Onhan se vähän niinkin. Mä tykkään, että viina on viisasten juomaa, niiltä tyhmiltä tuppaa menemään lähes aina överiksi.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Missä on palstan naiset ?
Tuuliakin häippäsi, ja nyt ei ole yhtään naista aktiivisten kirjoittelijoiden joukossa, kovin on sovinistista meininki nykyisellään.

Hei hoi, tulkaapa naiset rohkeasti  mukaan tuomaan tänne mielipiteitänne esiin, emme teitä pois aja, en minä ainakaan.
Totta on, että tämä saitti kaipaa ns. naisnäkökulmaa asioihin....vai mitä, poijjaat ?

Totta kai. Laitas ny meille pieni eroot... köh.. eiku eettinen luento.  :D
Viina aiheuttaa erittäin runsaasti mm.  terveydellisiä, että sosiaalisia ongelmia. Sitä ei pidä kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen juoda     :D

Onhan se vähän niinkin. Mä tykkään, että viina on viisasten juomaa, niiltä tyhmiltä tuppaa menemään lähes aina överiksi.  ;D
   Niitä tyhmiä on vaan turhan paljon tässä yhteiskunnassa. Kuinkahan paljon tää tyhmäsakki kansoittaa esim. terveyskeskuksia, niin, etteivät oikeat asiakkaat mahdu sisään !!

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Missä on palstan naiset ?
Ne on nyt pääsiäisenä saanu munaa sen verran että ei akronetti kiinnosta pariin päivään.
-i-Simmo ei tykkää munasta.Mämmiä ei voita mikään ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Missä on palstan naiset ?
Ne on nyt pääsiäisenä saanu munaa sen verran että ei akronetti kiinnosta pariin päivään.
-i-Simmo ei tykkää munasta.Mämmiä ei voita mikään ;D

Simmokin on niitä tuulisähkömimmejä...  :D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Missä on palstan naiset ?
Ne on nyt pääsiäisenä saanu munaa sen verran että ei akronetti kiinnosta pariin päivään.
-i-Simmo ei tykkää munasta.Mämmiä ei voita mikään ;D

Mutta tykkääkö muna simmosta  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Missä on palstan NORMAALIT naiset ?
Kaikki otsikossa. ;D
   Eikai tääl semmosia olekaan   ;D

Mää olen normaali nainen.  ;D
Kui mää ain olen paras?

pilkkimies

  • Vieras
Vs: Missä on palstan naiset ?
Ne on nyt pääsiäisenä saanu munaa sen verran että ei akronetti kiinnosta pariin päivään.
-i-Simmo ei tykkää munasta.Mämmiä ei voita mikään ;D
Aivan väkisinkö ne perilliset olet tehnyt

sorkkis

  • Vieras