Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiuran ministerihaaveet  (Luettu 20894 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Tiuran ministerihaaveet
Vielä aamulla Veeti kävi kuumana levittäessään kaKopropagandaansa. Päivän mittaan tullut esille uusia tietoja tapahtumien kulusta. Taisi loppua Veetiltä selitykset.....

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Vielä aamulla Veeti kävi kuumana levittäessään kaKopropagandaansa. Päivän mittaan tullut esille uusia tietoja tapahtumien kulusta. Taisi loppua Veetiltä selitykset.....

  Aika pokka täti se Tiura, kun itselleen poliittisen itsemurhan järjesti. ;D Siis ajattele ite, mitä järkee antaa tuollainen haastattelu,jos oikeesti itse olis ollu aloitteellinen. Tiura kertoi vaan totuuden. ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Vielä aamulla Veeti kävi kuumana levittäessään kaKopropagandaansa. Päivän mittaan tullut esille uusia tietoja tapahtumien kulusta. Taisi loppua Veetiltä selitykset.....

  Aika pokka täti se Tiura, kun itselleen poliittisen itsemurhan järjesti. ;D Siis ajattele ite, mitä järkee antaa tuollainen haastattelu,jos oikeesti itse olis ollu aloitteellinen. Tiura kertoi vaan totuuden. ;D

Siinähän on kyse juuri tästä, kun asia paljastuu, niin pitää yrittää ottaa media haltuun ????
Tiuran mies on YLE:n leivissä, kyllä se saa sieltä ohjeita kokoajan, miten tulla esiin ja miten viestiä ...
Homma vaan tökkii, saas nyt nähdä miten se tästäkin ui kuiville ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Taitaa tämä minun tieni olla kuitenkin se paras.. Jos ei äänestä ketään, niin ei tarvitse kenenkään tekemisiä jälkikäteen selitellä. Minä jo viime vaaleissa näin, että näistä kehenkään ei taida olla luottamista. IKÄVÄ huomata että en ollut täysin väärässä.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Taitaa tämä minun tieni olla kuitenkin se paras.. Jos ei äänestä ketään, niin ei tarvitse kenenkään tekemisiä jälkikäteen selitellä. Minä jo viime vaaleissa näin, että näistä kehenkään ei taida olla luottamista. IKÄVÄ huomata että en ollut täysin väärässä.

Vaalisalaisuus takaa sen ettei kukaan tiedä ketä olet äänestänyt .  ;)

Äänestää vaan vaikkapa parhaita rintoja tai muuta mukavaa .  ;)

pilkkimies

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Kyllä marja ihan kiva on oli puolue mikä hyvänsä

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Marjuska on ihan sexy.

 :D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Taitaa tämä minun tieni olla kuitenkin se paras.. Jos ei äänestä ketään, niin ei tarvitse kenenkään tekemisiä jälkikäteen selitellä. Minä jo viime vaaleissa näin, että näistä kehenkään ei taida olla luottamista. IKÄVÄ huomata että en ollut täysin väärässä.

Vaalisalaisuus takaa sen ettei kukaan tiedä ketä olet äänestänyt .  ;)

Äänestää vaan vaikkapa parhaita rintoja tai muuta mukavaa .  ;)
Juu! Periaatteessa kannattaa äänestää jotain tyhmää mutta söpöä -> On otsikoissa ja lööppit näyttävät hyviltä. Tanja V/K/S olisi ollut ihan hyvä valinta, mutta ehkä sillä oli kuitenkin älliä? On tuolla Tiurallakin varmaan, mut ei se oo mikää PinUpgirl...

Veeti

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Vielä aamulla Veeti kävi kuumana levittäessään kaKopropagandaansa. Päivän mittaan tullut esille uusia tietoja tapahtumien kulusta. Taisi loppua Veetiltä selitykset.....

Ei siinä mitään  selityksiä tarvita: asialla on Kepun Likaisten Töitten Osasto/kelmi-korhonen & merisalo, kumpikin rehellisyyden irvikuvia.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Marjuska on ihan sexy.

 :D
Mistä kohtaa?
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Veeti

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Mitä tästä opimme: ei pidä pestä kelmin eikä merisalon selkää.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Mitä tästä opimme: ei pidä pestä kelmin eikä merisalon selkää.

oli siellä saunassa häkämieskin mutta keput tekivät vaikutuksen, kysyppä veeti
tiuralta, minne :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Marjuska on ihan sexy.

 :D
Mistä kohtaa?

Sieltä.

Tuota ei voi tietää jos ihmisnaaraat ovat aivan vieraita olentoja  ;D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tiuran ministerihaaveet
Marjuska on ihan sexy.

 :D
Mistä kohtaa?

Sieltä.
Miehiset kasvonpiirteet ja kintut "sieltä" sellaiset että hame, pitkä sellainen,  pukee parhaiten. ::)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.