Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Se on siinä.  (Luettu 3300 kertaa)

Pohjanpoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Se on siinä.
Voi Veetiparkaa kun Kakon Tiuralle nauraa kaikki muut.
http://blogit.mtv3.fi/setaarkadia/2010/04/01/eikohan-se-ollut-siina-marja-tiura/

Fuller

• Vieras
Vs: Se on siinä.
Veeti on äänestänyt Tiuraa,,,,,Veeti on äänestaänyt Tiuraa,,,,,

emo-heikki

• Vieras
Itse mietin vaan sitä, että oli se luojan lykky, ettei kepu ottanut Tiuraa riveihinsä ....
Koko tämä paska olisi nyt kepun sylissä, näiden Merisalojen ja Korhosten lisäksi.

Sepedeus

• Vieras

Fuller
Aktiivi

Sepedeus on säälittävän yksinkertainen äijä. *****maisia,todella *****maisia osaa akikille kirjoitella.
Hän on xxx xxxx xxxxx, osoite on xxxxxxx. Mulleja kasvattanut mukamas joskus ja samalla käynyt raksalla töissä. Vaimo siltä on lähtenyt joskus 2000-luvun alussa. Luomumansikkaa on viljellyt ja omien sanojensa mukaan nainut melkein jokaista poimijaa. Nykyisin sillä kuulemma on tyrniä viljelyksessä.
Katso facebookista sen kuvaa, se on se jolla silmälasit ja sellainen yksinkertaisen näköinen.
Se mistä tiedän kaikenlaista johtuu siitä että olen todella paljon tätä Suomenmaata tahkonnut edestakaisin. Jatketaan.....

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: tunkua on siinä.
Itse mietin vaan sitä, että oli se luojan lykky, ettei kepu ottanut Tiuraa riveihinsä ....
Koko tämä paska olisi nyt kepun sylissä, näiden Merisalojen ja Korhosten lisäksi.

kepun sylissä on tunkua sillä ennestään siellä ovat pellekepulaiset, vanki-kaikkonen,
tuppilauta-matti,pensselisedät ja talousrikolliset hyvässä suojassa yhteiskuntaa
kehittämässä ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras

Fuller
Aktiivi

Sepedeus on säälittävän yksinkertainen äijä. *****maisia,todella *****maisia osaa akikille kirjoitella.
Hän on xxx xxxx xxxxx, osoite on xxxxxxx. Mulleja kasvattanut mukamas joskus ja samalla käynyt raksalla töissä. Vaimo siltä on lähtenyt joskus 2000-luvun alussa. Luomumansikkaa on viljellyt ja omien sanojensa mukaan nainut melkein jokaista poimijaa. Nykyisin sillä kuulemma on tyrniä viljelyksessä.
Katso facebookista sen kuvaa, se on se jolla silmälasit ja sellainen yksinkertaisen näköinen.
Se mistä tiedän kaikenlaista johtuu siitä että olen todella paljon tätä Suomenmaata tahkonnut edestakaisin. Jatketaan.....

No eikös ne mullit oikein lyöneet leiville ????
Kun siirryit mansikoihin ...

Sepedeus

• Vieras

Fuller
Aktiivi

No eikös ne mullit oikein lyöneet leiville ????
Kun siirryit mansikoihin ...

Mä taidan tehdä tässä asiassa Jarmo Korhoset ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

• Vieras

kepun sylissä on tunkua sillä ennestään siellä ovat pellekepulaiset, vanki-kaikkonen,
tuppilauta-matti,pensselisedät ja talousrikolliset hyvässä suojassa yhteiskuntaa
kehittämässä ;D ;D ;D

Jooo, porukasta ei puutu kuin Tiura ja Kanerva ????
Ehkä myös Tujunen, Jaskari, Sasi, Pietikäinen, Häkämies jne ....

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kehittämässä ;D ;D ;D

Jooo, porukasta ei puutu kuin Tiura ja Kanerva ????
Ehkä myös Tujunen, Jaskari, Sasi, Pietikäinen, Häkämies jne ....

onko nuo kaikki loikkaamassa kepuun :o

Teroman

Puppugeneraattori

• Vieras
Todistamme ihmiskunnan rappion aikaa, kaikki puolueet on ryvettyneet kaikkialla, ja sitten vielä katolisen kirkon pedofiiliskandaali.

Jeesus, tule pian ja lopeta tämä murheellinen meno maailmasta.

Teroman

Sepedeus

• Vieras
Mutta totuus pysyy
Todistamme ihmiskunnan rappion aikaa, kaikki puolueet on ryvettyneet kaikkialla, ja sitten vielä katolisen kirkon pedofiiliskandaali.

Jeesus, tule pian ja lopeta tämä murheellinen meno maailmasta.

http://www.youtube.com/watch?v=lr68lMLpqrA&feature=related

Teroman

Pääsiäisenä pittää olla HARRAS;

http://www.youtube.com/watch?v=0ObwMeXMGW0
 :'(