Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä on fobia?  (Luettu 4531 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Mitä on fobia?
se on pakkotila ihmisellä,joka on joutunut sen valtaan:Jotkut fobiaa potevat ajattelevat jatkuvasti samaa asiaa,se kiertää päässä,eikä sinne mahdu mitään muuta.Joillakin on valiofobia,mtk-fobia,tissinkoittajafobia,golgatanolgafobia,mokamattifobia.
Jos tunnistat itsesi näistä oireista,niin älä peljästy:kriisiapua on Suomessa aina saatavilla.
Hopi,hopi,hoitoon vaan.Simmo voi tulla pitämään kädestä kiinni,jos on vielä tällainen lääkärifobia.Mutta hoitoterapia kestää useita käynti kertoja,siihen pitää sitoutua >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Veeti

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
se on pakkotila ihmisellä,joka on joutunut sen valtaan:Jotkut fobiaa potevat ajattelevat jatkuvasti samaa asiaa,se kiertää päässä,eikä sinne mahdu mitään muuta.Joillakin on valiofobia,mtk-fobia,tissinkoittajafobia,golgatanolgafobia,mokamattifobia.
Jos tunnistat itsesi näistä oireista,niin älä peljästy:kriisiapua on Suomessa aina saatavilla.
Hopi,hopi,hoitoon vaan.Simmo voi tulla pitämään kädestä kiinni,jos on vielä tällainen lääkärifobia.Mutta hoitoterapia kestää useita käynti kertoja,siihen pitää sitoutua >:(

Simmo tarkoittanee tätä maituvaliokuntaa, jolle on muodostunut pakkomielle, että maitu ei saa vapaasti liikkua EU:n sisämarkkinoilla.

Taas kokoonnutaan Ouluun tämän fobian seurauksena.

Viimeksi muokattu: 29.03.10 - klo:09:23 kirjoittanut Veeti

ronikki

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
se on pakkotila ihmisellä,joka on joutunut sen valtaan:Jotkut fobiaa potevat ajattelevat jatkuvasti samaa asiaa,se kiertää päässä,eikä sinne mahdu mitään muuta.Joillakin on valiofobia,mtk-fobia,tissinkoittajafobia,golgatanolgafobia,mokamattifobia.
Jos tunnistat itsesi näistä oireista,niin älä peljästy:kriisiapua on Suomessa aina saatavilla.
Hopi,hopi,hoitoon vaan.Simmo voi tulla pitämään kädestä kiinni,jos on vielä tällainen lääkärifobia.Mutta hoitoterapia kestää useita käynti kertoja,siihen pitää sitoutua >:(
Mahtaneekos simmolla olla tuo jeesustelu fobia,oirehet viittaa siihen ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mitä on fobia?
Mulla on kaurafobia.

Ettei vaan kuivurissa pääsis erä liian kuivaksi.

 :D
Kui mää ain olen paras?

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Mulla on varmaan joku fobia kanssa, mikähän se mahtais olla   :o

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mitä on fobia?

Mahtaneekos simmolla olla tuo jeesustelu fobia,oirehet viittaa siihen ;D
------Ei se ole fobia,se on elämän tapa ja kyllähän minä keskustelen täällä enimmäkseen maallisista asioista.
[/quote]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mitä on fobia?
se on pakkotila ihmisellä,joka on joutunut sen valtaan:Jotkut fobiaa potevat ajattelevat jatkuvasti samaa asiaa,se kiertää päässä,eikä sinne mahdu mitään muuta.Joillakin on valiofobia,mtk-fobia,tissinkoittajafobia,golgatanolgafobia,mokamattifobia.
Jos tunnistat itsesi näistä oireista,niin älä peljästy:kriisiapua on Suomessa aina saatavilla.
Hopi,hopi,hoitoon vaan.Simmo voi tulla pitämään kädestä kiinni,jos on vielä tällainen lääkärifobia.Mutta hoitoterapia kestää useita käynti kertoja,siihen pitää sitoutua >:(

uusi persoonasi onkin aktiivinen ;D ;D ;D

Teroman

Vs: Mitä on fobia?

Mulla luomu Fobia , ettei tule liikaa Satoa enempää; kuin itse syö,,,,,

Oliko kyseessä Fabia ?

Silloin puhutaan Laatu auto Skodasta

????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 8)

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Mitä on fobia?
Mulla on Fabia fobia.

Viimeksi muokattu: 29.03.10 - klo:11:03 kirjoittanut Kp

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?

Mahtaneekos simmolla olla tuo jeesustelu fobia,oirehet viittaa siihen ;D
------Ei se ole fobia,se on elämän tapa ja kyllähän minä keskustelen täällä enimmäkseen maallisista asioista.
[/quote]

  Kyllä se monilla menee fobian puolelle , tuo hengellinen elämä. ;D

Teroman

Vs: Mitä on fobia?
Mulla on Fabia fobia.

Kävisköös Octavia ?
 :'(

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Mitä on fobia?

Viimeksi muokattu: 29.03.10 - klo:17:07 kirjoittanut Kp

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Fobia on pelkotila, pelätään sairaalloisesti jotakin asiaa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Fobia on pelkotila, pelätään sairaalloisesti jotakin asiaa.

Veeti maidontuottajia .  ;)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mitä on fobia?
(


uusi persoonasi onkin aktiivinen ;D ;D ;D

se on siksi,kun ei sula nuo lumet,että pääsis tosi hommiin.Huhtikuun jälkeen mua ei taas tällä saitilla näy puoleen vuoteen.Palaan tänne saitille syksyllä puolukka ja sieni ajan jälkeen.Mutta nyt saatte vielä' kestää mua kuukauden,mikäli ulos ei pääse. Mää oon välillä aktiivinen,kun toi Veeti vallottaa tämän saitin kokonaan,niin pittäähän sille kiusaa tehdä.Olen ollut tällä saitilla alusta asti,välillä aktiivinen ja välillä poissa... ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)